Blog

Google AdWords vs Facebook reklama

Každý kto chce získať nových zákazníkov a rozbehnúť svoj biznis si kladie tú istú otázku. Spustiť reklamu na Google AdWords alebo na Facebook-u? Rozoberme si teda tieto dve možnosti bližšie. Google AdWords Google navštevuje denne miliarda ľudí. Z vlastnej skúsenosti viete, že keď sa vyskytne problém, na ktorý nemáte riešenie, hľadáte ho v Google. Tak prečo si nevytvoriť […]

Facebook Prieskumník skončil

Ako ste si mohli všimnúť Prieskumník na Facebook-u definitívne skončil. U užívateľov sa neosvedčil a nesplnil účel, pre ktorý bol vytvorený. Keď sa Prieskumník objavil na Facebook-u spôsobil paniku. Príspevky stránok sa prestali zobrazovať v hlavných novinkách a za ich zobrazenie sa muselo platiť. Facebook tým chcel dosiahnuť to, aby sa užívateľa dostali do bližšieho kontaktu so svojimi priateľmi a príspevky […]

Tvorba eshopu s Magentom – Ako vytvoriť nový konfigurovateľný produkt

Konfigurovateľný produkt je zložený z viacerých jednoduchých produktov. Na stránke vyzerá ako jeden produkt ale má možnosti výberu ako je napríklad farba alebo veľkosť. Najväčšia výhoda je, že každý výber je jednoduchý produkt, ktorý môže mať vlastnú cenu, obrázok, SKU, skladovosť. Pozn.: Aj jednoduchý produkt môže mať možnosti výberu ale tie možnosti nemôžu mať vlastné SKU […]

Tvorba eshopu s Magentom – Zľavový kupón

Chceli by ste svojim zákazníkom poskytnúť zľavu na nákup vo vašom eshope? Žiadny problém. Magento vám ponúka viacero typov zliav, ktoré si viete nastaviť. V tomto článku si povieme, ako nastaviť zľavový kupón. Prečítajte si článok, vyberte a nastavte si zľavový kupón pre svojich zákazníkov. Základné informácie Ak chcete vytvoriť a nastaviť zľavový kupón prejdite na možnosť Propagácie […]

Facebook prešiel zmenami. Ako sa to dotkne firemných FB stránok?

Facebook prešiel zmenami. Ako sa to dotkne firemných FB stránok? Facebook prešiel za posledný týždeň výraznými zmenami. Zobrazovaniu príspevkov na nástenke, tak ako to poznáme, je koniec. Zmeny sú vo fáze testovania a týkajú sa len vybraných krajín, vrátane Slovenska. Čo má Facebook za lubom? Čo sa vlastne stalo? Určite ste si už tieto zmeny […]

Mini digitálny slovník

Pri komunikácii s klientmi často krát používame slová, ktoré sú pre nich možno „španielska dedina“. Určite sa to neraz stalo už aj vám. Keďže je komunikácie medzi firmou a zákazníkom dôležitá, rozhodli sme sa spísať pár často používaných slov v digitálnom svete a vysvetliť ich význam. Prečítajte si náš Mini digitálny slovník. A Ad blockSoftvér, […]

Tvorba eshopu s Magentom – Vytvorenie a správa vlastností

V ďalšom článku Tvorba eshopu s Magentom si popíšeme ako vytvoriť a spravovať vlastnosti produktov. 1. Ako vytvoriť vlastnosť Po prihlásení do Magenta prejdite na možnosť Katalóg > Vlastnosti > Správa vlastností. Zobrazí sa vám tabuľka s vytvorenými vlastnosťami. Kliknite na vlastnosť, ktorú chcete editovať. Ak chcete vytvoriť novú vlastnosť kliknite v pravom hornom rohu na […]

4 marketingové tipy pre začínajúcich podnikateľov

Potrebujete zvýšiť povedomie o svojej značke a rozbehnúť biznis? Vo veľkom množstve informácii je ťažké nájsť niečo, čo reálne pomôže.  Preto vám prinášame 4 marketingové tipy, ktoré vášmu biznisu zaručene pomôžu. 1. Oboznámte sa s administratívou Aj  u nás na Slovensku máme rôzne zdroje dotácii pre začínajúcich podnikateľov. Oboznámte sa so všetkým čo máte k dispozícii a využite to na rozbehnutie svojho […]

10 jednoduchých spôsobov ako vylepšiť web stránku

Máte už vytvorenú web stránku, no chceli by ste na ňu prilákať viac návštevníkov? Týchto 10 jednoduchých spôsob ako vylepšiť web stránku vám určite pomôže! 1. Používajte biely priestor Biely priestor má zásadný význam pre dobrý dizajn. Na bielom priestore je váš obsah čitateľnejší a súčasne umožňuje užívateľovi sústrediť sa na prvky okolo textu. Podľa Crazy Egg, […]

Čo je vlastne linkbuilding?

Linkbuilding patrí medzi dôležité nástroje SEO optimalizácie. Cieľom linkbuildingu je zvyšovanie počtu odkazov, ktoré privedú návštevníkov na vašu web stránku. Rovnako vylepšujú aj vaše umiestnenie vo vyhľadávaní. Linkbuilding je dlhodobá činnosť, ktorej sa treba pravidelne venovať aby boli výsledky kvalitné a viditeľné. Dá sa nazvať aj referenciami v online svete. Kedysi sa firmy nezameriavali na kvalitu […]

Tvorba eshopu s Magentom – Ako funguje objednávkový systém

V tomto článku si podrobne rozpíšeme ako fungujú Magento objednávky. Od vytvorenia objednávky, cez  jej prijatie až po dokončenie a zaslanie zákazníkovi. Spomenieme si aj viacero možností, akými sa dá objednávka vybaviť. Pri všetkých možnostiach, ktoré si popíšeme sú prvé kroky rovnaké. Po prihlásení do Magenta prejdite na ponuku Predaje/Sales > Objednávky/Orders. Zobrazí sa vám tabuľka […]

7 bodov kvalitného UI

Žijeme v digitálnom svete, v ktorom je dôležité zamerať sa a venovať dostatok času UI (user interface) teda užívateľskému rozhraniu. UI predstavuje to, ako vaša web stránka vyzerá, ako sú jednotlivé prvky a elementy navrhnuté a ako interagujú medzi sebou a užívateľom. V dnešnej dobe je to jeden z najdôležitejších faktorov úspešnosti vášho webu. Pozrime […]