Blog

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Zľavový kupón

Chceli by ste svojim zákazníkom poskytnúť zľavu na nákup vo vašom e-shope? Žiadny problém. Magento 2 vám ponúka rôzne možnosti zliav, ktoré si viete nastaviť. V prvej časti článku vám najprv všeobecne popíšeme informácie a pravidlá k nastaveniu zliav v Magento 2. V ďalšej časti vám uvedieme dva príklady pre nastavenie konkrétnych zliav, aby ste si po prečítaní vedeli nastaviť zľavový […]

Google Ads – Ako udeliť prístup do účtu

Aby mohla agentúra efektívne spravovať váš Google Ads účet, je nevyhnutné umožniť jej priami prístup. Tento úkon si vyžaduje len pár krokov. Po ich dokončení sa agentúra môže starať o váš účet, reklamné kampane, a ich pravidelnou kontrolou a optimalizáciu bude zefektívňovať váš predaj produktov alebo služieb. Udelenie prístupu Najprv je potrebné, aby ste sa prihlásili do vášho účtu […]

Ako udeliť prístup k účtu Google Analytics 4

Google Analytics 4 (GA4) je výkonný nástroj na sledovanie a analýzu návštevnosti vašej webovej stránky alebo mobilnej aplikácie. Keď máte účet GA4, možno budete chcieť udeliť prístup aj iným členom tímu alebo externým partnerom, aby s vami mohli spolupracovať na analýze dát. Ak účet ešte nemáte, tu nájdete návod na vytvorenie: https://modernewebstranky.sk/vytvorenie-vlastnictva-ga4/ V pár krokoch vám […]

Dôležité aktualizácie v Google Analytics 4: Od Konverzií ku Kľúčovým udalostiam

Google Analytics 4 (GA4) nedávno prešiel významnou aktualizáciou, ktorá zmenila spôsob, akým sú konverzie označované a sledované v tejto robustnej analytickej platforme. Táto zmena je súčasťou širšieho úsilia Google o harmonizáciu svojich nástrojov a služieb, a má zásadný dopad na všetkých užívateľov GA4. V tomto článku vám poskytneme prehľad o týchto zmenách, ich dôvodoch a […]

Ako udeliť prístup do Google Tag Managera

Google Tag Manager (GTM) alebo nazývaný aj Správca značiek je nástroj, ktorý umožňuje spravovať a vkladať rôzne sledovacie kódy na vašej webovej stránke alebo v mobilných aplikáciách. Tento nástroj uľahčuje monitorovanie a analýzu aktivít návštevníkov na vašich platformách. Ak ešte účet nemáte, tu nájdete ako si GTM vytvoriť: https://modernewebstranky.sk/ako-vytvorit-ucet-google-tag-manager/ Aby ste mohli efektívne spolupracovať so […]

Google Ads vs Facebook a Instagram reklama

Každý kto chce získať nových zákazníkov a rozbehnúť svoj biznis si kladie tú istú otázku. Spustiť reklamu na Google Ads alebo na Facebook-u? Výber medzi nimi sa môže zdať ťažký, ale oba sú výborné nástroje, ktoré môžu viesť k úspechu vašej firmy. Rozhodujúcim faktorom je pochopenie cieľovej skupiny a toho, ako sa správajú online. Či […]

Google Ads: Ako dosiahnuť úspech v digitálnom marketingu

Mať efektívne nastavené Google Ads kampane je v dnešnej dobe nevyhnutnosťou pre každého, kto chce v digitálnom marketingu niečo dosiahnuť. Ako sa svet online reklamy neustále vyvíja, je dôležité byť o krok vpred a prispôsobiť sa novým trendom a možnostiam, ktoré vám Google Ads ponúka v aj v tomto roku. Tento článok vás prevedie základnými stavebnými kameňmi úspešnej […]

Nový zážitok z online nakupovania

V súčasnej dobe sa online nákupy stávajú čoraz populárnejšou voľbou pre nakupovanie kozmetických produktov. Avšak, nájsť ten správny odtieň make-upu alebo farby na vlasy môže byť často náročné a niekedy aj riskantné. S týmto „problémom“ vzniklo aj riešenie a to nový trend – skúšanie produktov priamo online pomocou rozšírenej reality (AR). Prvý krát bola táto […]

Ako prepojiť email s Outlookom

Outlook je aplikácia vyvinutá spoločnosťou Microsoft, ktorá poskytuje širokú škálu funkcií pre prijímanie a odosielanie e-mailov, plánovanie udalostí v kalendári, správu kontaktov, kontrolu nastavených úloh a mnoho iných nástrojov na organizáciu práce. V návode nižšie vám ukážeme ako nastaviť prepojenie emailu s Microsoft Outlook. Nastavenie a prepojenie emailu 1. Prihláste sa do vášho Microsoft Outlook účtu a kliknite na […]

Ako si prepojiť email s Gmailom?

Chcete si spravovať firemné emaily v osobnom Gmaile? Vlastníte dva alebo viac emailových účtov? Stáva sa vám, že prehliadnete email?  Je pre vás správa viacerých emailových účtov nepraktická a neprehľadná? Ak ste na všetky otázky odpovedali „áno“ máme pre vás jednoduché riešenie. Stačí si prepojiť email s Gmailom a všetky emaily budete mať na jednom mieste. Už sa […]

Top trendy digitálneho marketingu v roku 2024

V digitálnom svete marketingu je dynamika neustála, a ani rok 2024 nie je výnimkou. Každým dňom sa objavujú inovácie, nové trendy a kreatívne nápady, ktoré ovplyvňujú úspech digitálnej stratégie. Niektoré zmeny sú natoľko rýchle a prekvapujúce, že sa zdá, akoby ste sa ocitli vo futuristickom svete, zatiaľ čo iné vám možno pripadajú povedomé. Bez ohľadu na […]

Google Chrome na ceste k väčšiemu súkromiu: Blokovanie cookies tretích strán

Google, globálny líder v oblasti internetových prehliadačov, nedávno oznámil zmenu vo svojom prehliadači Chrome, ktorá by mohla zásadne zmeniť spôsob, akým sú užívatelia sledovaní online. Táto novinka spočíva vo vypnutí tzv. cookies tretích strán, malých súborov uložených na zariadení užívateľa. Tieto súbory sa využívajú na zbieranie analytických dát, personalizáciu online reklám a monitorovanie pohybu na […]