Blog

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Zľavový kupón

Chceli by ste svojim zákazníkom poskytnúť zľavu na nákup vo vašom e-shope? Žiadny problém. Magento 2 vám ponúka rôzne možnosti zliav, ktoré si viete nastaviť. V prvej časti článku vám najprv všeobecne popíšeme informácie a pravidlá k nastaveniu zliav v Magento 2. V ďalšej časti vám uvedieme dva príklady pre nastavenie konkrétnych zliav, aby ste si po prečítaní vedeli nastaviť zľavový […]

9 trendov ako zvýšiť návštevnosť pomocou obsahového marketingu

Vitajte v 21. storočí, kde sa všetko rýchlo mení, a aby sme si udržali krok pred konkurenciou je dôležité držať krok s najnovšími trendmi. V marketingu je dôležité, aby ste mali prehľad o neustále sa meniacom obsahu. To, čo fungovalo minulý rok, nemusí platiť pre tento rok. Ak chcete zvýšiť návštevnosť vášho webu v roku 2023, […]

Novinka na trhu – ChatGPT

Už niekoľko týždňov sa na trhu stretávame s novým pojmom ChatGPT. Veľké boom nastalo vďaka jeho všeobecnému využitiu v rôznych pracovných odvetviach. Inteligentný textový nástroj napomáha k vytváraniu rozličných zadaní, správ, textov a zodpovie vám takmer všetky otázky alebo sa aspoň slušne vynájde. Na túto horúcu tému sme sa bližšie zamerali a v článku si […]

Tvorba e-shopu s Magento 2 – Vytvorenie a správa vlastností

Vytvorenie e-shopu zahŕňa aj správu atribútov produktov. Vlastnosti produktov sú charakteristiky, ktoré opisujú ponúkaný produkt. Správa vlastností produktov je dôležitá pre usporiadanie a zobrazenie produktov na e-shope. Použitie tejto funkcie je vhodné napríklad pre značku, farbu, veľkosť a podobne. Je to ideálne riešenie, ak potrebujete produkty na e-shope filtrovať, prípadne dané vlastnosti zobraziť niekde na […]

Tvorba e-shopu: Ako vytvoriť úspešný internetový obchod v roku 2023

Krok 1: Výber platformy pre e-shop Prvým krokom je výber platformy pre e-shop. Existuje mnoho rôznych platforiem, ako napríklad Shopify, Magento, WooCommerce a ďalšie, ktoré môžete použiť na jeho vytvorenie. Každá platforma má svoje vlastné výhody a nevýhody, takže je dôležité vybrať tú, ktorá najlepšie vyhovuje vašim potrebám. Napríklad, Shopify je veľmi jednoduchý na používanie […]

SEO nikdy nie je skutočne dokončené, tu je 7 dôvodov, prečo

Máte vytvorenú peknú webovú adresu. Tiež máte zavedenú stratégiu SEO, dokonca aj stabilnú návštevnosť a niekoľko potenciálnych zákazníkov. Veríte, že vaša práca je hotová, však? Ale až také jednoduché to nie je. Efektívne SEO je neustály proces, ktorý si vyžaduje dôslednú prácu. Aj keď ste dosiahli svoje kľúčové míľniky a ste tam, kde chcete byť v […]

Tvorba e-shopu s Magento 2 – Ako funguje objednávkový systém

V článku si podrobne opíšeme ako fungujú objednávky v Magento2. Prejdeme si celý systém od vytvorenia objednávky, cez jej prijatie až po  dokončenie a zaslanie zákazníkovi. Ukážeme vám aj viacero možností, akými sa dá objednávka vybaviť. Ako prvé, po prihlásení, je potrebné prejsť  na ponuku Predaje/Sales a kliknúť na Objednávky/Orders. Následne budete vidieť tabuľku so všetkými prijatými objednávkami. Kliknite […]

Tvorba e-shopu s Magento 2 – vytvorenie a správa kategórií

Keď už máte založený e-shop a vytvorené produkty, je ich ešte potrebné niekde zaradiť, a to do kategórií. Aby ste mali vo vašich produktoch na e-shope prehľad, je dobré vytvoriť si viacero kategórií a podkategórií pre rôzne druhy produktov. Teraz vám ukážeme ako si vytvoriť a spravovať kategórie a podkategórie a ako pracovať s ďalšími […]

Tvorba e-shopu s Magento 2 – ako vytvoriť nový jednoduchý produkt

V tomto článku vám podrobnejšie opíšeme, ako si môžete vytvoriť, pridávať, editovať a spravovať jednoduchý produkt. Najprv sa samozrejme musíte prihlásiť do Magento 2. Potom sa môžete pustiť do práce. Ukážeme vám ako na to. Základné informácie 1. Po prihlásení sa do Magento 2 prejdite v ponuke na položku Katalóg/Catalog a kliknite na Produkty/Products. Následne uvidíte tabuľku, v ktorej sa […]

Podrobný návod pre Google Analytics 4

Spoločnosť Google nedávno oznámila, že v roku 2023 ukončí službu Universal Analytics. To znamená, že ak ešte stále čakáte na prechod do Google Analytics 4, váš čas takmer vypršal. Mnohí nie sú prechodom nadšení. Zmena je vždy ťažká, ale myslíme si, že táto zmena bude dobrá vec. Budete mať prístup k väčšiemu množstvu údajov a budete si […]

11 chýb, ktoré robia vznikajúce e-shopy

Máte skvelý nápad, skvelý produkt a všetko poukazuje na to, že vaša nová spoločnosť smeruje ku skutočnému úspechu. Doručíte svoj produkt investorom a všetci sú z neho nadšení. Môže sa niečo pokaziť? Tvrdá realita začínajúcich e-shopov je, že aj keď ste úspešne získali finančné prostriedky na produkt vašej spoločnosti, dostať ho na trh a pritom dosiahnuť zisk nie je […]

Vytvárajte skvelé marketingové príbehy

Zvládnuť umenie predaja prostredníctvom príbehov je nevyhnutnou súčasťou marketingu, pretože príbehy sú základom komunikácie. Poďme si o tom povedať viac. Čo je to marketingový príbeh? Keď vyrozprávate ten správny príbeh presvedčivo, môžete tým upútať pozornosť, pobaviť, poučiť,…  A to v priebehu len niekoľkých minút. Marketingové príbehy sú zapamätateľné a zdieľateľné – takže obsahujú 2 z najdôležitejších aspektov, ktoré vám môžu […]