Blog

Vytvorenie vlastníctva GA4

V dnešnej digitálnej ére je pre podniky nevyhnutné mať presný prehľad o svojich návštevníkoch a ich interakciách na webových stránkach. Jedným z najefektívnejších nástrojov na získanie týchto údajov je Google Analytics 4 (GA4). GA4 prináša nové možnosti a funkcionalitu, ktoré umožňujú lepšiu analýzu návštevnosti a správu konverzií. Aby ste mohli využívať všetky výhody GA4, je […]

Čo je Canva a ako funguje v dizajne?

Canva je platforma pre grafický dizajn, ktorá je ideálna na vytváranie rôznych obrazových projektov. Aj keď s dizajnom nemáte žiadne skúsenosti, so svojim jednoduchým použitím si ju určite obľúbite. Na trhu je viac ako 10 rokov a k dispozícii máte aj bezplatnú verziu, ktorá vám umožní pracovať s úpravami fotografií, obrázkov, vizitiek, pozvánok, letákov a rozložením ich […]

Meta Business Suite: Ako priradiť roly k Facebook reklamnému účtu

Priradenie rolí vo Facebook reklamnom účte slúži na správu a riadenie prístupu pre jednotlivých používateľov. Takto viete rozdeliť úlohy, nastaviť rôzne úrovne oprávnenia a zabezpečiť, aby mal každý používateľ prístup k potrebným častiam účtu. Ak ešte Facebook reklamný účet nemáte: Prejdite na stránku: https://business.facebook.com/ a vytvorte si účet. Prihlásiť sa môžete prostredníctvom vášho Facebook alebo Instagram […]

Meta Business Suite: Ako vytvoriť Facebook reklamný účet

V dnešnej dobe je pre podnikateľov a firmy dôležité mať silnú online prítomnosť. So svojimi zákazníkmi si dokážete budovať vzťah a vytvárať komunitu prostredníctvom rôznych sociálnych médií. Facebook je momentálne jednou z najpopulárnejších a ponúka široké možnosti pre marketing a podporu vášho podnikania. Meta Business Suite je ideálnym riešením pre spravovanie a propagovanie vášho biznisu. Viac […]

Rýchle a jednoduché stratégie email marketingu

Nájsť najlepší spôsob, ako vytvoriť email marketingovú stratégiu, môže byť obrovským záväzkom. Rozdelenie email marketingovej kampane na skupiny a presné zameranie sa na konkrétnych zákazníkov môže výrazne zvýšiť úspešnosť vašej kampane a celkovo pomôcť podnikaniu. Avšak aby to nebolo skľučujúce, tento článok vám ukáže niekoľko rýchlych taktík pre rozdelenie email marketingu, ktoré môžete začať používať […]

Google Ads – Ako prijať žiadosť na spravovanie účtu

Prostredníctvom spravovania účtu poskytujete agentúre možnosť nie len nahliadať do vášho účtu, ale aj v ňom vykonávať potrebné zmeny pre jeho údržbu, optimalizáciu a zefektívnenie. Samozrejme, vždy máte možnosť nastaviť úroveň prístupu, ale pri spravovaní účtu je ideálne mať celkový prístup.  Takto vie agentúra spravovať účet naplno a vykonávať všetky potrebné zmeny, bez toho, aby vás nezaťažovali […]

Alt texty a optimalizácia obrázkov

Algoritmus Google zahŕňa viac ako 200 hodnotiacich faktorov, ale to ste už pravdepodobne vedeli. Avšak možno neviete, ako optimalizovať Alt text pre obrázky. Vhodná optimalizácia Alt text obrázkov môže zvýšiť šance na umiestnenie vašich produktov vo vyhľadávaní v obľúbených zoznamoch produktov ako aj umiestnenie obrázkov vo vyhľadávaní všeobecne. Preto je tento úkon dôležitý a zároveň prepojený […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy II.

V predchádzajúcej časti Rozšírený zľavový systém – Zľavy I. sme sa venovali v Magento 2 populárnym zľavám typu: Kúpte X Získajte Y (X a Y sú rôzne produkty) a množstevný zľavám. V tomto článku sa budeme sústrediť na zľavy typu N-tý produkt. Vysvetlíme si, aké sú to zľavy a ako si ich jednoducho nastaviť. Každý N-tý Túto akciu je […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy I.

Vypracovali sme pre vás návod na prvú časť zliav pre rozšírený zľavový systém s Magento 2. Populárne zľavy 1. Zľava: Kúp prvý a získaj druhý najlacnejší zdarma S touto zľavou si viete uplatniť zľavy na základe ceny najlacnejších produktov v nákupnom košíku. Pravidlo je nastavené tak, aby poskytovalo napríklad 10% zľavu na najlacnejší produkt v košíku. Pozrime […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém

Úlohou zľavových kupónov je, prilákať čo najviac zákazníkov, aby nakúpili na vášom e-shope. Existujú rôzne zľavy, ktoré máte možnosť si zvoliť pomocou rozšírenia s Magentom 2. V článku nižšie si uvedieme jednotlivé zľavy, ktorými si jednoducho prilákate zákazníkov alebo ich motivujete nakúpiť. S novými typmi zliav si tak zvýšte predaj. Typy propagačných kupónových zliav Nájdete ich v sekcii Marketing […]

Rýchly sprievodca SEO

Stalo sa vám, že ste si vo vašom hodnotení SEO všimli zmenu k lepšiemu alebo k horšiemu aj napriek tomu, že ste neurobili žiadne zásadné zmeny? Príčinou toho môže byť Google. V posledných rokoch spoločnosť Google vydala niekoľko aktualizácií svojho algoritmu, pričom medzi najväčšie patria Panda, Penguin, Helpful Content a Hummingbird. Spomenuté aktualizácie stanovujú rozšírené pravidlá. […]

Stratégie a tipy, ako si vybrať správne long tail kľúčové slová

Medzi jednu z dôležitých súčastí SEO stratégie patria aj správne long tail kľúčové slová. Ich úlohou je, aby pomohli zlepšiť viditeľnosť a zvýšiť návštevnosť web stránky. Taktiež správnym výberom takýchto kľúčových slov viete zvýšiť aj relevantnosť web stránky pre používateľov a vylepšiť si pozíciu v organických výsledkoch vyhľadávania. Ako vás nájdu návštevníci vášho webu? Ak […]