Ako vytvoriť účet Google Tag Manager

Tvorba GTM účtu

Google Tag Manager je silný nástroj, ktorý umožňuje webovým správcom ľahko a efektívne spravovať sledovacie kódy a analytické nástroje na svojich webových stránkach.

Môžete pomocou neho ľahko pridať rôzne analytické nástroje, marketingové pixely a sledovacie kódy pre rôzne webové stránky bez nutnosti zapájať tím programátorov. Táto flexibilita a jednoduchosť uľahčuje vašu digitálnu marketingovú stratégiu a umožňuje vám rýchlejšie a presnejšie reagovať na dáta.

Tento článok vám poskytne jednoduchý návod, ktorý krok za krokom vysvetlí, ako vytvoriť účet Google Tag Manager.
Ako vytvoriť Google analytics 4 nájdete v tomto článku.

1. Prejdite na stránku Google Tag Manager. Ak nie ste prihlásený na svojom Google účte, prihláste sa.

2. Kliknite na tlačidlo > Vytvorenie účtu.

GTM - vytvorenie

3. Zadajte názov účtu, vyberte krajinu a zadajte názov kontajnera. Vyberte si cieľovú platformu, z ktorej budete chcieť merať údaje. My vám teraz ukážeme, ako si GTM nastavíte pre meranie na Webe.

GTM - účet

4. Po vytvorení účtu je potrebné nainštalovať značku na vašu webstránku. Prejdite na hornej lište do časti > Správca a vyberte > Inštalovať Správcu značiek Google.

GTM - inštalácia správcu značiek

5. Tu sa vám zobrazí značka, ktorú odošlete programátorovi.

GTM - inštalácia značky

Teraz máte svoj Google Tag Manager účet úspešne vytvorený.

S pomocou GTM budete mať úplnú kontrolu nad implementáciou sledovacích kódov, bez potreby zasahovania do kódu vašej stránky. To vám nielen ušetrí čas, ale aj minimalizuje riziko chýb pri aktualizáciách a zmene sledovacích kódov.