• Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Zľavový kupón

    Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Zľavový kupón

    12. júna 2024

    Chceli by ste svojim zákazníkom poskytnúť zľavu na nákup vo vašom e-shope? Žiadny problém. Magento 2 vám ponúka rôzne možnosti zliav, ktoré si viete nastaviť. V prvej časti článku vám najprv všeobecne popíšeme informácie a pravidlá k nastaveniu zliav v Magento 2. V ďalšej časti vám uvedieme dva príklady pre nastavenie konkrétnych zliav, aby ste si po prečítaní vedeli nastaviť zľavový […]
  • Google Ads – Ako udeliť prístup do účtu

    Google Ads – Ako udeliť prístup do účtu

    6. júna 2024

    Aby mohla agentúra efektívne spravovať váš Google Ads účet, je nevyhnutné umožniť jej priami prístup. Tento úkon si vyžaduje len pár krokov. Po ich dokončení sa agentúra môže starať o váš účet, reklamné kampane, a ich pravidelnou kontrolou a optimalizáciu bude zefektívňovať váš predaj produktov alebo služieb. Udelenie prístupu Najprv je potrebné, aby ste sa prihlásili do vášho účtu […]
  • Ako udeliť prístup k účtu Google Analytics 4

    Ako udeliť prístup k účtu Google Analytics 4

    16. mája 2024

    Google Analytics 4 (GA4) je výkonný nástroj na sledovanie a analýzu návštevnosti vašej webovej stránky alebo mobilnej aplikácie. Keď máte účet GA4, možno budete chcieť udeliť prístup aj iným členom tímu alebo externým partnerom, aby s vami mohli spolupracovať na analýze dát. Ak účet ešte nemáte, tu nájdete návod na vytvorenie: https://modernewebstranky.sk/vytvorenie-vlastnictva-ga4/ V pár krokoch vám […]
  • Ako udeliť prístup do Google Tag Managera

    Ako udeliť prístup do Google Tag Managera

    9. mája 2024

    Google Tag Manager (GTM) alebo nazývaný aj Správca značiek je nástroj, ktorý umožňuje spravovať a vkladať rôzne sledovacie kódy na vašej webovej stránke alebo v mobilných aplikáciách. Tento nástroj uľahčuje monitorovanie a analýzu aktivít návštevníkov na vašich platformách. Ak ešte účet nemáte, tu nájdete ako si GTM vytvoriť: https://modernewebstranky.sk/ako-vytvorit-ucet-google-tag-manager/ Aby ste mohli efektívne spolupracovať so […]
  • Ako prepojiť email s Outlookom

    Ako prepojiť email s Outlookom

    11. marca 2024

    Outlook je aplikácia vyvinutá spoločnosťou Microsoft, ktorá poskytuje širokú škálu funkcií pre prijímanie a odosielanie e-mailov, plánovanie udalostí v kalendári, správu kontaktov, kontrolu nastavených úloh a mnoho iných nástrojov na organizáciu práce. V návode nižšie vám ukážeme ako nastaviť prepojenie emailu s Microsoft Outlook. Nastavenie a prepojenie emailu 1. Prihláste sa do vášho Microsoft Outlook účtu a kliknite na […]
  • Ako si prepojiť email s Gmailom?

    Ako si prepojiť email s Gmailom?

    15. februára 2024

    Chcete si spravovať firemné emaily v osobnom Gmaile? Vlastníte dva alebo viac emailových účtov? Stáva sa vám, že prehliadnete email?  Je pre vás správa viacerých emailových účtov nepraktická a neprehľadná? Ak ste na všetky otázky odpovedali „áno“ máme pre vás jednoduché riešenie. Stačí si prepojiť email s Gmailom a všetky emaily budete mať na jednom mieste. Už sa […]
  • Meta Business Suite: Ako priradiť Pixel k Facebook reklamnému účtu

    Meta Business Suite: Ako priradiť Pixel k Facebook reklamnému účtu

    6. novembra 2023

    Facebook Pixel je nástroj, ktorý analyzuje vaše reklamné kampane zverejnené na vašom Facebooku. Každý pixel má svoj kód, ktorý sa vloží na vašu web stránku, aby mohol sledovať a zhromažďovať potrebné informácie o aktivitách používateľov na vašej stránke. Vďaka týmto informáciám potom viete optimalizovať svoje reklamy a kampane. Facebook Pixel dokáže sledovať návštevnosť vašej web stránky, pozretie […]
  • Meta business suite: Ako vytvoriť remarketingovú kampaň

    Meta business suite: Ako vytvoriť remarketingovú kampaň

    16. októbra 2023

    Na začiatok by sme vám chceli povedať, čo je to remarketing – je to vlastne metóda zacielenia reklám na ľudí, ktorí už boli v styku s vašimi produktami alebo službami, napríklad prostredníctvom sociálnych sietí alebo už v minulosti navštívili vašu web stránku. Remarketingom sa môžete potenciálnym zákazníkom pripomenúť a navýšiť tak možnosť predaja vášho produktu alebo služby. Remarketingové […]
  • Meta Business Suite: Nastavenie reklamnej kampane

    Meta Business Suite: Nastavenie reklamnej kampane

    2. októbra 2023

    Aby ste podporili váš biznis, vybudovali a zviditeľnili vašu značku, prezentujte sa aj na sociálnych sieťach. Sú populárnym nástrojom na propagáciu značky a priestorom, ktorý vám umožňuje dostať sa bližšie k vašim zákazníkom a potenciálnym nakupujúcim. V niekoľkých krokoch vám ukážeme ako si nastaviť reklamnú kampaň a zvýšili si tak počet potenciálnych zákazníkov. V rámci Meta business účtu si môžete nastaviť vlastnú reklamnú […]
  • Konfigurácia GA4 v Google Tag Manager

    Konfigurácia GA4 v Google Tag Manager

    20. septembra 2023

    Teraz, keď už máme v Google Analytics 4 všetko nastavené (Ak vás zaujíma ako vytvoriť účet v GA4, prečítajte si náš článok Vytvorenie vlastníctva GA4), môžeme sa pustiť do natavenia v Google Tag Manager. 1. Otvorte si váš účet Google Tag Manager. Ak ho nemáte, vytvorte si nový. Ako ho vytvoriť nájdete v našom článku […]
  • Ako vytvoriť účet Google Tag Manager

    Ako vytvoriť účet Google Tag Manager

    13. septembra 2023

    Google Tag Manager je silný nástroj, ktorý umožňuje webovým správcom ľahko a efektívne spravovať sledovacie kódy a analytické nástroje na svojich webových stránkach. Môžete pomocou neho ľahko pridať rôzne analytické nástroje, marketingové pixely a sledovacie kódy pre rôzne webové stránky bez nutnosti zapájať tím programátorov. Táto flexibilita a jednoduchosť uľahčuje vašu digitálnu marketingovú stratégiu a […]
  • Vytvorenie vlastníctva GA4

    Vytvorenie vlastníctva GA4

    8. septembra 2023

    V dnešnej digitálnej ére je pre podniky nevyhnutné mať presný prehľad o svojich návštevníkoch a ich interakciách na webových stránkach. Jedným z najefektívnejších nástrojov na získanie týchto údajov je Google Analytics 4 (GA4). GA4 prináša nové možnosti a funkcionalitu, ktoré umožňujú lepšiu analýzu návštevnosti a správu konverzií. Aby ste mohli využívať všetky výhody GA4, je […]