Blog

Ako prepojiť email s Outlookom

Outlook je aplikácia vyvinutá spoločnosťou Microsoft, ktorá poskytuje širokú škálu funkcií pre prijímanie a odosielanie e-mailov, plánovanie udalostí v kalendári, správu kontaktov, kontrolu nastavených úloh a mnoho iných nástrojov na organizáciu práce. V návode nižšie vám ukážeme ako nastaviť prepojenie emailu s Microsoft Outlook. Nastavenie a prepojenie emailu 1. Prihláste sa do vášho Microsoft Outlook účtu a kliknite na […]

Ako si prepojiť email s Gmailom?

Chcete si spravovať firemné emaily v osobnom Gmaile? Vlastníte dva alebo viac emailových účtov? Stáva sa vám, že prehliadnete email?  Je pre vás správa viacerých emailových účtov nepraktická a neprehľadná? Ak ste na všetky otázky odpovedali „áno“ máme pre vás jednoduché riešenie. Stačí si prepojiť email s Gmailom a všetky emaily budete mať na jednom mieste. Už sa […]

Top trendy digitálneho marketingu v roku 2024

V digitálnom svete marketingu je dynamika neustála, a ani rok 2024 nie je výnimkou. Každým dňom sa objavujú inovácie, nové trendy a kreatívne nápady, ktoré ovplyvňujú úspech digitálnej stratégie. Niektoré zmeny sú natoľko rýchle a prekvapujúce, že sa zdá, akoby ste sa ocitli vo futuristickom svete, zatiaľ čo iné vám možno pripadajú povedomé. Bez ohľadu na […]

Google Chrome na ceste k väčšiemu súkromiu: Blokovanie cookies tretích strán

Google, globálny líder v oblasti internetových prehliadačov, nedávno oznámil zmenu vo svojom prehliadači Chrome, ktorá by mohla zásadne zmeniť spôsob, akým sú užívatelia sledovaní online. Táto novinka spočíva vo vypnutí tzv. cookies tretích strán, malých súborov uložených na zariadení užívateľa. Tieto súbory sa využívajú na zbieranie analytických dát, personalizáciu online reklám a monitorovanie pohybu na […]

Moderné Webstránky na zozname digitálnych agentúr DesignRush

Už viac nemusíte míňať čas zdĺhavým hľadaním tej správnej agentúry. DesignRush poskytuje zoznamy najlepších agentúr a poskytovateľov služieb v oblasti digitálneho marketingu a dizajnu, ktoré sú hodnotené a triedené podľa rôznych kritérií. Všetky agentúry uvedené na DesignRush sú starostlivo vyberané, aby spĺňali vysoké štandardy potenciálnych klientov. My Moderné Webstránky sme sa stali súčasťou tohto celosvetového zoznamu […]

Nová cesta komunikácie s aplikáciou Threads

Instagram neustále prichádza s novinkami a jeho najnovší prírastok, aplikácia Instagram Threads, predstavuje vzrušujúci krok vpred. Táto aplikácia, uvedená na trh v júli 2023 a patriaca pod spoločnosť Meta, otvára dvere k zdieľaniu textových aktualizácií s verejnosťou aj s blízkymi priateľmi. Ako textovo orientovaná platforma, Threads umožňuje užívateľom publikovať príspevky s dĺžkou až 500 znakov, […]

Zachráňte si svoj Google účet

Ak ste vlastníkom účtu, ktorý ste viac ako 2 roky nepoužili, môžete o tento účet prísť. Preto vás chceme upozorniť, že spoločnosť Google nastavila nové pravidlá a postupne začne takáto neaktívne účty vymazávať už v priebehu tohto mesiaca. V rámci vášho neaktívneho účtu vám môže byť vymazaný aj obsah Google Workspace (Gmail, Dokumenty, Disk, Meet, Kalendár) a Fotky Google. Avšak, […]

Prečo vybudovať eshop v Magento 2

Už máte vlastný eshop alebo sa len chystáte spustiť nový? Každopádne v oboch prípadoch by ste sa mali oboznámiť s platformou Magento 2. Táto druhá najrozšírenejšia moderná e-commerce platforma je skvelou voľbou pre tých, ktorí hľadajú výkonný a flexibilný systém na vytváranie a správu svojich eshopov. V tomto článku sa pozrieme na niektoré dôvody, prečo […]

Instagram prináša nový funkčný feed „Nearby“ (v blízkosti)

Ako súčasť neustáleho úsilia prinášať novinky a zaujímavé funkcie, Instagram predstavuje experiment s novým typom feedu, nazvaným „Nearby“. Táto novinka nám pripomína niektoré inovácie z populárnej aplikácie TikTok. Ale poďme sa pozrieť na to, čo to vlastne znamená pre milovníkov Instagramu. Čo znamená funkcia „Nearby“ na Instagrame? Táto funkcia predstavuje nový spôsob, ako objaviť obsah […]

Meta Business Suite: Ako priradiť Pixel k Facebook reklamnému účtu

Facebook Pixel je nástroj, ktorý analyzuje vaše reklamné kampane zverejnené na vašom Facebooku. Každý pixel má svoj kód, ktorý sa vloží na vašu web stránku, aby mohol sledovať a zhromažďovať potrebné informácie o aktivitách používateľov na vašej stránke. Vďaka týmto informáciám potom viete optimalizovať svoje reklamy a kampane. Facebook Pixel dokáže sledovať návštevnosť vašej web stránky, pozretie […]

15 faktov o tom, čo si ľudia všímajú na web stránkach

Sledovanie rôznych web stránok a trávenie času online sa stalo súčasťou nášho každodenného života. Aby ste upútali sledovateľov vašou stránkou a zvýšili tak jej návštevnosť, mali by ste vedieť, ako sa ľudia pozerajú na web stránky a čo si všímajú. Pripravili sme si pre vás 15 faktov na čo sa skladovatelia zameriavajú. 1. Text priláka väčšiu pozornosť […]

Meta business suite: Ako vytvoriť remarketingovú kampaň

Na začiatok by sme vám chceli povedať, čo je to remarketing – je to vlastne metóda zacielenia reklám na ľudí, ktorí už boli v styku s vašimi produktami alebo službami, napríklad prostredníctvom sociálnych sietí alebo už v minulosti navštívili vašu web stránku. Remarketingom sa môžete potenciálnym zákazníkom pripomenúť a navýšiť tak možnosť predaja vášho produktu alebo služby. Remarketingové […]