Dôvody, prečo sa oplatí reklama na Google

Dôvody, prečo sa oplatí reklama na Google

„Prečo používať AdWords“ alebo „ako funguje Google AdWords?“ sú celkom bežné frázy, ktoré sa vyhľadávajú v Google. Tento fakt naznačuje, že existuje veľa ľudí, ktorí už počuli o Google reklame, ale nie sú istí, či by ho mali aj reálne využívať. Sme presvedčení, že Google AdWords je nesmierne úspešný reklamný systém, ktorý funguje na báze (PPC) Pay-per-Click. Môže sa využívať takmer pre každý typ podnikania, či už predávate oblečenie, náhradné diely do áut, alebo ponúkate zážitkové dovolenky. Používanie služby Google AdWords si vyžaduje čas a peniaze, ale tisícky firiem zistilo, že platená reklama na Google od Google AdWords prináša merateľnú návratnosť investícií.

Google Adwords

1. Efektivita Google reklamy

Tradičná reklama v TV a v rádiu má stále svoju silu, ale online reklama je čím ďalej tým viac efektívna. Vedeli ste, že 90% ľudí vyhľadáva produkty a služby pomocou Google? V tom je tá sila ukrytá, preto by ste mali oslovovať svojich zákazníkov prostredníctvom Google reklamy. Pre začínajúce firmy, spoločnosť Google poskytuje 75€ bonus, v prípade ak zaplatíte 25€ a preinzerujete ho do 30dní. Tento kupón vám dá šancu vyskúšať Google reklamu a zistíte či sa oplatí investovať do platenej reklamy.

2. Transparentnosť

Takmer okamžite môžete vidieť koľko ľudí videlo a kliklo na vaše reklamy! Poskytne vám aj podrobné týždenné a mesačné správy. Ak je nastavená reklama na Google napr.: na „športové tričká“ jednoducho zistíte koľko vás reklama stála, koľko návštevníkov priniesla na webovú stránku, ako dlho zostali na stránke a koľko ľudí si zakúpilo váš produkt. Jednoducho si viete porovnať návratnosť investícií vyhľadávacieho dopytu „športové tričká“ v porovnaní napríklad „tričká na fitnes“. Na rozdiel od mnohých iných agentúr, poskytneme vám všetky prístupy do účtu AdWords a aj vy si viete jednoducho skontrolovať všetky zmeny.

3. Platíte len za výsledky

Google AdWords ponúka systém „Pay Per Click“, takže platíte iba vtedy, keď reálne kliknú na vašu platenú reklamu, aby navštívili vašu webovú stránku. To znamená, že za zobrazenie reklamy neplatíte.

4. Miestne zacielenie

Reklama na Google sa dá zacieliť na určitú oblasť. Ak ste automechanik, ktorý pracuje v Bratislave, je zbytočné inzerovať pre celé Slovensko. Predstavte si, že niekto z Michaloviec klikne na vašu reklamu, záujem by síce mal ale predsa nebude cestovať stovky km kvôli oprave auta. Ak chcete zacieliť na ľudí, ktorí vyhľadávajú mechanika v okruhu Bratislavy, nieje to žiaden problém.

Tak isto je možné nastaviť jazyk. Ak na stránke nemáte jazykové mutácie a stránka je len v slovenčine, nemá zmysel inzerovať pre celý svet. Nastaví sa slovenský jazyk, krajina Slovensko a reklama sa bude zobrazovať len v rámci Slovenska.

Samozrejme môžete zacieliť na takmer hociktorú krajinu sveta, v akomkoľvek jazyku. Globálne možnosti sú neobmedzené.

Google Adwords jazyk

5. Neexistuje minimálny rozpočet

Ak chcete len vyskúšať Google reklamu, a nastavíte si 1€ denný rozpočet, je to vaše rozhodnutie. Google AdWords nemá žiadny limit, váš rozpočet môže byť 1€ ale aj 100€ denne. Google AdWords vás ale upozorní, že rozpočet je nízky a reklamy sa kvôli tomu budú zobrazovať len zriedka. My vám však vieme poradiť pri základných nastaveniach, vďaka predbežným analýzam, ktoré pripravíme pre každého zákazníka, ktorí má záujem o Google reklamu.

Viac o službe Google reklama sa dozviete tu:

Google reklama