Máte problém držať krok s marketingom na Instagrame a Facebooku? Je pre vás chaotické sledovať všetky účty, na nich reklamy, komentáre a všetko, čo s tým súvisí? Potom by ste mali určite vyskúšať Facebook Business Suite. Ide o platformu, ktorá je navrhnutá tak, aby odstránila časovo náročné prekážky v správe sociálnych sietí a uľahčila firmám spravovať ich profily na Instagrame a Facebooku. Popíšeme […]
Black Friday (čierny piatok), Cyber Monday (kybernetický pondelok) alebo Super Saturdays (super soboty) – v sviatočný a predvianočný čas nesmú chýbať dni výpredajov. Dochádza k nárastu spotrebiteľských výdavkov a zvyšuje sa chuť nakupovať. Využite tieto dni pred sviatkami a máte recept na rekordný predaj za štvrťrok. Potrebná je však premyslená stratégia digitálneho marketingu. Práve preto vám poskytujeme najlepšie sviatočné tipy […]
Ako rozbehnúť responzívnu obsahovú reklamnú kampaň (z angl. Responsive Display Ad Campaigns) Dostať svoje produkty alebo služby pred to správne publikum je čoraz náročnejšie. Skutočnosť je taká, že väčšina firiem vyžíva najmä digitálne technológie a zvyšuje svoj dosah online, aj prostredníctvom platených reklám. Ak chcete vyniknúť a upútať viac záujemcov, mali by ste zvážiť spúšťanie responzívnych […]
Úlohou obchodníkov je zarábať na tom, čo je práve aktuálne. Skvelým spôsobom, ako zistiť, čo je populárne je služba Google Trends. Táto služba je určená na vyhľadávanie súčasných trendov v marketingu vo vyhľadávaní. Potom môžete využiť to, čo ste zistili a aplikovať to na svoje marketingové stratégie. Teraz vám ukážeme, ako používať Google Trends, a ktoré konkrétne kroky […]
Aký je rozdiel medzi Content creatorom (tvorcom obsahu) a Influencerom? V dnešnej internetovej dobe sú pojmy ako „Content creator“ a „Influencer“ používané denne po celom svete. Viete však aký je medzi nimi rozdiel? V tomto článku vám to objasníme. Stručne povedané, content creator je osoba, ktorá všeobecne vytvára nejaký obsah, ako sú napr. blogy, príspevky, videá, fotografie,… Influencer […]
Ak keď sa snažíme čo najviac pri komunikácii s klientmi prispôsobiť jeho jazyku a podať informácie zrozumiteľne, často krát používame slová, ktoré sú pre nich možno „španielska dedina“. Určite sa to neraz stalo už aj vám. Keďže je komunikácie medzi firmou a zákazníkom dôležitá, rozhodli sme sa spísať pár často používaných slov v digitálnom svete […]
10 Google tajomstiev, ktoré chceš určite vedieť Považujete sa za experta na Google? Myslíte si, že poznáte všetky jeho tajomstvá? Ak ste na obe otázky odpovedali áno, môžete zostať prekvapení. Google poskytuje nespočetné množstvo možností. Tento vyhľadávací gigant neustále vyvíja svoje algoritmy a ponuky, od tajných vyhľadávacích funkcií, až po interných SEO sprievodcov. Prečítajte si viac […]
Nie je vhodnejší čas na zvýšenie svojho predaja, ako počas obdobia Black Friday. Vysoký dopyt zákazníkov zodpovedá zvýšenému predajnému a marketingovému úsiliu podnikov, od uvedenia produktov na trh, až po propagácie celých predajní. Neviete kde začať? Kampane Black Friday sú jednou z najrýchlejších ciest ako nakopnúť svoje príjmy. Reklamné kampane Black Friday sú pre zákazníkov veľmi lákavé. […]
E-mail podpis ako online vizitka V dnešnej dobe podnikania je e-mailová komunikácia nevyhnutná, denne nám do e-mailových schránok chodia 10tky e-mailov od rôznych klientov, partnerov a rôznych spoločností. Aby sme sa v tom množstve online konverzácii nestratili, v prvom rade potrebujeme za každým vedieť s kým presne komunikujeme a ako je možné druhú stranu kontaktovať. Najvhodnejším riešením je e-mailový podpis. Princíp […]
Google prednedávnom oznámil omeškanie aktualizácie Google Page Experience, ktorý v polke júna má vydať spolu s novými užitočnými nástrojmi. Určite ale nechcete čakať, kým Google vydá novú aktualizáciu a vy zatiaľ prídete o obrovskú návštevnosť stránky. Poradíme vám v troch jednoduchých krokoch ako sa tomu hravo vyhnete. Krok č. 1: Prečítajte si tento článok […]
Jeden so silných nástrojov, ktorý môže pomôcť zákazníkovi sa rozhodnúť nakúpiť práve u vás je LiveChat, alebo aj Online Chat.
V tomto článku si ukážeme ako najjednoduchšie pridať textový obsah na stránku, či už to je blog, podstránka alebo popis produktu. Ukážeme si ako vytvoriť odstavec, ako zvýrazniť písmo či pridať nadpis, zoznamy a obrázky. Urobíme si ukážku na blogu. Nadpis Nadpisy sa označujú značkou h, za ktorou nasleduje číslo, ktoré určuje level nadpisu – h2, h3, […]