Reklama
-
Zvýšte svoje príjmy o 200% pomocou Black Friday kampane
9. októbra 2023
Ľudia milujú výpredaje a zľavy. Niektorí sledujú vyhliadnuté produkty alebo služby dlhodobo a čakajú, kým sa cena zníži, iní spontánne nakúpia, lebo je to za skvelú akciovú cenu. Počas roka je mnoho príležitostí, kedy môžete ponúkať zľavy, ale tým najvhodnejším časom za posledné roky sa stal už aj v našich končinách známy Black Friday. Ako […] -
Meta Business Suite: Nastavenie reklamnej kampane
2. októbra 2023
Aby ste podporili váš biznis, vybudovali a zviditeľnili vašu značku, prezentujte sa aj na sociálnych sieťach. Sú populárnym nástrojom na propagáciu značky a priestorom, ktorý vám umožňuje dostať sa bližšie k vašim zákazníkom a potenciálnym nakupujúcim. V niekoľkých krokoch vám ukážeme ako si nastaviť reklamnú kampaň a zvýšili si tak počet potenciálnych zákazníkov. V rámci Meta business účtu si môžete nastaviť vlastnú reklamnú […] -
Čo je Canva a ako funguje v dizajne?
15. augusta 2023
Canva je platforma pre grafický dizajn, ktorá je ideálna na vytváranie rôznych obrazových projektov. Aj keď s dizajnom nemáte žiadne skúsenosti, so svojim jednoduchým použitím si ju určite obľúbite. Na trhu je viac ako 10 rokov a k dispozícii máte aj bezplatnú verziu, ktorá vám umožní pracovať s úpravami fotografií, obrázkov, vizitiek, pozvánok, letákov a rozložením ich […] -
Meta Business Suite: Ako priradiť roly k Facebook reklamnému účtu
21. júla 2023
Priradenie rolí vo Facebook reklamnom účte slúži na správu a riadenie prístupu pre jednotlivých používateľov. Takto viete rozdeliť úlohy, nastaviť rôzne úrovne oprávnenia a zabezpečiť, aby mal každý používateľ prístup k potrebným častiam účtu. Ak ešte Facebook reklamný účet nemáte: Prejdite na stránku: https://business.facebook.com/ a vytvorte si účet. Prihlásiť sa môžete prostredníctvom vášho Facebook alebo Instagram […] -
Meta Business Suite: Ako vytvoriť Facebook reklamný účet
18. júla 2023
V dnešnej dobe je pre podnikateľov a firmy dôležité mať silnú online prítomnosť. So svojimi zákazníkmi si dokážete budovať vzťah a vytvárať komunitu prostredníctvom rôznych sociálnych médií. Facebook je momentálne jednou z najpopulárnejších a ponúka široké možnosti pre marketing a podporu vášho podnikania. Meta Business Suite je ideálnym riešením pre spravovanie a propagovanie vášho biznisu. Viac […] -
Rýchle a jednoduché stratégie email marketingu
11. júla 2023
Nájsť najlepší spôsob, ako vytvoriť email marketingovú stratégiu, môže byť obrovským záväzkom. Rozdelenie email marketingovej kampane na skupiny a presné zameranie sa na konkrétnych zákazníkov môže výrazne zvýšiť úspešnosť vašej kampane a celkovo pomôcť podnikaniu. Avšak aby to nebolo skľučujúce, tento článok vám ukáže niekoľko rýchlych taktík pre rozdelenie email marketingu, ktoré môžete začať používať […] -
Google Ads – Ako prijať žiadosť na spravovanie účtu
26. júna 2023
Prostredníctvom spravovania účtu poskytujete agentúre možnosť nie len nahliadať do vášho účtu, ale aj v ňom vykonávať potrebné zmeny pre jeho údržbu, optimalizáciu a zefektívnenie. Samozrejme, vždy máte možnosť nastaviť úroveň prístupu, ale pri spravovaní účtu je ideálne mať celkový prístup. Takto vie agentúra spravovať účet naplno a vykonávať všetky potrebné zmeny, bez toho, aby vás nezaťažovali […] -
Sprievodca marketingom pre e-shopy
22. februára 2022
Dokonalý sprievodca marketingom elektronického obchodu: Na čo by ste sa mali zamerať a ako uspieť? Odhadom existuje približne 12 až 24 miliónov e-shopov. Online sa môže predávať takmer čokoľvek – od topánok až po pečivo alebo softvér na školenie. Pri takom množstve konkurencie sa zdá až nemožné vyčnievať z radu. Väčšina majiteľov e-shopov vôbec netuší, ako […] -
4 digitálne marketingové stratégie elektronického obchodu na rok 2022
31. januára 2022
Je tu nový rok a rovnako ako v rokoch 2020 a 2021, bude elektronický obchod naďalej narastať. Aj v tomto roku musíme hľadať nové spôsoby, ako uvádzať produkty na trh a budovať svoje publikum a zákazníkov. Rok 2022 bude rokom informačných kanálov a údajov. Na základe toho, vám odporúčame využiť tieto 4 ľahko použiteľné stratégie na obnovenie vašich marketingových stratégií elektronického obchodu. […] -
Personalizovaná reklama a ako ju používať v platenom vyhľadávaní
24. januára 2022
Personalizovaná reklama (z angl. presonal ad) vôbec nie je nový pojem. V skutočnosti existuje už roky a s vývojom technológie sa stal sofistikovanejším. To, čo sa predtým považovalo za spamové marketingové techniky, je dnes pri personalizovanej reklame samozrejmosťou. Výhody takejto reklamy nemôžeme viac ignorovať. Ponúkajú vyššiu mieru prekliknutia, nižšiu cenu za akvizíciu – CZA (z angl. cost per […] -
9 marketingových tipov počas sviatkov
31. decembra 2021
Black Friday (čierny piatok), Cyber Monday (kybernetický pondelok) alebo Super Saturdays (super soboty) – v sviatočný a predvianočný čas nesmú chýbať dni výpredajov. Dochádza k nárastu spotrebiteľských výdavkov a zvyšuje sa chuť nakupovať. Využite tieto dni pred sviatkami a máte recept na rekordný predaj za štvrťrok. Potrebná je však premyslená stratégia digitálneho marketingu. Práve preto vám poskytujeme najlepšie sviatočné tipy […] -
Tvorba responzívnej obsahovej reklamy
29. decembra 2021
Ako rozbehnúť responzívnu obsahovú reklamnú kampaň (z angl. Responsive Display Ad Campaigns) Dostať svoje produkty alebo služby pred to správne publikum je čoraz náročnejšie. Skutočnosť je taká, že väčšina firiem vyžíva najmä digitálne technológie a zvyšuje svoj dosah online, aj prostredníctvom platených reklám. Ak chcete vyniknúť a upútať viac záujemcov, mali by ste zvážiť spúšťanie responzívnych […]