Livechat. Čo všetko dokáže a ako ho používať?

Jeden so silných nástrojov, ktorý môže pomôcť zákazníkovi sa rozhodnúť nakúpiť práve u vás je LiveChat, alebo aj Online Chat.

Výhody LiveChatu

  1. Pridáva zákazníkovi nový spôsob komunikácie, ktorý mu môže pomôcť pri rozhodovaní čo nakúpiť a či vôbec nakúpiť u vás.
  2. Zvyšuje dôveryhodnosť eshopu. Keď zákazník vidí, že má možnosť komunikovať, môže to zvýšiť šancu na nákup.
  3. Rýchla komunikácia. Jedná sa o živý chat, takže odpoveď je prakticky okamžitá.
  4. Offline správa. V prípade, že nie ste online, je tu možnosť zanechať správu.
  5. Môžete hromadne komunikovať s viacerými zákazníkmi, čo pri telefonáte nie je možné. Jedine ak máte viac čísiel a operátorov.

Pre lepšie znázornenie možností sme sa rozhodli vysvetliť niektoré funkcie na konkrétnom prípade. Vybrali sme LiveChat Tawk.

Inštaláciu a prvotné nastavenie odporúčame nechať na odborníka, respektíve firmu, čo vám spravuje stránku.

Prihlásenie, komunikácia a základné rozhranie

Celkové používanie je veľmi jednoduché. Celý systém je dostupný v Slovenčine. Prihlásiť sa viete priamo cez admin prostredie v Magente (bez nutnosti zadávať prihlasovacie údaje), prípadne priamo cez stránku tawk.to.

Tawk.to - livechat - Ako sa prihlásiť
Tawk.to – livechat – Ako sa prihlásiť

Po prihlásení a presmerovaní na nástenku tawk.to, sa vás systém opýta či chcete povoliť zvuky. Od tohto momentu vás zákazníci vidia ako online. V prípade, ak nie ste prihlásený, vedia vám poslať správu.

Ak vám niekto napíše, aplikácia vyzváňa kým nepotvrdíte chat. Po potvrdení viete priamo písať so zákazníkom.

Livechat - aktívny chat v admin .
Livechat – aktívny chat v admin prostredí.

Livechat - hlavná nástenka
Livechat – hlavná nástenka

Livechat - sledovane návštevníkov
Livechat – sledovane návštevníkov

Podpora

Tawk má strašne širokú podporu. Používať ho viete priamo v prehliadači alebo si viete nainštalovať aplikáciu na Windows, macOS, iOS alebo Android.

Môžete mať vytvorených viac členov a rozdeliť ich do oddelení. Takto si viete manažovať dopyt medzi pracovníkov.

Bezplatná verzia má širokú podporu a prakticky nemá obmedzenia. Za poplatok si viete napríklad odstrániť logo tawk.to. Tak isto si viete najať agentov na odpisovanie, prípadne virtuálneho asistenta.

V nastaveniach máte možnosti upraviť výzor chatu na PC alebo na mobile, nastavenie uvítacej správy a plno iných užitočných nastavení.

Pomôžeme?

Vyberte si z našich služieb: