Blog

Ako nastaviť HTTPS:// v Google Analytics a Search Console

Ak prechádzate s vašou stránkou na SSL certifikát, pre správne zaznamenávanie údajov, je potrebné zmeniť nastavenia v Google Analytics aj Search Console. Nastavenia nie sú zložité a pomocou nášho návodu ich zvládnete aj sami. Google Analytics Ako prvé sa prihláste do svojho účtu Google Analytics. Vľavo dole prejdite na Správca. Ako prvé zmeníme Nastavenia vlastníctva. […]

Ako na newsletter

Vlastníte eshop, zbierate emaily návštevníkov, no neviete ako vytvoriť a zaslať newsletter? V tomto článku si popíšeme ako exportovať odberateľov noviniek z Magenta, ako ich importovať do Sendinblue (systém na zasielanie newsletter-ov) a ako vytvoriť a zaslať newsletter. Ako exportovať odberateľov noviniek z Magenta Každého, kto sa prihlásil do odberu noviniek na vašom eshope, nájdete v systéme Magento. Po prihlásení prejdite […]

Google označí web bez SSL certifikátu za nebezpečný!

Google od 23. júla začne vydávať novú verziu prehliadača Google Chrome (verzia 68), v ktorej stránky bez SSL certifikátu budú označené ako nezabezpečené. Ak ešte nemáte SSL certifikát, tak ho odporúčame implementovať čo najskôr. Informácia o tom či máte alebo nemáte SSL certifikát sa zobrazuje v prehliadači hneď na ľavej strane, kde zadávate adresu webovej […]

Čo musíte vedieť pred založením eshopu?

Uvažujete nad založením eshop a neviete na čo všetko musíte myslieť? Na začiatok si položte a zodpovedajte týchto pár otázok rozdelených do viacero kategórií. Všeobecné otázky Eshop bude vaša hlavná činnosť? Máte dostatočné prostriedky na jeho zriadenie a následné rozbehnutie? Koľko hodín denne sa môžete venovať eshopu? Prípadne vám vie s obsluhou pomôcť niekto iný ? Máte finančné zabezpečenie […]

Google AdWords vs Facebook reklama

Každý kto chce získať nových zákazníkov a rozbehnúť svoj biznis si kladie tú istú otázku. Spustiť reklamu na Google AdWords alebo na Facebook-u? Rozoberme si teda tieto dve možnosti bližšie. Google AdWords Google navštevuje denne miliarda ľudí. Z vlastnej skúsenosti viete, že keď sa vyskytne problém, na ktorý nemáte riešenie, hľadáte ho v Google. Tak prečo si nevytvoriť […]

Facebook Prieskumník skončil

Ako ste si mohli všimnúť Prieskumník na Facebook-u definitívne skončil. U užívateľov sa neosvedčil a nesplnil účel, pre ktorý bol vytvorený. Keď sa Prieskumník objavil na Facebook-u spôsobil paniku. Príspevky stránok sa prestali zobrazovať v hlavných novinkách a za ich zobrazenie sa muselo platiť. Facebook tým chcel dosiahnuť to, aby sa užívateľa dostali do bližšieho kontaktu so svojimi priateľmi a príspevky […]

Tvorba eshopu s Magentom – Ako vytvoriť nový konfigurovateľný produkt

Konfigurovateľný produkt je zložený z viacerých jednoduchých produktov. Na stránke vyzerá ako jeden produkt ale má možnosti výberu ako je napríklad farba alebo veľkosť. Najväčšia výhoda je, že každý výber je jednoduchý produkt, ktorý môže mať vlastnú cenu, obrázok, SKU, skladovosť. Pozn.: Aj jednoduchý produkt môže mať možnosti výberu ale tie možnosti nemôžu mať vlastné SKU […]

Tvorba eshopu s Magentom – Zľavový kupón

Chceli by ste svojim zákazníkom poskytnúť zľavu na nákup vo vašom eshope? Žiadny problém. Magento vám ponúka viacero typov zliav, ktoré si viete nastaviť. V tomto článku si povieme, ako nastaviť zľavový kupón. Prečítajte si článok, vyberte a nastavte si zľavový kupón pre svojich zákazníkov. Základné informácie Ak chcete vytvoriť a nastaviť zľavový kupón prejdite na možnosť Propagácie […]

Facebook prešiel zmenami. Ako sa to dotkne firemných FB stránok?

Facebook prešiel zmenami. Ako sa to dotkne firemných FB stránok? Facebook prešiel za posledný týždeň výraznými zmenami. Zobrazovaniu príspevkov na nástenke, tak ako to poznáme, je koniec. Zmeny sú vo fáze testovania a týkajú sa len vybraných krajín, vrátane Slovenska. Čo má Facebook za lubom? Čo sa vlastne stalo? Určite ste si už tieto zmeny […]

Tvorba eshopu s Magentom – Vytvorenie a správa vlastností

V ďalšom článku Tvorba eshopu s Magentom si popíšeme ako vytvoriť a spravovať vlastnosti produktov. 1. Ako vytvoriť vlastnosť Po prihlásení do Magenta prejdite na možnosť Katalóg > Vlastnosti > Správa vlastností. Zobrazí sa vám tabuľka s vytvorenými vlastnosťami. Kliknite na vlastnosť, ktorú chcete editovať. Ak chcete vytvoriť novú vlastnosť kliknite v pravom hornom rohu na […]

4 marketingové tipy pre začínajúcich podnikateľov

Potrebujete zvýšiť povedomie o svojej značke a rozbehnúť biznis? Vo veľkom množstve informácii je ťažké nájsť niečo, čo reálne pomôže.  Preto vám prinášame 4 marketingové tipy, ktoré vášmu biznisu zaručene pomôžu. 1. Oboznámte sa s administratívou Aj  u nás na Slovensku máme rôzne zdroje dotácii pre začínajúcich podnikateľov. Oboznámte sa so všetkým čo máte k dispozícii a využite to na rozbehnutie svojho […]

10 jednoduchých spôsobov ako vylepšiť web stránku

Máte už vytvorenú web stránku, no chceli by ste na ňu prilákať viac návštevníkov? Týchto 10 jednoduchých spôsob ako vylepšiť web stránku vám určite pomôže! 1. Používajte biely priestor Biely priestor má zásadný význam pre dobrý dizajn. Na bielom priestore je váš obsah čitateľnejší a súčasne umožňuje užívateľovi sústrediť sa na prvky okolo textu. Podľa Crazy Egg, […]