SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče
-
Sprievodca marketingom pre e-shopy
22. februára 2022
Dokonalý sprievodca marketingom elektronického obchodu: Na čo by ste sa mali zamerať a ako uspieť? Odhadom existuje približne 12 až 24 miliónov e-shopov. Online sa môže predávať takmer čokoľvek – od topánok až po pečivo alebo softvér na školenie. Pri takom množstve konkurencie sa zdá až nemožné vyčnievať z radu. Väčšina majiteľov e-shopov vôbec netuší, ako […] -
Ako zlepšiť vašu SEO kampaň v roku 2022
7. februára 2022
Pokročilé stratégie SEO uľahčujú zacielenie na konkrétne publikum a generujú viac potenciálnych zákazníkov pre vašu firmu. Ak chcete predbehnúť konkurenciu, musíte každý rok vylepšovať a prispôsobovať vaše SEO kampane. Tu je 7 spôsobov, ako môžete zlepšiť vašu stratégiu v roku 2022: 1. Optimalizujte vašu webstránku Prvá vec, na ktorú by ste sa mali zamerať, je rýchlosť načítania vašej […] -
4 digitálne marketingové stratégie elektronického obchodu na rok 2022
31. januára 2022
Je tu nový rok a rovnako ako v rokoch 2020 a 2021, bude elektronický obchod naďalej narastať. Aj v tomto roku musíme hľadať nové spôsoby, ako uvádzať produkty na trh a budovať svoje publikum a zákazníkov. Rok 2022 bude rokom informačných kanálov a údajov. Na základe toho, vám odporúčame využiť tieto 4 ľahko použiteľné stratégie na obnovenie vašich marketingových stratégií elektronického obchodu. […] -
Ako používať Google Trends v marketingu
17. decembra 2021
Úlohou obchodníkov je zarábať na tom, čo je práve aktuálne. Skvelým spôsobom, ako zistiť, čo je populárne je služba Google Trends. Táto služba je určená na vyhľadávanie súčasných trendov v marketingu vo vyhľadávaní. Potom môžete využiť to, čo ste zistili a aplikovať to na svoje marketingové stratégie. Teraz vám ukážeme, ako používať Google Trends, a ktoré konkrétne kroky […] -
Na čo netreba zabudnúť pred Google Page Experience aktualizáciou?
19. mája 2021
Google prednedávnom oznámil omeškanie aktualizácie Google Page Experience, ktorý v polke júna má vydať spolu s novými užitočnými nástrojmi. Určite ale nechcete čakať, kým Google vydá novú aktualizáciu a vy zatiaľ prídete o obrovskú návštevnosť stránky. Poradíme vám v troch jednoduchých krokoch ako sa tomu hravo vyhnete. Krok č. 1: Prečítajte si tento článok […] -
Čo je vlastne linkbuilding?
30. januára 2017
Linkbuilding patrí medzi dôležité nástroje SEO optimalizácie. Cieľom linkbuildingu je zvyšovanie počtu odkazov, ktoré privedú návštevníkov na vašu web stránku. Rovnako vylepšujú aj vaše umiestnenie vo vyhľadávaní. Linkbuilding je dlhodobá činnosť, ktorej sa treba pravidelne venovať aby boli výsledky kvalitné a viditeľné. Dá sa nazvať aj referenciami v online svete. Kedysi sa firmy nezameriavali na kvalitu […] -
Ako spustiť reklamu cez Facebook Ads?
2. augusta 2016
Ste aktívny blogger a premýšľate o spustení PPC reklamy na zvýšenie návštevnosti svojho blogu? Máte dve možnosti. Môžete použiť Facebook Ads alebo Google Adwords. V tomto článku sa sústredíme na lacnejšiu alternatívu, Facebook Ads. Začíname! Skôr než sa začne reklama zobrazovať, je dôležité, aby ste poznali svoju cieľovú skupinu. Ak to tak nie je, reklamy […] -
PPC reklama pre vlastný blog
15. júla 2016
Každý začínajúci podnikateľ chce zviditeľniť svoju stránku a zvýšiť návštevnosť blogu. PPC reklama je skvelý spôsob ako to dosiahnuť! Je to prvá vec, ktorá návštevníka oboznámi s tým, čo sa na stránke ponúka. Čo je vlastne PPC reklama? Kým SEO začne byť efektívne, chvíľu to potrvá. Uvažujete preto nad inou možnosťou vylepšenia vášho blogu? Jedna z […] -
Ako založiť úspešný internetový obchod
26. mája 2016
Prevádzkovanie eshopu je stále populárnejší spôsob zarábania peňazí online. Máte záujem pustiť sa do toho, ale neviete kde začať? V tomto článku si krok po kroku prejdeme ako prebieha založenie internetového obchodu a budeme sa venovať aj stratégií dosahovania zisku. Na konci už budete mať plán, ktorý môžete použiť na vytvorenie vlastného ziskového eshopu. Ste […] -
Načo slúži Google Webmaster Tools?
5. apríla 2016
Údržba webovej stránky by bola nepredstaviteľná bez nástrojov, ako Google Webmaster Tools. Poskytuje nám funkcie, ktoré výrazne uľahčujú prácu. Pomocou tohto systému môžeme umiestniť tzv. Sitemapy, vďaka čomu nám Google rýchlejšie zmapuje webovú stránku. Mapovanie sa uskutočňuje priebežne, pretože roboti vyhľadávačov najprv indexujú horný obsah stránky, až neskôr nasledujú stránky, ktoré sa nachádzajú hlbšie. To […]