Blog

Konfigurácia GA4 v Google Tag Manager

Teraz, keď už máme v Google Analytics 4 všetko nastavené (Ak vás zaujíma ako vytvoriť účet v GA4, prečítajte si náš článok Vytvorenie vlastníctva GA4), môžeme sa pustiť do natavenia v Google Tag Manager. 1. Otvorte si váš účet Google Tag Manager. Ak ho nemáte, vytvorte si nový. Ako ho vytvoriť nájdete v našom článku […]

Ako vytvoriť účet Google Tag Manager

Google Tag Manager je silný nástroj, ktorý umožňuje webovým správcom ľahko a efektívne spravovať sledovacie kódy a analytické nástroje na svojich webových stránkach. Môžete pomocou neho ľahko pridať rôzne analytické nástroje, marketingové pixely a sledovacie kódy pre rôzne webové stránky bez nutnosti zapájať tím programátorov. Táto flexibilita a jednoduchosť uľahčuje vašu digitálnu marketingovú stratégiu a […]

Vytvorenie vlastníctva GA4

V dnešnej digitálnej ére je pre podniky nevyhnutné mať presný prehľad o svojich návštevníkoch a ich interakciách na webových stránkach. Jedným z najefektívnejších nástrojov na získanie týchto údajov je Google Analytics 4 (GA4). GA4 prináša nové možnosti a funkcionalitu, ktoré umožňujú lepšiu analýzu návštevnosti a správu konverzií. Aby ste mohli využívať všetky výhody GA4, je […]

Čo je Canva a ako funguje v dizajne?

Canva je platforma pre grafický dizajn, ktorá je ideálna na vytváranie rôznych obrazových projektov. Aj keď s dizajnom nemáte žiadne skúsenosti, so svojim jednoduchým použitím si ju určite obľúbite. Na trhu je viac ako 10 rokov a k dispozícii máte aj bezplatnú verziu, ktorá vám umožní pracovať s úpravami fotografií, obrázkov, vizitiek, pozvánok, letákov a rozložením ich […]

Meta Business Suite: Ako priradiť Pixel k Facebook reklamnému účtu

Facebook Pixel je analytický nástroj, ktorý umožňuje sledovať účinnosť reklamných kampaní na Facebooku. Pixel ponúka kód, ktorý sa vkladá na vašu web stránku a zhromažďuje informácie o aktivitách používateľov na stránke. Tieto informácie sú následne využívané na optimalizáciu reklám a cieľových kampaní. FB Pixel umožňuje sledovať konverzie, vytvárať cieľové skupiny pre remarketing a poskytuje dôležité […]

Meta Business Suite: Ako priradiť roly k Facebook reklamnému účtu

Priradenie rolí vo Facebook reklamnom účte slúži na správu a riadenie prístupu pre jednotlivých používateľov. Takto viete rozdeliť úlohy, nastaviť rôzne úrovne oprávnenia a zabezpečiť, aby mal každý používateľ prístup k potrebným častiam účtu. Ak ešte Facebook reklamný účet nemáte: Prejdite na stránku: https://business.facebook.com/ a vytvorte si účet. Prihlásiť sa môžete prostredníctvom vášho Facebook alebo Instagram […]

Meta Business Suite: Ako vytvoriť Facebook reklamný účet

V dnešnej dobe je pre podnikateľov a firmy dôležité mať silnú online prítomnosť. So svojimi zákazníkmi si dokážete budovať vzťah a vytvárať komunitu prostredníctvom rôznych sociálnych médií. Facebook je momentálne jednou z najpopulárnejších a ponúka široké možnosti pre marketing a podporu vášho podnikania. Meta Business Suite je ideálnym riešením pre spravovanie a propagovanie vášho biznisu. Viac […]

Rýchle a jednoduché stratégie email marketingu

Nájsť najlepší spôsob, ako vytvoriť email marketingovú stratégiu, môže byť obrovským záväzkom. Rozdelenie email marketingovej kampane na skupiny a presné zameranie sa na konkrétnych zákazníkov môže výrazne zvýšiť úspešnosť vašej kampane a celkovo pomôcť podnikaniu. Avšak aby to nebolo skľučujúce, tento článok vám ukáže niekoľko rýchlych taktík pre rozdelenie email marketingu, ktoré môžete začať používať […]

Google Ads – Ako udeliť prístup do účtu

Aby mohla agentúra efektívne spravovať váš Google Ads účet, je nevyhnutné umožniť jej priami prístup. Tento úkon si vyžaduje len pár krokov. Po ich dokončení sa agentúra môže starať o váš účet, reklamné kampane, a ich pravidelnou kontrolou a optimalizáciu bude zefektívňovať váš predaj produktov alebo služieb. Udelenie prístupu Najprv je potrebné, aby ste sa prihlásili do vášho účtu […]

Google Ads – Ako prijať žiadosť na spravovanie účtu

Prostredníctvom spravovania účtu poskytujete agentúre možnosť nie len nahliadať do vášho účtu, ale aj v ňom vykonávať potrebné zmeny pre jeho údržbu, optimalizáciu a zefektívnenie. Samozrejme, vždy máte možnosť nastaviť úroveň prístupu, ale pri spravovaní účtu je ideálne mať celkový prístup.  Takto vie agentúra spravovať účet naplno a vykonávať všetky potrebné zmeny, bez toho, aby vás nezaťažovali […]

Alt texty a optimalizácia obrázkov

Algoritmus Google zahŕňa viac ako 200 hodnotiacich faktorov, ale to ste už pravdepodobne vedeli. Avšak možno neviete, ako optimalizovať Alt text pre obrázky. Vhodná optimalizácia Alt text obrázkov môže zvýšiť šance na umiestnenie vašich produktov vo vyhľadávaní v obľúbených zoznamoch produktov ako aj umiestnenie obrázkov vo vyhľadávaní všeobecne. Preto je tento úkon dôležitý a zároveň prepojený […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy II.

V predchádzajúcej časti Rozšírený zľavový systém – Zľavy I. sme sa venovali v Magento 2 populárnym zľavám typu: Kúpte X Získajte Y (X a Y sú rôzne produkty) a množstevný zľavám. V tomto článku sa budeme sústrediť na zľavy typu N-tý produkt. Vysvetlíme si, aké sú to zľavy a ako si ich jednoducho nastaviť. Každý N-tý Túto akciu je […]