Blog

Tvorba e-shopu s Magento 2 – vytvorenie a správa kategórií

Keď už máte založený e-shop a vytvorené produkty, je ich ešte potrebné niekde zaradiť, a to do kategórií. Aby ste mali vo vašich produktoch na e-shope prehľad, je dobré vytvoriť si viacero kategórií a podkategórií pre rôzne druhy produktov. Teraz vám ukážeme ako si vytvoriť a spravovať kategórie a podkategórie a ako pracovať s ďalšími […]

Tvorba e-shopu s Magento 2 – ako vytvoriť nový jednoduchý produkt

V tomto článku vám podrobnejšie opíšeme, ako si môžete vytvoriť, pridávať, editovať a spravovať jednoduchý produkt. Najprv sa samozrejme musíte prihlásiť do Magento 2. Potom sa môžete pustiť do práce. Ukážeme vám ako na to. Základné informácie 1. Po prihlásení sa do Magento 2 prejdite v ponuke na položku Katalóg/Catalog a kliknite na Produkty/Products. Následne uvidíte tabuľku, v ktorej sa […]

Podrobný návod pre Google Analytics 4

Spoločnosť Google nedávno oznámila, že v roku 2023 ukončí službu Universal Analytics. To znamená, že ak ešte stále čakáte na prechod do Google Analytics 4, váš čas takmer vypršal. Mnohí nie sú prechodom nadšení. Zmena je vždy ťažká, ale myslíme si, že táto zmena bude dobrá vec. Budete mať prístup k väčšiemu množstvu údajov a budete si […]

11 chýb, ktoré robia vznikajúce e-shopy

Máte skvelý nápad, skvelý produkt a všetko poukazuje na to, že vaša nová spoločnosť smeruje ku skutočnému úspechu. Doručíte svoj produkt investorom a všetci sú z neho nadšení. Môže sa niečo pokaziť? Tvrdá realita začínajúcich e-shopov je, že aj keď ste úspešne získali finančné prostriedky na produkt vašej spoločnosti, dostať ho na trh a pritom dosiahnuť zisk nie je […]

Vytvárajte skvelé marketingové príbehy

Zvládnuť umenie predaja prostredníctvom príbehov je nevyhnutnou súčasťou marketingu, pretože príbehy sú základom komunikácie. Poďme si o tom povedať viac. Čo je to marketingový príbeh? Keď vyrozprávate ten správny príbeh presvedčivo, môžete tým upútať pozornosť, pobaviť, poučiť,…  A to v priebehu len niekoľkých minút. Marketingové príbehy sú zapamätateľné a zdieľateľné – takže obsahujú 2 z najdôležitejších aspektov, ktoré vám môžu […]

Ako optimalizovať stránku s chybou 404 pre SEO a konverzie

V ideálnom svete by ste nikdy chybovú stránku 404 nepotrebovali, odkazy by sa nikdy neprerušili, zdroje by zostali na jednom mieste a návštevníci by sa mohli bezproblémovo pohybovať po vašom webe. Napriek maximálnemu úsiliu však chybové stránky 404 existujú. Je to najčastejšia chyba, s ktorou sa návštevníci stránok stretávajú. V podstate to znamená, že stránku, na ktorú sa návštevník […]

Obsahový marketing pre e-shopy od A do Z

Máte to. Máte presne to, čo vaše publikum hľadá. No nebaví vás už čakať, kým vašu spoločnosť konečne objavia? Nebojte sa. Zmapovali sme cestu k opätovnému „vzplanutiu“. Poskytneme vám niekoľko užitočných tipov, ktoré môžete využiť na vytvorenie lepšej stratégie pre vaše podnikanie v oblasti elektronického obchodu. Stručne povedané: Obsahový marketing zlepšuje autoritu značky, buduje dôveru a zvyšuje počet […]

Ako si vybudovať značku na Instagrame

Instagram preukázal od svojho vzniku obrovský rast. V minulom roku jeho komunita dosiahla viac ako 2 miliardy používateľov. Napriek tomuto pôsobivému dosahu, mnoho majiteľov podnikov stále prehliada marketingový potenciál Instagramu a nechávajú vysokú mieru zapojenia, povedomia o značke a zisku niekde v ústraní. Ale prečo? Ukážeme vám, ako si jednoducho vybudujete vašu značku pomocou Instagramu: 1. Vytvorte si Instagramovú […]

Ako na štruktúru webu, ktorá zlepší SEO a zvýši hodnotenie

Čím je lepšia a logickejšia štruktúra vášho webu, tým uvidíte lepšie výsledky UX, SEO a získate aj ďalšie výhody. Rozhodnutie o tom, ako by mala byť vaša webová stránku štruktúrovaná, si vy vyžaduje čas a dôkladné premyslenie. V tejto príručke sa dozviete, aké sú štruktúry webových stránok a prečo sú pre vás dôležité. Nahliadneme do štyroch typov štruktúr webových stránok a do […]

Zvýšenie organickej CTR

18 spôsobov, ako zvýšiť organickú mieru prekliknutia (z anlg. CTR – Click-Through Rate) Obchodníci v oblasti SEO častokrát dávajú príliš mnoho úsilia výlučne na to, aby sa dala stránka čo najlepšie nájsť. Tajomstvom však je, že byť na prvej stránke vo výsledkoch vyhľadávacích nástrojov (SERP)  vám neprinesie nič dobré, ak hľadajúcich váš obsah nezaujme. Namiesto […]

Marketingové tipy pre začínajúce e-shopy v roku 2022

V posledných rokoch sa to, ako žijeme, ako sa socializujeme a dokonca aj ako nakupujeme neustále prispôsobuje novým trendom a neustále sa to mení. Mnoho vecí, ktoré sme robili sa presunulo do digitálnej sféry. Taktiež veľa podnikov čelilo novým a ťažkým výzvam v súvislosti s náhlou potrebou prispôsobiť sa rýchlym zmenám. Čo môžeme očakávať v priebehu tohto roka? Ako sa budú orientovať […]

Viete, ako na SEO?

Digitálny marketing sa mení každým rokom. To, čo platilo v roku 2011 ako osvedčený postup, môže byť už v roku 2022 zásadné zakázané. Existujú však niektoré taktiky, ktoré by ste nemali nikdy brať vážne. Tieto techniky sú prinajlepšom neutrálne, neprospievajú vášmu marketingu, no v najhoršom prípade vás môžu vyjsť draho. V článku vám ukážeme niekoľko […]