• Ako si vybudovať značku na Instagrame

    Ako si vybudovať značku na Instagrame

    10. mája 2022

    Instagram preukázal od svojho vzniku obrovský rast. V minulom roku jeho komunita dosiahla viac ako 2 miliardy používateľov. Napriek tomuto pôsobivému dosahu, mnoho majiteľov podnikov stále prehliada marketingový potenciál Instagramu a nechávajú vysokú mieru zapojenia, povedomia o značke a zisku niekde v ústraní. Ale prečo? Ukážeme vám, ako si jednoducho vybudujete vašu značku pomocou Instagramu: 1. Vytvorte si Instagramovú […]
  • Marketingové tipy pre začínajúce e-shopy v roku 2022

    Marketingové tipy pre začínajúce e-shopy v roku 2022

    9. marca 2022

    V posledných rokoch sa to, ako žijeme, ako sa socializujeme a dokonca aj ako nakupujeme neustále prispôsobuje novým trendom a neustále sa to mení. Mnoho vecí, ktoré sme robili sa presunulo do digitálnej sféry. Taktiež veľa podnikov čelilo novým a ťažkým výzvam v súvislosti s náhlou potrebou prispôsobiť sa rýchlym zmenám. Čo môžeme očakávať v priebehu tohto roka? Ako sa budú orientovať […]
  • Ako používať Facebook Business Suite

    Ako používať Facebook Business Suite

    18. januára 2022

    Máte problém držať krok s marketingom na Instagrame a Facebooku? Je pre vás chaotické sledovať všetky účty, na nich reklamy, komentáre a všetko, čo s tým súvisí? Potom by ste mali určite vyskúšať Facebook Business Suite. Ide o platformu, ktorá je navrhnutá tak, aby odstránila časovo náročné prekážky v správe sociálnych sietí a uľahčila firmám spravovať ich profily na Instagrame a Facebooku. Popíšeme […]
  • 9 marketingových tipov počas sviatkov

    9 marketingových tipov počas sviatkov

    31. decembra 2021

    Black Friday (čierny piatok), Cyber Monday (kybernetický pondelok) alebo Super Saturdays (super soboty) – v sviatočný a predvianočný čas nesmú chýbať dni výpredajov. Dochádza k nárastu spotrebiteľských výdavkov a zvyšuje sa chuť nakupovať. Využite tieto dni  pred sviatkami a máte recept na rekordný predaj za štvrťrok. Potrebná je však premyslená stratégia digitálneho marketingu. Práve preto vám poskytujeme najlepšie sviatočné tipy […]
  • Ako používať Google Trends v marketingu

    Ako používať Google Trends v marketingu

    17. decembra 2021

    Úlohou obchodníkov je zarábať na tom, čo je práve aktuálne. Skvelým spôsobom, ako zistiť, čo je populárne je služba Google Trends. Táto služba je určená na vyhľadávanie súčasných trendov v marketingu vo vyhľadávaní. Potom môžete využiť to, čo ste zistili a aplikovať to na svoje marketingové stratégie. Teraz vám ukážeme, ako používať Google Trends, a ktoré konkrétne kroky […]
  • Rozdiel medzi Content creatorom a Influencerom

    Rozdiel medzi Content creatorom a Influencerom

    29. novembra 2021

    Aký je rozdiel medzi Content creatorom (tvorcom obsahu) a Influencerom?  V dnešnej internetovej dobe sú pojmy ako „Content creator“ a „Influencer“ používané denne po celom svete. Viete však aký je medzi nimi rozdiel? V tomto článku vám to objasníme. Stručne povedané, content creator je osoba, ktorá všeobecne vytvára nejaký obsah, ako sú napr. blogy, príspevky, videá, fotografie,… Influencer […]
  • Zvýšte svoje príjmy o 200% pomocou Black Friday kampane

    Zvýšte svoje príjmy o 200% pomocou Black Friday kampane

    29. októbra 2021

    Nie je vhodnejší čas na zvýšenie svojho predaja, ako počas obdobia Black Friday. Vysoký dopyt zákazníkov zodpovedá zvýšenému predajnému a marketingovému úsiliu podnikov, od uvedenia produktov na trh, až po propagácie celých predajní. Neviete kde začať? Kampane Black Friday sú jednou z najrýchlejších ciest ako nakopnúť svoje príjmy. Reklamné kampane Black Friday sú pre zákazníkov veľmi lákavé. […]
  • Ako na propagáciu príspevkov na Facebook-u

    Ako na propagáciu príspevkov na Facebook-u

    23. júla 2019

    Uverejnili ste príspevok na svojej FB stránke, no nemal taký úspech ako ste predpokladali? Chceli by ste zvýšiť dosah a interakcie s príspevkom? Alebo vyzvať ľudí k nákupu vášho produktu? Ukážeme si jednoduché a rýchle nastavenie propagácie príspevku, ktoré zvládne naozaj každý. Nastavenie propagácie Po uverejnení príspevku na vašej FB stránke vám Facebook ponúkne možnosť […]
  • Google AdWords vs Facebook reklama

    Google AdWords vs Facebook reklama

    26. apríla 2018

    Každý kto chce získať nových zákazníkov a rozbehnúť svoj biznis si kladie tú istú otázku. Spustiť reklamu na Google AdWords alebo na Facebook-u? Rozoberme si teda tieto dve možnosti bližšie. Google AdWords Google navštevuje denne miliarda ľudí. Z vlastnej skúsenosti viete, že keď sa vyskytne problém, na ktorý nemáte riešenie, hľadáte ho v Google. Tak prečo si nevytvoriť […]
  • Facebook Prieskumník skončil

    Facebook Prieskumník skončil

    7. marca 2018

    Ako ste si mohli všimnúť Prieskumník na Facebook-u definitívne skončil. U užívateľov sa neosvedčil a nesplnil účel, pre ktorý bol vytvorený. Keď sa Prieskumník objavil na Facebook-u spôsobil paniku. Príspevky stránok sa prestali zobrazovať v hlavných novinkách a za ich zobrazenie sa muselo platiť. Facebook tým chcel dosiahnuť to, aby sa užívateľa dostali do bližšieho kontaktu so svojimi priateľmi a príspevky […]
  • Facebook prešiel zmenami. Ako sa to dotkne firemných FB stránok?

    Facebook prešiel zmenami. Ako sa to dotkne firemných FB stránok?

    25. októbra 2017

    Facebook prešiel zmenami. Ako sa to dotkne firemných FB stránok? Facebook prešiel za posledný týždeň výraznými zmenami. Zobrazovaniu príspevkov na nástenke, tak ako to poznáme, je koniec. Zmeny sú vo fáze testovania a týkajú sa len vybraných krajín, vrátane Slovenska. Čo má Facebook za lubom? Čo sa vlastne stalo? Určite ste si už tieto zmeny […]
  • Čo je vlastne linkbuilding?

    Čo je vlastne linkbuilding?

    30. januára 2017

    Linkbuilding patrí medzi dôležité nástroje SEO optimalizácie. Cieľom linkbuildingu je zvyšovanie počtu odkazov, ktoré privedú návštevníkov na vašu web stránku. Rovnako vylepšujú aj vaše umiestnenie vo vyhľadávaní. Linkbuilding je dlhodobá činnosť, ktorej sa treba pravidelne venovať aby boli výsledky kvalitné a viditeľné. Dá sa nazvať aj referenciami v online svete. Kedysi sa firmy nezameriavali na kvalitu […]