Blog

Google Ads – Ako udeliť prístup do účtu

Aby mohla agentúra efektívne spravovať váš Google Ads účet, je nevyhnutné umožniť jej priami prístup. Tento úkon si vyžaduje len pár krokov. Po ich dokončení sa agentúra môže starať o váš účet, reklamné kampane, a ich pravidelnou kontrolou a optimalizáciu bude zefektívňovať váš predaj produktov alebo služieb. Udelenie prístupu Najprv je potrebné, aby ste sa prihlásili do vášho účtu […]

Google Ads – Ako prijať žiadosť na spravovanie účtu

Prostredníctvom spravovania účtu poskytujete agentúre možnosť nie len nahliadať do vášho účtu, ale aj v ňom vykonávať potrebné zmeny pre jeho údržbu, optimalizáciu a zefektívnenie. Samozrejme, vždy máte možnosť nastaviť úroveň prístupu, ale pri spravovaní účtu je ideálne mať celkový prístup.  Takto vie agentúra spravovať účet naplno a vykonávať všetky potrebné zmeny, bez toho, aby vás nezaťažovali […]

Alt texty a optimalizácia obrázkov

Algoritmus Google zahŕňa viac ako 200 hodnotiacich faktorov, ale to ste už pravdepodobne vedeli. Avšak možno neviete, ako optimalizovať Alt text pre obrázky. Vhodná optimalizácia Alt text obrázkov môže zvýšiť šance na umiestnenie vašich produktov vo vyhľadávaní v obľúbených zoznamoch produktov ako aj umiestnenie obrázkov vo vyhľadávaní všeobecne. Preto je tento úkon dôležitý a zároveň prepojený […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy II.

V predchádzajúcej časti Rozšírený zľavový systém – Zľavy I. sme sa venovali v Magento 2 populárnym zľavám typu: Kúpte X Získajte Y (X a Y sú rôzne produkty) a množstevný zľavám. V tomto článku sa budeme sústrediť na zľavy typu N-tý produkt. Vysvetlíme si, aké sú to zľavy a ako si ich jednoducho nastaviť. Každý N-tý Túto akciu je […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy I.

Vypracovali sme pre vás návod na prvú časť zliav pre rozšírený zľavový systém s Magento 2. Populárne zľavy 1. Zľava: Kúp prvý a získaj druhý najlacnejší zdarma S touto zľavou si viete uplatniť zľavy na základe ceny najlacnejších produktov v nákupnom košíku. Pravidlo je nastavené tak, aby poskytovalo napríklad 10% zľavu na najlacnejší produkt v košíku. Pozrime […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém

Úlohou zľavových kupónov je, prilákať čo najviac zákazníkov, aby nakúpili na vášom e-shope. Existujú rôzne zľavy, ktoré máte možnosť si zvoliť pomocou rozšírenia s Magentom 2. V článku nižšie si uvedieme jednotlivé zľavy, ktorými si jednoducho prilákate zákazníkov alebo ich motivujete nakúpiť. S novými typmi zliav si tak zvýšte predaj. Typy propagačných kupónových zliav Nájdete ich v sekcii Marketing […]

Rýchly sprievodca SEO

Stalo sa vám, že ste si vo vašom hodnotení SEO všimli zmenu k lepšiemu alebo k horšiemu aj napriek tomu, že ste neurobili žiadne zásadné zmeny? Príčinou toho môže byť Google. V posledných rokoch spoločnosť Google vydala niekoľko aktualizácií svojho algoritmu, pričom medzi najväčšie patria Panda, Penguin, Helpful Content a Hummingbird. Spomenuté aktualizácie stanovujú rozšírené pravidlá. […]

Stratégie a tipy, ako si vybrať správne long tail kľúčové slová

Medzi jednu z dôležitých súčastí SEO stratégie patria aj správne long tail kľúčové slová. Ich úlohou je, aby pomohli zlepšiť viditeľnosť a zvýšiť návštevnosť web stránky. Taktiež správnym výberom takýchto kľúčových slov viete zvýšiť aj relevantnosť web stránky pre používateľov a vylepšiť si pozíciu v organických výsledkoch vyhľadávania. Ako vás nájdu návštevníci vášho webu? Ak […]

Republishing – Oživte svoj starý blog

Existuje množstvo aktuálnych tém, o ktorých môžete písať ďalší blog na vašom webe. Ale zamysleli ste sa niekedy, čo s článkami, ktoré ste už vytvorili? Niektoré možnou zapadli do zabudnutia, avšak vo veľa prípadoch ich stačí len oživiť, aktualizovať a znova publikovať. Jednoduché, však? Veď pri ich príprave ste už raz strávili čas, tak to znova […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Katalógové zľavy

Najrýchlejší spôsob, ako vytvoriť hromadné zľavy vo vašom e-shope je cez katalógové zľavy. Katalógová zľava sa uplatňuje, podľa vami zvolených atribútov, ako napríklad značka, veľkosť, rok kategória alebo iné. Predtým, ako vám ukážeme postup si v prvom rade musíte vytvoriť atribút. Návod na vytvorenie nového atribútu nájdete tu: https://modernewebstranky.sk/tvorba-e-shopu-s-magento-2-vytvorenie-a-sprava-vlastnosti/ Ak máte atribút vytvorený, môžeme prejsť na […]

Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Zľavový kupón

Chceli by ste svojim zákazníkom poskytnúť zľavu na nákup vo vašom e-shope? Žiadny problém. Magento 2 vám ponúka rôzne možnosti zliav, ktoré si viete nastaviť. V prvej časti článku vám najprv všeobecne popíšeme informácie a pravidlá k nastaveniu zliav v Magento 2. V ďalšej časti vám uvedieme dva príklady pre nastavenie konkrétnych zliav, aby ste si po prečítaní vedeli nastaviť zľavový […]