• Ako prepojiť email s Outlookom

    Ako prepojiť email s Outlookom

    11. marca 2024

    Outlook je aplikácia vyvinutá spoločnosťou Microsoft, ktorá poskytuje širokú škálu funkcií pre prijímanie a odosielanie e-mailov, plánovanie udalostí v kalendári, správu kontaktov, kontrolu nastavených úloh a mnoho iných nástrojov na organizáciu práce. V návode nižšie vám ukážeme ako nastaviť prepojenie emailu s Microsoft Outlook. Nastavenie a prepojenie emailu 1. Prihláste sa do vášho Microsoft Outlook účtu a kliknite na […]
  • Ako si prepojiť email s Gmailom?

    Ako si prepojiť email s Gmailom?

    15. februára 2024

    Chcete si spravovať firemné emaily v osobnom Gmaile? Vlastníte dva alebo viac emailových účtov? Stáva sa vám, že prehliadnete email?  Je pre vás správa viacerých emailových účtov nepraktická a neprehľadná? Ak ste na všetky otázky odpovedali „áno“ máme pre vás jednoduché riešenie. Stačí si prepojiť email s Gmailom a všetky emaily budete mať na jednom mieste. Už sa […]
  • Top trendy digitálneho marketingu v roku 2024

    Top trendy digitálneho marketingu v roku 2024

    17. januára 2024

    V digitálnom svete marketingu je dynamika neustála, a ani rok 2024 nie je výnimkou. Každým dňom sa objavujú inovácie, nové trendy a kreatívne nápady, ktoré ovplyvňujú úspech digitálnej stratégie. Niektoré zmeny sú natoľko rýchle a prekvapujúce, že sa zdá, akoby ste sa ocitli vo futuristickom svete, zatiaľ čo iné vám možno pripadajú povedomé. Bez ohľadu na […]
  • Moderné Webstránky na zozname digitálnych agentúr DesignRush

    Moderné Webstránky na zozname digitálnych agentúr DesignRush

    28. decembra 2023

    Už viac nemusíte míňať čas zdĺhavým hľadaním tej správnej agentúry. DesignRush poskytuje zoznamy najlepších agentúr a poskytovateľov služieb v oblasti digitálneho marketingu a dizajnu, ktoré sú hodnotené a triedené podľa rôznych kritérií. Všetky agentúry uvedené na DesignRush sú starostlivo vyberané, aby spĺňali vysoké štandardy potenciálnych klientov. My Moderné Webstránky sme sa stali súčasťou tohto celosvetového zoznamu […]
  • Prečo vybudovať eshop v Magento 2

    Prečo vybudovať eshop v Magento 2

    4. decembra 2023

    Už máte vlastný eshop alebo sa len chystáte spustiť nový? Každopádne v oboch prípadoch by ste sa mali oboznámiť s platformou Magento 2. Táto druhá najrozšírenejšia moderná e-commerce platforma je skvelou voľbou pre tých, ktorí hľadajú výkonný a flexibilný systém na vytváranie a správu svojich eshopov. V tomto článku sa pozrieme na niektoré dôvody, prečo […]
  • Alt texty a optimalizácia obrázkov

    Alt texty a optimalizácia obrázkov

    23. júna 2023

    Algoritmus Google zahŕňa viac ako 200 hodnotiacich faktorov, ale to ste už pravdepodobne vedeli. Avšak možno neviete, ako optimalizovať Alt text pre obrázky. Vhodná optimalizácia Alt text obrázkov môže zvýšiť šance na umiestnenie vašich produktov vo vyhľadávaní v obľúbených zoznamoch produktov ako aj umiestnenie obrázkov vo vyhľadávaní všeobecne. Preto je tento úkon dôležitý a zároveň prepojený […]
  • Tvorba e-shopu: Ako vytvoriť úspešný internetový obchod v roku 2023

    Tvorba e-shopu: Ako vytvoriť úspešný internetový obchod v roku 2023

    30. januára 2023

    Krok 1: Výber platformy pre e-shop Prvým krokom je výber platformy pre e-shop. Existuje mnoho rôznych platforiem, ako napríklad Shopify, Magento, WooCommerce a ďalšie, ktoré môžete použiť na jeho vytvorenie. Každá platforma má svoje vlastné výhody a nevýhody, takže je dôležité vybrať tú, ktorá najlepšie vyhovuje vašim potrebám. Napríklad, Shopify je veľmi jednoduchý na používanie […]
  • 11 chýb, ktoré robia vznikajúce e-shopy

    11 chýb, ktoré robia vznikajúce e-shopy

    30. júna 2022

    Máte skvelý nápad, skvelý produkt a všetko poukazuje na to, že vaša nová spoločnosť smeruje ku skutočnému úspechu. Doručíte svoj produkt investorom a všetci sú z neho nadšení. Môže sa niečo pokaziť? Tvrdá realita začínajúcich e-shopov je, že aj keď ste úspešne získali finančné prostriedky na produkt vašej spoločnosti, dostať ho na trh a pritom dosiahnuť zisk nie je […]
  • Rozdiel medzi Content creatorom a Influencerom

    Rozdiel medzi Content creatorom a Influencerom

    29. novembra 2021

    Aký je rozdiel medzi Content creatorom (tvorcom obsahu) a Influencerom?  V dnešnej internetovej dobe sú pojmy ako „Content creator“ a „Influencer“ používané denne po celom svete. Viete však aký je medzi nimi rozdiel? V tomto článku vám to objasníme. Stručne povedané, content creator je osoba, ktorá všeobecne vytvára nejaký obsah, ako sú napr. blogy, príspevky, videá, fotografie,… Influencer […]
  • Mini digitálny slovník

    Mini digitálny slovník

    16. novembra 2021

    Ak keď sa snažíme čo najviac pri komunikácii s klientmi prispôsobiť jeho jazyku a podať informácie zrozumiteľne, často krát používame slová, ktoré sú pre nich možno „španielska dedina“. Určite sa to neraz stalo už aj vám. Keďže je komunikácie medzi firmou a zákazníkom dôležitá, rozhodli sme sa spísať pár často používaných slov v digitálnom svete […]
  • 10 Google tipov

    10 Google tipov

    8. novembra 2021

    10 Google tajomstiev, ktoré chceš určite vedieť Považujete sa za experta na Google? Myslíte si, že poznáte všetky jeho tajomstvá? Ak ste na obe otázky odpovedali áno, môžete zostať prekvapení. Google poskytuje nespočetné množstvo možností. Tento vyhľadávací gigant neustále vyvíja svoje algoritmy a ponuky, od tajných vyhľadávacích funkcií, až po interných SEO sprievodcov. Prečítajte si viac […]
  • Princípy e-mailového podpisu a prečo je potrebné ho mať?

    Princípy e-mailového podpisu a prečo je potrebné ho mať?

    21. mája 2021

    E-mail podpis ako online vizitka V dnešnej dobe podnikania je e-mailová komunikácia nevyhnutná, denne nám do e-mailových schránok chodia 10tky e-mailov od rôznych klientov, partnerov a rôznych spoločností. Aby sme sa v tom množstve online konverzácii nestratili, v prvom rade potrebujeme za každým vedieť s kým presne komunikujeme a ako je možné druhú stranu kontaktovať. Najvhodnejším riešením je e-mailový podpis. Princíp […]