• Ako na propagáciu príspevkov na Facebook-u

    Ako na propagáciu príspevkov na Facebook-u

    Uverejnili ste príspevok na svojej FB stránke, no nemal taký úspech ako ste predpokladali? Chceli by ste zvýšiť dosah a interakcie s príspevkom? Alebo vyzvať ľudí k nákupu vášho produktu? Ukážeme si jednoduché a rýchle nastavenie propagácie príspevku, ktoré zvládne naozaj každý. Nastavenie propagácie Po uverejnení príspevku na vašej FB stránke vám Facebook ponúkne možnosť […]
  • Google AdWords vs Facebook reklama

    Google AdWords vs Facebook reklama

    Každý kto chce získať nových zákazníkov a rozbehnúť svoj biznis si kladie tú istú otázku. Spustiť reklamu na Google AdWords alebo na Facebook-u? Rozoberme si teda tieto dve možnosti bližšie. Google AdWords Google navštevuje denne miliarda ľudí. Z vlastnej skúsenosti viete, že keď sa vyskytne problém, na ktorý nemáte riešenie, hľadáte ho v Google. Tak prečo si nevytvoriť […]
  • Facebook Prieskumník skončil

    Facebook Prieskumník skončil

    Ako ste si mohli všimnúť Prieskumník na Facebook-u definitívne skončil. U užívateľov sa neosvedčil a nesplnil účel, pre ktorý bol vytvorený. Keď sa Prieskumník objavil na Facebook-u spôsobil paniku. Príspevky stránok sa prestali zobrazovať v hlavných novinkách a za ich zobrazenie sa muselo platiť. Facebook tým chcel dosiahnuť to, aby sa užívateľa dostali do bližšieho kontaktu so svojimi priateľmi a príspevky […]
  • Facebook prešiel zmenami. Ako sa to dotkne firemných FB stránok?

    Facebook prešiel zmenami. Ako sa to dotkne firemných FB stránok?

    Facebook prešiel zmenami. Ako sa to dotkne firemných FB stránok? Facebook prešiel za posledný týždeň výraznými zmenami. Zobrazovaniu príspevkov na nástenke, tak ako to poznáme, je koniec. Zmeny sú vo fáze testovania a týkajú sa len vybraných krajín, vrátane Slovenska. Čo má Facebook za lubom? Čo sa vlastne stalo? Určite ste si už tieto zmeny […]
  • Čo je vlastne linkbuilding?

    Čo je vlastne linkbuilding?

    Linkbuilding patrí medzi dôležité nástroje SEO optimalizácie. Cieľom linkbuildingu je zvyšovanie počtu odkazov, ktoré privedú návštevníkov na vašu web stránku. Rovnako vylepšujú aj vaše umiestnenie vo vyhľadávaní. Linkbuilding je dlhodobá činnosť, ktorej sa treba pravidelne venovať aby boli výsledky kvalitné a viditeľné. Dá sa nazvať aj referenciami v online svete. Kedysi sa firmy nezameriavali na kvalitu […]
  • 7 jednoduchých spôsobov, ako využívať sociálne siete pre malé a stredné firmy

    7 jednoduchých spôsobov, ako využívať sociálne siete pre malé a stredné firmy

    Chceli by ste využívať sociálne siete pre váš biznis, ale neviete kde začať? Občas to môže byť mätúce. Vedeli ste, že sociálne siete využívajú 2.307 miliarda ľudí, zo všetkých oblastí, vekových kategórií a spoločenských postavení. Chceli by ste využívať sociálne siete pre váš biznis, ale neviete kde začať? V skutočnosti iba 53 % malých a stredných firiem […]