Skip to content
Moderné Webstránky
  • +421 902 629 414
  • info@modernewebstranky.sk
  • Blog
  • Návody
  • Náš tím
  • Vyžiadať cenovú ponuku
  • +421 902 629 414
  • info@modernewebstranky.sk
  • Vyžiadať cenovú ponuku
  • Referencie
  • Webové stránky a eshopy
  • Online marketing
  • Grafické služby
  • Hostingové služby
  • Blog
  • Náš tím
  • Kontakt
  • Web a Eshop
    • Tvorba E-shopu
    • Tvorba webstránok
    • Vývoj mobilných aplikácií
    • Systémová integrácia
    • Jazyková mutácia
    • Administrácia na mieru
    • Zapracovanie dizajnu
  • Online marketing
    • Google reklama
    • Správa PPC reklamy
    • Správa sociálnych sietí
    • Linkbuilding
    • Copywriting
    • SEO – optimalizácia pre vyhľadávače
  • Grafické služby
    • Tvorba loga
    • Firemná identita
    • Grafický dizajn
    • Propagačné materiály
  • Hostingové služby
    • Webhosting
    • SSL certifikát
    • Presun webovej stránky
  • Kontaktujte nás
  • Naše referencie
    • Eshopy
    • Firemné webstránky
    • Mobilné aplikácie
    • Grafické služby
      • Identita spoločnosti
        • Vytvorenie loga spoločnosti
        • Vizitky
      • Propagačné materiály
        • Bilbordy
        • Brožúry
        • Plagáty
    • Naši spokojní klienti

SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče

  • Sprievodca marketingom pre e-shopy

    Sprievodca marketingom pre e-shopy

    22. februára 2022

    Dokonalý sprievodca marketingom elektronického obchodu: Na čo by ste sa mali zamerať a ako uspieť? Odhadom existuje približne 12 až 24 miliónov e-shopov. Online sa môže predávať takmer čokoľvek – od topánok až po pečivo alebo softvér na školenie. Pri takom množstve konkurencie sa zdá až nemožné vyčnievať z radu. Väčšina majiteľov e-shopov vôbec netuší, ako […]
    Kategórie: Google reklama, Návody, Reklama, SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče, Tvorba eshopuZnačky: Marketing Zobraziť článok
  • Ako zlepšiť vašu SEO kampaň v roku 2022

    Ako zlepšiť vašu SEO kampaň v roku 2022

    7. februára 2022

    Pokročilé stratégie SEO uľahčujú zacielenie na konkrétne publikum a generujú viac potenciálnych zákazníkov pre vašu firmu. Ak chcete predbehnúť konkurenciu, musíte každý rok vylepšovať a prispôsobovať vaše SEO kampane. Tu je 7 spôsobov, ako môžete zlepšiť vašu stratégiu v roku 2022: 1. Optimalizujte vašu webstránku Prvá vec, na ktorú by ste sa mali zamerať, je rýchlosť načítania vašej […]
    Kategórie: Návody, SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče Zobraziť článok
  • 4 digitálne marketingové stratégie elektronického obchodu na rok 2022

    4 digitálne marketingové stratégie elektronického obchodu na rok 2022

    31. januára 2022

    Je tu nový rok a rovnako ako v rokoch 2020 a 2021, bude elektronický obchod naďalej narastať. Aj v tomto roku musíme hľadať nové spôsoby, ako uvádzať produkty na trh a budovať svoje publikum a zákazníkov. Rok 2022 bude rokom informačných kanálov a údajov. Na základe toho, vám odporúčame využiť tieto 4 ľahko použiteľné stratégie na obnovenie vašich marketingových stratégií elektronického obchodu.  […]
    Kategórie: Google reklama, Reklama, SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče, Tvorba eshopuZnačky: Marketing Zobraziť článok
  • Ako používať Google Trends v marketingu

    Ako používať Google Trends v marketingu

    17. decembra 2021

    Úlohou obchodníkov je zarábať na tom, čo je práve aktuálne. Skvelým spôsobom, ako zistiť, čo je populárne je služba Google Trends. Táto služba je určená na vyhľadávanie súčasných trendov v marketingu vo vyhľadávaní. Potom môžete využiť to, čo ste zistili a aplikovať to na svoje marketingové stratégie. Teraz vám ukážeme, ako používať Google Trends, a ktoré konkrétne kroky […]
    Kategórie: Firemná webstránka, Google reklama, Návody, Reklama, SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče, Sociálne sieteZnačky: Marketing Zobraziť článok
  • Na čo netreba zabudnúť pred Google Page Experience aktualizáciou?

    Na čo netreba zabudnúť pred Google Page Experience aktualizáciou?

    19. mája 2021

    Google prednedávnom oznámil omeškanie aktualizácie Google Page Experience, ktorý v polke júna má vydať spolu s novými užitočnými nástrojmi. Určite ale nechcete čakať, kým Google vydá novú aktualizáciu a vy zatiaľ prídete o obrovskú návštevnosť stránky. Poradíme vám v troch jednoduchých krokoch ako sa tomu hravo vyhnete.   Krok č. 1: Prečítajte si tento článok […]
    Kategórie: SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče Zobraziť článok
  • Čo je vlastne linkbuilding?

    Čo je vlastne linkbuilding?

    30. januára 2017

    Linkbuilding patrí medzi dôležité nástroje SEO optimalizácie. Cieľom linkbuildingu je zvyšovanie počtu odkazov, ktoré privedú návštevníkov na vašu web stránku. Rovnako vylepšujú aj vaše umiestnenie vo vyhľadávaní. Linkbuilding je dlhodobá činnosť, ktorej sa treba pravidelne venovať aby boli výsledky kvalitné a viditeľné. Dá sa nazvať aj referenciami v online svete. Kedysi sa firmy nezameriavali na kvalitu […]
    Kategórie: SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče, Sociálne siete, Všeobecné Zobraziť článok
  • Ako spustiť reklamu cez Facebook Ads?

    Ako spustiť reklamu cez Facebook Ads?

    2. augusta 2016

    Ste aktívny blogger a premýšľate o spustení PPC reklamy na zvýšenie návštevnosti svojho blogu? Máte dve možnosti. Môžete použiť Facebook Ads alebo Google Adwords. V tomto článku sa sústredíme na lacnejšiu alternatívu, Facebook Ads. Začíname! Skôr než sa začne reklama zobrazovať, je dôležité, aby ste poznali svoju cieľovú skupinu. Ak to tak nie je, reklamy […]
    Kategórie: Reklama, SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče Zobraziť článok
  • PPC reklama pre vlastný blog

    PPC reklama pre vlastný blog

    15. júla 2016

    Každý začínajúci podnikateľ chce zviditeľniť svoju stránku a zvýšiť návštevnosť blogu. PPC reklama je skvelý spôsob ako to dosiahnuť! Je to prvá vec, ktorá návštevníka oboznámi s tým, čo sa na stránke ponúka. Čo je vlastne PPC reklama? Kým SEO začne byť efektívne, chvíľu to potrvá. Uvažujete preto nad inou možnosťou vylepšenia vášho blogu? Jedna z […]
    Kategórie: Reklama, SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče Zobraziť článok
  • Ako založiť úspešný internetový obchod

    Ako založiť úspešný internetový obchod

    26. mája 2016

    Prevádzkovanie eshopu je stále populárnejší spôsob zarábania peňazí online. Máte záujem pustiť sa do toho, ale neviete kde začať? V tomto článku si krok po kroku prejdeme ako prebieha založenie internetového obchodu a budeme sa venovať aj stratégií dosahovania zisku. Na konci už budete mať plán, ktorý môžete použiť na vytvorenie vlastného ziskového eshopu. Ste […]
    Kategórie: SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče, Tvorba eshopu Zobraziť článok
  • Načo slúži Google Webmaster Tools?

    Načo slúži Google Webmaster Tools?

    5. apríla 2016

    Údržba webovej stránky by bola nepredstaviteľná bez nástrojov, ako Google Webmaster Tools. Poskytuje nám funkcie, ktoré výrazne uľahčujú prácu. Pomocou tohto systému môžeme umiestniť tzv. Sitemapy, vďaka čomu nám Google rýchlejšie zmapuje webovú stránku. Mapovanie sa uskutočňuje priebežne, pretože roboti vyhľadávačov najprv indexujú horný obsah stránky, až neskôr nasledujú stránky, ktoré sa nachádzajú hlbšie. To […]
    Kategórie: SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče Zobraziť článok
  • « Predchádzajúca strana
  • 1
  • 2

Kategórie článkov

  • Bezpečnosť webstránok
  • Firemná webstránka
  • Google reklama
  • Grafika
  • IT novinky
  • Návody
  • Reklama
  • SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče
  • Sociálne siete
  • Tvorba eshopu
  • Všeobecné
  • Zaujímavosti

Tagy

Gmail Google Google Ads Google Analytics Google Analytics 4 Google Tag Manager Instagram Magento Magento 2 Marketing MS Outlook PPC SSL certifikát TikTok Wordpress Youtube
Logo Moderné Webstránky biele

Tvorba webstránok, tvorba eshopov, grafika, marketing, SEO a hosting

MWSK
  • Referencie
  • Náš tím
  • Blog
  • Návody
  • Cenová kalkulácia
  • Kontakt
Služby
  • Tvorba webstránok
  • Tvorba E-shopu
  • Online marketing
  • Vývoj mobilných aplikácií
  • Grafické služby
  • Hostingové služby
Kontakty
+421 902 629 414 info@modernewebstranky.sk

Sedliacka 1185/60
979 01 Rimavská sobota

© 2025 modernewebstranky.sk | Made with ♥ in Slovakia
Informácie o Cookies