• Ako si vybudovať značku na Instagrame

    Ako si vybudovať značku na Instagrame

    10. mája 2022

    Instagram preukázal od svojho vzniku obrovský rast. V minulom roku jeho komunita dosiahla viac ako 2 miliardy používateľov. Napriek tomuto pôsobivému dosahu, mnoho majiteľov podnikov stále prehliada marketingový potenciál Instagramu a nechávajú vysokú mieru zapojenia, povedomia o značke a zisku niekde v ústraní. Ale prečo? Ukážeme vám, ako si jednoducho vybudujete vašu značku pomocou Instagramu: 1. Vytvorte si Instagramovú […]
  • Ako na štruktúru webu, ktorá zlepší SEO a zvýši hodnotenie

    Ako na štruktúru webu, ktorá zlepší SEO a zvýši hodnotenie

    30. apríla 2022

    Čím je lepšia a logickejšia štruktúra vášho webu, tým uvidíte lepšie výsledky UX, SEO a získate aj ďalšie výhody. Rozhodnutie o tom, ako by mala byť vaša webová stránku štruktúrovaná, si vy vyžaduje čas a dôkladné premyslenie. V tejto príručke sa dozviete, aké sú štruktúry webových stránok a prečo sú pre vás dôležité. Nahliadneme do štyroch typov štruktúr webových stránok a do […]
  • Zvýšenie organickej CTR

    Zvýšenie organickej CTR

    19. apríla 2022

    18 spôsobov, ako zvýšiť organickú mieru prekliknutia (z anlg. CTR – Click-Through Rate) Obchodníci v oblasti SEO častokrát dávajú príliš mnoho úsilia výlučne na to, aby sa dala stránka čo najlepšie nájsť. Tajomstvom však je, že byť na prvej stránke vo výsledkoch vyhľadávacích nástrojov (SERP)  vám neprinesie nič dobré, ak hľadajúcich váš obsah nezaujme. Namiesto […]
  • Viete, ako na SEO?

    Viete, ako na SEO?

    28. februára 2022

    Digitálny marketing sa mení každým rokom. To, čo platilo v roku 2011 ako osvedčený postup, môže byť už v roku 2022 zásadné zakázané. Existujú však niektoré taktiky, ktoré by ste nemali nikdy brať vážne. Tieto techniky sú prinajlepšom neutrálne, neprospievajú vášmu marketingu, no v najhoršom prípade vás môžu vyjsť draho. V článku vám ukážeme niekoľko […]
  • Sprievodca marketingom pre e-shopy

    Sprievodca marketingom pre e-shopy

    22. februára 2022

    Dokonalý sprievodca marketingom elektronického obchodu: Na čo by ste sa mali zamerať a ako uspieť? Odhadom existuje približne 12 až 24 miliónov e-shopov. Online sa môže predávať takmer čokoľvek – od topánok až po pečivo alebo softvér na školenie. Pri takom množstve konkurencie sa zdá až nemožné vyčnievať z radu. Väčšina majiteľov e-shopov vôbec netuší, ako […]
  • Ako zlepšiť vašu SEO kampaň v roku 2022

    Ako zlepšiť vašu SEO kampaň v roku 2022

    7. februára 2022

    Pokročilé stratégie SEO uľahčujú zacielenie na konkrétne publikum a generujú viac potenciálnych zákazníkov pre vašu firmu. Ak chcete predbehnúť konkurenciu, musíte každý rok vylepšovať a prispôsobovať vaše SEO kampane. Tu je 7 spôsobov, ako môžete zlepšiť vašu stratégiu v roku 2022: 1. Optimalizujte vašu webstránku Prvá vec, na ktorú by ste sa mali zamerať, je rýchlosť načítania vašej […]
  • Zmena v Cookies – čo nás čaká v roku 2022

    Zmena v Cookies – čo nás čaká v roku 2022

    24. januára 2022

    Určite ste zaznamenali, že od 01. 02. 2022 nastáva veľká zmena v novele Zákona o elektronických komunikáciách. Výrazné zmeny sa týkajú nastavení využitia súborov cookies na webových stránkach. Prečo tomu venovať pozornosť? Musíme vás upozorniť na možnosti sankcionovania spoločností, ktoré nový Zákon porušia alebo nesplnia niektorú z povinností. Úrad vám totiž môže udeliť pokutu vo […]
  • Personalizovaná reklama a ako ju používať v platenom vyhľadávaní

    Personalizovaná reklama a ako ju používať v platenom vyhľadávaní

    24. januára 2022

    Personalizovaná reklama (z angl. presonal ad) vôbec nie je nový pojem. V skutočnosti existuje už roky a s vývojom technológie sa stal sofistikovanejším. To, čo sa predtým považovalo za spamové marketingové techniky, je dnes pri personalizovanej reklame samozrejmosťou. Výhody takejto reklamy nemôžeme viac ignorovať. Ponúkajú vyššiu mieru prekliknutia, nižšiu cenu za akvizíciu – CZA (z angl. cost per […]
  • Ako používať Facebook Business Suite

    Ako používať Facebook Business Suite

    18. januára 2022

    Máte problém držať krok s marketingom na Instagrame a Facebooku? Je pre vás chaotické sledovať všetky účty, na nich reklamy, komentáre a všetko, čo s tým súvisí? Potom by ste mali určite vyskúšať Facebook Business Suite. Ide o platformu, ktorá je navrhnutá tak, aby odstránila časovo náročné prekážky v správe sociálnych sietí a uľahčila firmám spravovať ich profily na Instagrame a Facebooku. Popíšeme […]
  • Tvorba responzívnej obsahovej reklamy

    Tvorba responzívnej obsahovej reklamy

    29. decembra 2021

    Ako rozbehnúť responzívnu obsahovú reklamnú kampaň (z angl. Responsive Display Ad Campaigns) Dostať svoje produkty alebo služby pred to správne publikum je čoraz náročnejšie. Skutočnosť je taká, že väčšina firiem vyžíva najmä digitálne technológie a zvyšuje svoj dosah online, aj prostredníctvom platených reklám. Ak chcete vyniknúť a upútať viac záujemcov, mali by ste zvážiť spúšťanie responzívnych […]
  • Ako používať Google Trends v marketingu

    Ako používať Google Trends v marketingu

    17. decembra 2021

    Úlohou obchodníkov je zarábať na tom, čo je práve aktuálne. Skvelým spôsobom, ako zistiť, čo je populárne je služba Google Trends. Táto služba je určená na vyhľadávanie súčasných trendov v marketingu vo vyhľadávaní. Potom môžete využiť to, čo ste zistili a aplikovať to na svoje marketingové stratégie. Teraz vám ukážeme, ako používať Google Trends, a ktoré konkrétne kroky […]
  • 10 Google tipov

    10 Google tipov

    8. novembra 2021

    10 Google tajomstiev, ktoré chceš určite vedieť Považujete sa za experta na Google? Myslíte si, že poznáte všetky jeho tajomstvá? Ak ste na obe otázky odpovedali áno, môžete zostať prekvapení. Google poskytuje nespočetné množstvo možností. Tento vyhľadávací gigant neustále vyvíja svoje algoritmy a ponuky, od tajných vyhľadávacích funkcií, až po interných SEO sprievodcov. Prečítajte si viac […]