Nový zážitok z online nakupovania

Novinky v online nakupovaní

V súčasnej dobe sa online nákupy stávajú čoraz populárnejšou voľbou pre nakupovanie kozmetických produktov. Avšak, nájsť ten správny odtieň make-upu alebo farby na vlasy môže byť často náročné a niekedy aj riskantné.

S týmto „problémom“ vzniklo aj riešenie a to nový trendskúšanie produktov priamo online pomocou rozšírenej reality (AR). Prvý krát bola táto inovatívna technológia predstavená pred tromi rokmi a odvtedy prudko zaujala kozmetický svet. Od vtedy sa radosť z online nakupovania prenáša na nový level.

Funkcia AR umožňuje nakupujúcim, aby si vyskúšali kozmetické produkty priamo z pohodlia svojho domova. Úžasné, však?
Prieskumom sa zistilo, že vďaka tomu sa zákazníci viac angažujú a nakupujú až o 10 % viac, ako keď kupovali len prostredníctvom tradičných online obchodov.

Stačí si vybrať svojho favorita, kliknúť na ‚vyskúšať‘ a pozerať sa, ako sa vám na fotke či na vás samých odráža nový vzhľad. Skvelé na tom je, že si to môžete vyskúšať aj priamo vo vašom mobile.

Náhľad na mobile kliknúť a vyskúšať

Rôzne odtiene farieb vlasov alebo dokonca podkladovú bázu si viete zvoliť priamo na svojej fotke alebo tvári pomocou AR.

Zobrazenie rôznych odtieňov vlasov na modelke

Touto cestou sa samozrejme otvárajú nové možnosti aj pre samotné kozmetické značky. Mnoho z nich začína využívať reklamy s použitím AR technológie, čo im umožňuje prezentovať svoje produkty interaktívnejším spôsobom. Je to nový spôsob ako sa efektívnejšie priblížiť k zákazníkom a zvýšiť svoj zisk z predaja produktov.

Online nakupovanie

Celkovo AR technológia otvára nové možnosti pre online nakupovanie. Zákazníci majú takto príležitosť vyskúšať si produkty predtým, než ich zakúpia a správne si vybrať. Týmto spôsobom predávajúci získali nový spôsob, ako osloviť svojich zákazníkov. Takže je to výhra pre obidve strany. Ako sme spomenuli, momentálne novú technológiu používajú hlavne kozmetické značky ale už si viete vyskúšať aj napríklad okuliare. Určite sa budúcnosti táto funkcia nakupovanie objaví aj v obchodoch s oblečením, či iných odvetviach.

Vyskúšajte si túto novú AR funkciu, ktorú aj na našom trhu ponúkajú niektoré s kozmetických značiek ako Garnier, Dior, L´Oreal a mnoho ďalších.

Zdroj: https://blog.google/products/shopping/ar-beauty-shopping-ads/