Blog

Zvýšenie organickej CTR

18 spôsobov, ako zvýšiť organickú mieru prekliknutia (z anlg. CTR – Click-Through Rate) Obchodníci v oblasti SEO častokrát dávajú príliš mnoho úsilia výlučne na to, aby sa dala stránka čo najlepšie nájsť. Tajomstvom však je, že byť na prvej stránke vo výsledkoch vyhľadávacích nástrojov (SERP)  vám neprinesie nič dobré, ak hľadajúcich váš obsah nezaujme. Namiesto […]

Marketingové tipy pre začínajúce e-shopy v roku 2022

V posledných rokoch sa to, ako žijeme, ako sa socializujeme a dokonca aj ako nakupujeme neustále prispôsobuje novým trendom a neustále sa to mení. Mnoho vecí, ktoré sme robili sa presunulo do digitálnej sféry. Taktiež veľa podnikov čelilo novým a ťažkým výzvam v súvislosti s náhlou potrebou prispôsobiť sa rýchlym zmenám. Čo môžeme očakávať v priebehu tohto roka? Ako sa budú orientovať […]

Viete, ako na SEO?

Digitálny marketing sa mení každým rokom. To, čo platilo v roku 2011 ako osvedčený postup, môže byť už v roku 2022 zásadné zakázané. Existujú však niektoré taktiky, ktoré by ste nemali nikdy brať vážne. Tieto techniky sú prinajlepšom neutrálne, neprospievajú vášmu marketingu, no v najhoršom prípade vás môžu vyjsť draho. V článku vám ukážeme niekoľko […]

Sprievodca marketingom pre e-shopy

Dokonalý sprievodca marketingom elektronického obchodu: Na čo by ste sa mali zamerať a ako uspieť? Odhadom existuje približne 12 až 24 miliónov e-shopov. Online sa môže predávať takmer čokoľvek – od topánok až po pečivo alebo softvér na školenie. Pri takom množstve konkurencie sa zdá až nemožné vyčnievať z radu. Väčšina majiteľov e-shopov vôbec netuší, ako […]

Ako zlepšiť vašu SEO kampaň v roku 2022

Pokročilé stratégie SEO uľahčujú zacielenie na konkrétne publikum a generujú viac potenciálnych zákazníkov pre vašu firmu. Ak chcete predbehnúť konkurenciu, musíte každý rok vylepšovať a prispôsobovať vaše SEO kampane. Tu je 7 spôsobov, ako môžete zlepšiť vašu stratégiu v roku 2022: 1. Optimalizujte vašu webstránku Prvá vec, na ktorú by ste sa mali zamerať, je rýchlosť načítania vašej […]

4 digitálne marketingové stratégie elektronického obchodu na rok 2022

Je tu nový rok a rovnako ako v rokoch 2020 a 2021, bude elektronický obchod naďalej narastať. Aj v tomto roku musíme hľadať nové spôsoby, ako uvádzať produkty na trh a budovať svoje publikum a zákazníkov. Rok 2022 bude rokom informačných kanálov a údajov. Na základe toho, vám odporúčame využiť tieto 4 ľahko použiteľné stratégie na obnovenie vašich marketingových stratégií elektronického obchodu.  […]

Zmena v Cookies – čo nás čaká v roku 2022

Určite ste zaznamenali, že od 01. 02. 2022 nastáva veľká zmena v novele Zákona o elektronických komunikáciách. Výrazné zmeny sa týkajú nastavení využitia súborov cookies na webových stránkach. Prečo tomu venovať pozornosť? Musíme vás upozorniť na možnosti sankcionovania spoločností, ktoré nový Zákon porušia alebo nesplnia niektorú z povinností. Úrad vám totiž môže udeliť pokutu vo […]

Personalizovaná reklama a ako ju používať v platenom vyhľadávaní

Personalizovaná reklama (z angl. presonal ad) vôbec nie je nový pojem. V skutočnosti existuje už roky a s vývojom technológie sa stal sofistikovanejším. To, čo sa predtým považovalo za spamové marketingové techniky, je dnes pri personalizovanej reklame samozrejmosťou. Výhody takejto reklamy nemôžeme viac ignorovať. Ponúkajú vyššiu mieru prekliknutia, nižšiu cenu za akvizíciu – CZA (z angl. cost per […]

Ako používať Facebook Business Suite

Máte problém držať krok s marketingom na Instagrame a Facebooku? Je pre vás chaotické sledovať všetky účty, na nich reklamy, komentáre a všetko, čo s tým súvisí? Potom by ste mali určite vyskúšať Facebook Business Suite. Ide o platformu, ktorá je navrhnutá tak, aby odstránila časovo náročné prekážky v správe sociálnych sietí a uľahčila firmám spravovať ich profily na Instagrame a Facebooku. Popíšeme […]

9 marketingových tipov počas sviatkov

Black Friday (čierny piatok), Cyber Monday (kybernetický pondelok) alebo Super Saturdays (super soboty) – v sviatočný a predvianočný čas nesmú chýbať dni výpredajov. Dochádza k nárastu spotrebiteľských výdavkov a zvyšuje sa chuť nakupovať. Využite tieto dni  pred sviatkami a máte recept na rekordný predaj za štvrťrok. Potrebná je však premyslená stratégia digitálneho marketingu. Práve preto vám poskytujeme najlepšie sviatočné tipy […]

Tvorba responzívnej obsahovej reklamy

Ako rozbehnúť responzívnu obsahovú reklamnú kampaň (z angl. Responsive Display Ad Campaigns) Dostať svoje produkty alebo služby pred to správne publikum je čoraz náročnejšie. Skutočnosť je taká, že väčšina firiem vyžíva najmä digitálne technológie a zvyšuje svoj dosah online, aj prostredníctvom platených reklám. Ak chcete vyniknúť a upútať viac záujemcov, mali by ste zvážiť spúšťanie responzívnych […]

Ako používať Google Trends v marketingu

Úlohou obchodníkov je zarábať na tom, čo je práve aktuálne. Skvelým spôsobom, ako zistiť, čo je populárne je služba Google Trends. Táto služba je určená na vyhľadávanie súčasných trendov v marketingu vo vyhľadávaní. Potom môžete využiť to, čo ste zistili a aplikovať to na svoje marketingové stratégie. Teraz vám ukážeme, ako používať Google Trends, a ktoré konkrétne kroky […]