Blog

Ako optimalizovať stránku s chybou 404 pre SEO a konverzie

V ideálnom svete by ste nikdy chybovú stránku 404 nepotrebovali, odkazy by sa nikdy neprerušili, zdroje by zostali na jednom mieste a návštevníci by sa mohli bezproblémovo pohybovať po vašom webe. Napriek maximálnemu úsiliu však chybové stránky 404 existujú. Je to najčastejšia chyba, s ktorou sa návštevníci stránok stretávajú. V podstate to znamená, že stránku, na ktorú sa návštevník […]

Obsahový marketing pre e-shopy od A do Z

Máte to. Máte presne to, čo vaše publikum hľadá. No nebaví vás už čakať, kým vašu spoločnosť konečne objavia? Nebojte sa. Zmapovali sme cestu k opätovnému „vzplanutiu“. Poskytneme vám niekoľko užitočných tipov, ktoré môžete využiť na vytvorenie lepšej stratégie pre vaše podnikanie v oblasti elektronického obchodu. Stručne povedané: Obsahový marketing zlepšuje autoritu značky, buduje dôveru a zvyšuje počet […]

Ako si vybudovať značku na Instagrame

Instagram preukázal od svojho vzniku obrovský rast. V minulom roku jeho komunita dosiahla viac ako 2 miliardy používateľov. Napriek tomuto pôsobivému dosahu, mnoho majiteľov podnikov stále prehliada marketingový potenciál Instagramu a nechávajú vysokú mieru zapojenia, povedomia o značke a zisku niekde v ústraní. Ale prečo? Ukážeme vám, ako si jednoducho vybudujete vašu značku pomocou Instagramu: 1. Vytvorte si Instagramovú […]

Ako na štruktúru webu, ktorá zlepší SEO a zvýši hodnotenie

Čím je lepšia a logickejšia štruktúra vášho webu, tým uvidíte lepšie výsledky UX, SEO a získate aj ďalšie výhody. Rozhodnutie o tom, ako by mala byť vaša webová stránku štruktúrovaná, si vy vyžaduje čas a dôkladné premyslenie. V tejto príručke sa dozviete, aké sú štruktúry webových stránok a prečo sú pre vás dôležité. Nahliadneme do štyroch typov štruktúr webových stránok a do […]

Zvýšenie organickej CTR

18 spôsobov, ako zvýšiť organickú mieru prekliknutia (z anlg. CTR – Click-Through Rate) Obchodníci v oblasti SEO častokrát dávajú príliš mnoho úsilia výlučne na to, aby sa dala stránka čo najlepšie nájsť. Tajomstvom však je, že byť na prvej stránke vo výsledkoch vyhľadávacích nástrojov (SERP)  vám neprinesie nič dobré, ak hľadajúcich váš obsah nezaujme. Namiesto […]

Marketingové tipy pre začínajúce e-shopy v roku 2022

V posledných rokoch sa to, ako žijeme, ako sa socializujeme a dokonca aj ako nakupujeme neustále prispôsobuje novým trendom a neustále sa to mení. Mnoho vecí, ktoré sme robili sa presunulo do digitálnej sféry. Taktiež veľa podnikov čelilo novým a ťažkým výzvam v súvislosti s náhlou potrebou prispôsobiť sa rýchlym zmenám. Čo môžeme očakávať v priebehu tohto roka? Ako sa budú orientovať […]

Viete, ako na SEO?

Digitálny marketing sa mení každým rokom. To, čo platilo v roku 2011 ako osvedčený postup, môže byť už v roku 2022 zásadné zakázané. Existujú však niektoré taktiky, ktoré by ste nemali nikdy brať vážne. Tieto techniky sú prinajlepšom neutrálne, neprospievajú vášmu marketingu, no v najhoršom prípade vás môžu vyjsť draho. V článku vám ukážeme niekoľko […]

Sprievodca marketingom pre e-shopy

Dokonalý sprievodca marketingom elektronického obchodu: Na čo by ste sa mali zamerať a ako uspieť? Odhadom existuje približne 12 až 24 miliónov e-shopov. Online sa môže predávať takmer čokoľvek – od topánok až po pečivo alebo softvér na školenie. Pri takom množstve konkurencie sa zdá až nemožné vyčnievať z radu. Väčšina majiteľov e-shopov vôbec netuší, ako […]

Ako zlepšiť vašu SEO kampaň v roku 2022

Pokročilé stratégie SEO uľahčujú zacielenie na konkrétne publikum a generujú viac potenciálnych zákazníkov pre vašu firmu. Ak chcete predbehnúť konkurenciu, musíte každý rok vylepšovať a prispôsobovať vaše SEO kampane. Tu je 7 spôsobov, ako môžete zlepšiť vašu stratégiu v roku 2022: 1. Optimalizujte vašu webstránku Prvá vec, na ktorú by ste sa mali zamerať, je rýchlosť načítania vašej […]

4 digitálne marketingové stratégie elektronického obchodu na rok 2022

Je tu nový rok a rovnako ako v rokoch 2020 a 2021, bude elektronický obchod naďalej narastať. Aj v tomto roku musíme hľadať nové spôsoby, ako uvádzať produkty na trh a budovať svoje publikum a zákazníkov. Rok 2022 bude rokom informačných kanálov a údajov. Na základe toho, vám odporúčame využiť tieto 4 ľahko použiteľné stratégie na obnovenie vašich marketingových stratégií elektronického obchodu.  […]

Zmena v Cookies – čo nás čaká v roku 2022

Určite ste zaznamenali, že od 01. 02. 2022 nastáva veľká zmena v novele Zákona o elektronických komunikáciách. Výrazné zmeny sa týkajú nastavení využitia súborov cookies na webových stránkach. Prečo tomu venovať pozornosť? Musíme vás upozorniť na možnosti sankcionovania spoločností, ktoré nový Zákon porušia alebo nesplnia niektorú z povinností. Úrad vám totiž môže udeliť pokutu vo […]

Personalizovaná reklama a ako ju používať v platenom vyhľadávaní

Personalizovaná reklama (z angl. presonal ad) vôbec nie je nový pojem. V skutočnosti existuje už roky a s vývojom technológie sa stal sofistikovanejším. To, čo sa predtým považovalo za spamové marketingové techniky, je dnes pri personalizovanej reklame samozrejmosťou. Výhody takejto reklamy nemôžeme viac ignorovať. Ponúkajú vyššiu mieru prekliknutia, nižšiu cenu za akvizíciu – CZA (z angl. cost per […]