Vedeli ste čo ukrývajú známe logá?

Každá firma sa snaží nalákať zákazníka na niečo “nové” a “vylepšené”. Či už ide o balenie alebo zaujímavé logo. Niektoré veľké spoločností platia neskutočné peniaze dizajnérom, inzerentom a psychológom, aby vymysleli tvorivé logo, ktoré prenáša skrytý obraz. Pozrite si 10 obrazov alebo symbolov ukrytých v logách. Tak schválne, koľko z nich vám ihneď padlo do oka?

1. FedEx

Kuriérska služba v logu skrýva symbol. Konkrétne medzi písmenami E a x nájdete šípku, ktorá symbolizuje rýchlosť a precíznosť.

fedex-logo-optical-illusion

2. Pittsburská Zoo

Prázdne miesta v tomto logu znázorňujú gorilu a leva, ktorí na seba navzájom pozerajú. Dole je možné vidieť aj ryby vyskakujúce z vody.

pittsburgh-zoo-and-ppg-aquarium-logo-large

3. Amazon

Logo Amazonu sa nie len usmieva, ale má aj šípku začínajúcu na písmene A a končiacu na Z. Znamená to, že na Amazone nájdete všetko od A po Z.

a.com_logo_RGB

4. Formula 1

Zaostrite na prázdny priestor v strede a všimnite si jeho tvar čísla 1 pre “Formula 1”.

F1-3d

5. Tour de France

Všimnite si, že “o”, “u” a “r” spolu so žltým bodom tvoria obrazec cyklistu. Cyklista, ktorý pózoval bol hneď po dokončení loga podrobený testom na drogy.

le-tour-de-france-logo

6. Pinterest

Pinterest slúži na “pripínanie” vecí ako sú recepty a projekty, na vytváranie virtuálnej tabule. Preto je v začiatočnom písmene loga umiestnený kolík.

pinterest-logo-blog

7. Vaio

Aj toto logo obsahuje skrytý význam. Prvé dva písmena znamenajú analógový signál a ďalšie dva, 1 a 0, znázorňujú digitálny svet.

ALJTMedia_3564570db839f8c01d40475911c99f59c39eef

8. McDonald´s

Každý vie, že “M” v logu znamená “McDonald´s”. Ale možno neviete, že v roku 1960 návrhár a psychológ Louis Cheskin povedal zákazníkom, že podvedome berie logo ako “symboliku páru výživných pŕs”.

120524_McDonalds-logo

9. Gillette

V tomto logu je G a I perfektne zrezané na reprezentáciu ostrosti a presnosti holiacich strojčekov.

gillette-logo

10. Coca-Cola

Môže chvíľu trvať kým si všimnete obrázok skrytý v tomto logu. Nie zámerne sa podarilo ukryť do loga vlajku Dánska, ktoré bolo tiež menované najšťastnejšou krajinou na Zemi.

HistoriadellogodeCocaCola

Vytvoriť zaujímavé a úspešné logo nie je jednoduché. Kým sa spoločnosť pustí do tvorby musí poznať svoje ciele a mať stabilné postavenie na trhu. Okrem toho to chce veľkú dávku kreativity a tvrdú prácu grafika.