Blog

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy II.

V predchádzajúcej časti Rozšírený zľavový systém – Zľavy I. sme sa venovali v Magento 2 populárnym zľavám typu: Kúpte X Získajte Y (X a Y sú rôzne produkty) a množstevný zľavám. V tomto článku sa budeme sústrediť na zľavy typu N-tý produkt. Vysvetlíme si, aké sú to zľavy a ako si ich jednoducho nastaviť. Každý N-tý Túto akciu je […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy I.

Vypracovali sme pre vás návod na prvú časť zliav pre rozšírený zľavový systém s Magento 2. Populárne zľavy 1. Zľava: Kúp prvý a získaj druhý najlacnejší zdarma S touto zľavou si viete uplatniť zľavy na základe ceny najlacnejších produktov v nákupnom košíku. Pravidlo je nastavené tak, aby poskytovalo napríklad 10% zľavu na najlacnejší produkt v košíku. Pozrime […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém

Úlohou zľavových kupónov je, prilákať čo najviac zákazníkov, aby nakúpili na vášom e-shope. Existujú rôzne zľavy, ktoré máte možnosť si zvoliť pomocou rozšírenia s Magentom 2. V článku nižšie si uvedieme jednotlivé zľavy, ktorými si jednoducho prilákate zákazníkov alebo ich motivujete nakúpiť. S novými typmi zliav si tak zvýšte predaj. Typy propagačných kupónových zliav Nájdete ich v sekcii Marketing […]

Rýchly sprievodca SEO

Stalo sa vám, že ste si vo vašom hodnotení SEO všimli zmenu k lepšiemu alebo k horšiemu aj napriek tomu, že ste neurobili žiadne zásadné zmeny? Príčinou toho môže byť Google. V posledných rokoch spoločnosť Google vydala niekoľko aktualizácií svojho algoritmu, pričom medzi najväčšie patria Panda, Penguin, Helpful Content a Hummingbird. Spomenuté aktualizácie stanovujú rozšírené pravidlá. […]

Stratégie a tipy, ako si vybrať správne long tail kľúčové slová

Medzi jednu z dôležitých súčastí SEO stratégie patria aj správne long tail kľúčové slová. Ich úlohou je, aby pomohli zlepšiť viditeľnosť a zvýšiť návštevnosť web stránky. Taktiež správnym výberom takýchto kľúčových slov viete zvýšiť aj relevantnosť web stránky pre používateľov a vylepšiť si pozíciu v organických výsledkoch vyhľadávania. Ako vás nájdu návštevníci vášho webu? Ak […]

Republishing – Oživte svoj starý blog

Existuje množstvo aktuálnych tém, o ktorých môžete písať ďalší blog na vašom webe. Ale zamysleli ste sa niekedy, čo s článkami, ktoré ste už vytvorili? Niektoré možnou zapadli do zabudnutia, avšak vo veľa prípadoch ich stačí len oživiť, aktualizovať a znova publikovať. Jednoduché, však? Veď pri ich príprave ste už raz strávili čas, tak to znova […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Katalógové zľavy

Najrýchlejší spôsob, ako vytvoriť hromadné zľavy vo vašom e-shope je cez katalógové zľavy. Katalógová zľava sa uplatňuje, podľa vami zvolených atribútov, ako napríklad značka, veľkosť, rok kategória alebo iné. Predtým, ako vám ukážeme postup si v prvom rade musíte vytvoriť atribút. Návod na vytvorenie nového atribútu nájdete tu: https://modernewebstranky.sk/tvorba-e-shopu-s-magento-2-vytvorenie-a-sprava-vlastnosti/ Ak máte atribút vytvorený, môžeme prejsť na […]

9 trendov ako zvýšiť návštevnosť pomocou obsahového marketingu

Vitajte v 21. storočí, kde sa všetko rýchlo mení, a aby sme si udržali krok pred konkurenciou je dôležité držať krok s najnovšími trendmi. V marketingu je dôležité, aby ste mali prehľad o neustále sa meniacom obsahu. To, čo fungovalo minulý rok, nemusí platiť pre tento rok. Ak chcete zvýšiť návštevnosť vášho webu v roku 2023, […]

Novinka na trhu – ChatGPT

Už niekoľko týždňov sa na trhu stretávame s novým pojmom ChatGPT. Veľké boom nastalo vďaka jeho všeobecnému využitiu v rôznych pracovných odvetviach. Inteligentný textový nástroj napomáha k vytváraniu rozličných zadaní, správ, textov a zodpovie vám takmer všetky otázky alebo sa aspoň slušne vynájde. Na túto horúcu tému sme sa bližšie zamerali a v článku si […]

Tvorba e-shopu: Ako vytvoriť úspešný internetový obchod v roku 2023

Krok 1: Výber platformy pre e-shop Prvým krokom je výber platformy pre e-shop. Existuje mnoho rôznych platforiem, ako napríklad Shopify, Magento, WooCommerce a ďalšie, ktoré môžete použiť na jeho vytvorenie. Každá platforma má svoje vlastné výhody a nevýhody, takže je dôležité vybrať tú, ktorá najlepšie vyhovuje vašim potrebám. Napríklad, Shopify je veľmi jednoduchý na používanie […]

SEO nikdy nie je skutočne dokončené, tu je 7 dôvodov, prečo

Máte vytvorenú peknú webovú adresu. Tiež máte zavedenú stratégiu SEO, dokonca aj stabilnú návštevnosť a niekoľko potenciálnych zákazníkov. Veríte, že vaša práca je hotová, však? Ale až také jednoduché to nie je. Efektívne SEO je neustály proces, ktorý si vyžaduje dôslednú prácu. Aj keď ste dosiahli svoje kľúčové míľniky a ste tam, kde chcete byť v […]