Skip to content
Moderné Webstránky
  • +421 902 629 414
  • info@modernewebstranky.sk
  • Blog
  • Návody
  • Náš tím
  • Vyžiadať cenovú ponuku
  • +421 902 629 414
  • info@modernewebstranky.sk
  • Vyžiadať cenovú ponuku
  • Referencie
  • Webové stránky a eshopy
  • Online marketing
  • Grafické služby
  • Hostingové služby
  • Blog
  • Náš tím
  • Kontakt
  • Web a Eshop
    • Tvorba Eshopu
    • Tvorba webstránok
    • Vývoj mobilných aplikácií
    • Systémová integrácia
    • Jazyková mutácia
    • Administrácia na mieru
    • Zapracovanie dizajnu
  • Online marketing
    • Google reklama
    • Správa PPC reklamy
    • Správa sociálnych sietí
    • Linkbuilding
    • Copywriting
    • SEO – optimalizácia pre vyhľadávače
  • Grafické služby
    • Tvorba loga
    • Firemná identita
    • Grafický dizajn
    • Propagačné materiály
  • Hostingové služby
    • Webhosting
    • SSL certifikát
    • Presun webovej stránky
  • Kontaktujte nás
  • Naše referencie
    • Eshopy
    • Firemné webstránky
    • Mobilné aplikácie
    • Grafické služby
      • Identita spoločnosti
      • Vytvorenie loga spoločnosti
      • Vizitky
    • Naši spokojní klienti

Reklama

  • Sprievodca marketingom pre e-shopy

    Sprievodca marketingom pre e-shopy

    22. februára 2022

    Dokonalý sprievodca marketingom elektronického obchodu: Na čo by ste sa mali zamerať a ako uspieť? Odhadom existuje približne 12 až 24 miliónov e-shopov. Online sa môže predávať takmer čokoľvek – od topánok až po pečivo alebo softvér na školenie. Pri takom množstve konkurencie sa zdá až nemožné vyčnievať z radu. Väčšina majiteľov e-shopov vôbec netuší, ako […]
    Kategórie: Google reklama, Návody, Reklama, SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče, Tvorba eshopu Zobraziť článok
  • 4 digitálne marketingové stratégie elektronického obchodu na rok 2022

    4 digitálne marketingové stratégie elektronického obchodu na rok 2022

    31. januára 2022

    Je tu nový rok a rovnako ako v rokoch 2020 a 2021, bude elektronický obchod naďalej narastať. Aj v tomto roku musíme hľadať nové spôsoby, ako uvádzať produkty na trh a budovať svoje publikum a zákazníkov. Rok 2022 bude rokom informačných kanálov a údajov. Na základe toho, vám odporúčame využiť tieto 4 ľahko použiteľné stratégie na obnovenie vašich marketingových stratégií elektronického obchodu.  […]
    Kategórie: Google reklama, Reklama, SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče, Tvorba eshopu Zobraziť článok
  • Personalizovaná reklama a ako ju používať v platenom vyhľadávaní

    Personalizovaná reklama a ako ju používať v platenom vyhľadávaní

    24. januára 2022

    Personalizovaná reklama (z angl. presonal ad) vôbec nie je nový pojem. V skutočnosti existuje už roky a s vývojom technológie sa stal sofistikovanejším. To, čo sa predtým považovalo za spamové marketingové techniky, je dnes pri personalizovanej reklame samozrejmosťou. Výhody takejto reklamy nemôžeme viac ignorovať. Ponúkajú vyššiu mieru prekliknutia, nižšiu cenu za akvizíciu – CZA (z angl. cost per […]
    Kategórie: Google reklama, Návody, Reklama Zobraziť článok
  • 9 marketingových tipov počas sviatkov

    9 marketingových tipov počas sviatkov

    31. decembra 2021

    Black Friday (čierny piatok), Cyber Monday (kybernetický pondelok) alebo Super Saturdays (super soboty) – v sviatočný a predvianočný čas nesmú chýbať dni výpredajov. Dochádza k nárastu spotrebiteľských výdavkov a zvyšuje sa chuť nakupovať. Využite tieto dni  pred sviatkami a máte recept na rekordný predaj za štvrťrok. Potrebná je však premyslená stratégia digitálneho marketingu. Práve preto vám poskytujeme najlepšie sviatočné tipy […]
    Kategórie: Firemná webstránka, Google reklama, Grafika, Reklama, Sociálne siete, Tvorba eshopu Zobraziť článok
  • Tvorba responzívnej obsahovej reklamy

    Tvorba responzívnej obsahovej reklamy

    29. decembra 2021

    Ako rozbehnúť responzívnu obsahovú reklamnú kampaň (z angl. Responsive Display Ad Campaigns) Dostať svoje produkty alebo služby pred to správne publikum je čoraz náročnejšie. Skutočnosť je taká, že väčšina firiem vyžíva najmä digitálne technológie a zvyšuje svoj dosah online, aj prostredníctvom platených reklám. Ak chcete vyniknúť a upútať viac záujemcov, mali by ste zvážiť spúšťanie responzívnych […]
    Kategórie: Google reklama, Návody, Reklama Zobraziť článok
  • Ako používať Google Trends v marketingu

    Ako používať Google Trends v marketingu

    17. decembra 2021

    Úlohou obchodníkov je zarábať na tom, čo je práve aktuálne. Skvelým spôsobom, ako zistiť, čo je populárne je služba Google Trends. Táto služba je určená na vyhľadávanie súčasných trendov v marketingu vo vyhľadávaní. Potom môžete využiť to, čo ste zistili a aplikovať to na svoje marketingové stratégie. Teraz vám ukážeme, ako používať Google Trends, a ktoré konkrétne kroky […]
    Kategórie: Firemná webstránka, Google reklama, Návody, Reklama, SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče, Sociálne siete Zobraziť článok
  • Rozdiel medzi Content creatorom a Influencerom

    Rozdiel medzi Content creatorom a Influencerom

    29. novembra 2021

    Aký je rozdiel medzi Content creatorom (tvorcom obsahu) a Influencerom?  V dnešnej internetovej dobe sú pojmy ako „Content creator“ a „Influencer“ používané denne po celom svete. Viete však aký je medzi nimi rozdiel? V tomto článku vám to objasníme. Stručne povedané, content creator je osoba, ktorá všeobecne vytvára nejaký obsah, ako sú napr. blogy, príspevky, videá, fotografie,… Influencer […]
    Kategórie: Google reklama, Reklama, Sociálne siete, Všeobecné, Zaujímavosti Zobraziť článok
  • Zvýšte svoje príjmy o 200% pomocou Black Friday kampane

    Zvýšte svoje príjmy o 200% pomocou Black Friday kampane

    29. októbra 2021

    Nie je vhodnejší čas na zvýšenie svojho predaja, ako počas obdobia Black Friday. Vysoký dopyt zákazníkov zodpovedá zvýšenému predajnému a marketingovému úsiliu podnikov, od uvedenia produktov na trh, až po propagácie celých predajní. Neviete kde začať? Kampane Black Friday sú jednou z najrýchlejších ciest ako nakopnúť svoje príjmy. Reklamné kampane Black Friday sú pre zákazníkov veľmi lákavé. […]
    Kategórie: Reklama, Sociálne sieteZnačky: Marketing Zobraziť článok
  • Livechat. Čo všetko dokáže a ako ho používať?

    Livechat. Čo všetko dokáže a ako ho používať?

    10. februára 2021

    Jeden so silných nástrojov, ktorý môže pomôcť zákazníkovi sa rozhodnúť nakúpiť práve u vás je LiveChat, alebo aj Online Chat.
    Kategórie: Firemná webstránka, Reklama, Tvorba eshopuZnačky: Marketing Zobraziť článok
  • Ako na propagáciu príspevkov na Facebook-u

    Ako na propagáciu príspevkov na Facebook-u

    23. júla 2019

    Uverejnili ste príspevok na svojej FB stránke, no nemal taký úspech ako ste predpokladali? Chceli by ste zvýšiť dosah a interakcie s príspevkom? Alebo vyzvať ľudí k nákupu vášho produktu? Ukážeme si jednoduché a rýchle nastavenie propagácie príspevku, ktoré zvládne naozaj každý. Nastavenie propagácie Po uverejnení príspevku na vašej FB stránke vám Facebook ponúkne možnosť […]
    Kategórie: Návody, Reklama, Sociálne sieteZnačky: Marketing, PPC, Sociálne siete Zobraziť článok
  • Ako na newsletter

    Ako na newsletter

    23. júla 2018

    Vlastníte eshop, zbierate emaily návštevníkov, no neviete ako vytvoriť a zaslať newsletter? V tomto článku si popíšeme ako exportovať odberateľov noviniek z Magenta, ako ich importovať do Sendinblue (systém na zasielanie newsletter-ov) a ako vytvoriť a zaslať newsletter. Ako exportovať odberateľov noviniek z Magenta Každého, kto sa prihlásil do odberu noviniek na vašom eshope, nájdete v systéme Magento. Po prihlásení prejdite […]
    Kategórie: Návody, Reklama Zobraziť článok
  • Google AdWords vs Facebook reklama

    Google AdWords vs Facebook reklama

    26. apríla 2018

    Každý kto chce získať nových zákazníkov a rozbehnúť svoj biznis si kladie tú istú otázku. Spustiť reklamu na Google AdWords alebo na Facebook-u? Rozoberme si teda tieto dve možnosti bližšie. Google AdWords Google navštevuje denne miliarda ľudí. Z vlastnej skúsenosti viete, že keď sa vyskytne problém, na ktorý nemáte riešenie, hľadáte ho v Google. Tak prečo si nevytvoriť […]
    Kategórie: Google reklama, Reklama, Sociálne siete Zobraziť článok
  • 1
  • 2
  • Nasledujúca strana »

Kategórie článkov

  • Bezpečnosť webstránok
  • Firemná webstránka
  • Google reklama
  • Grafika
  • Návody
  • Reklama
  • SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče
  • Sociálne siete
  • Tvorba eshopu
  • Všeobecné
  • Zaujímavosti

Tagy

Magento Magento 2 Marketing PPC Sociálne siete SSL certifikát Wordpress
Logo Moderné Webstránky biele

Tvorba webstránok, tvorba eshopov, grafika, marketing, SEO a hosting

MWSK
  • Referencie
  • Náš tím
  • Blog
  • Návody
  • Cenová kalkulácia
  • Kontakt
Služby
  • Tvorba webstránok
  • Tvorba Eshopu
  • Online marketing
  • Vývoj mobilných aplikácií
  • Grafické služby
  • Hostingové služby
Kontakty
+421 902 629 414 info@modernewebstranky.sk

Sedliacka 1185/60
979 01 Rimavská sobota

© 2020 modernewebstranky.sk | Made with ♥ in Slovakia
Informácie o Cookies
Potrebujeme váš súhlas
Používame súbory cookies na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webstránok. Radi by sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, vyhodnocovali návštevnosť a pochopili, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú. Viac informácii o súboroch cookies a spracúvaní osobných údajov.
Súhlasím so všetkýmNastavenia
Zmeniť nastavenia cookies

Vaše súkromie je pre nás dôležité

Súbory cookie sú veľmi malé textové súbory, ktoré sa ukladajú do vášho počítača pri návšteve webovej stránky. Súbory cookie používame na rôzne účely a na zlepšenie vášho online zážitku z našej webovej stránky (napríklad na zapamätanie prihlasovacích údajov vášho účtu).


Môžete zmeniť svoje predvoľby a odmietnuť určité typy súborov cookie, ktoré sa majú ukladať vo vašom počítači pri prehliadaní našich webových stránok. Môžete tiež odstrániť všetky súbory cookie, ktoré sú už uložené vo vašom počítači, ale nezabudnite, že vymazanie súborov cookie vám môže zabrániť v používaní častí našej webovej stránky.


Viac informácií o súboroch cookies a spracúvaní osobných údajov.

Nevyhnutne potrebné cookies
Vždy zapnuté

Tieto súbory cookie sú nevyhnutné na to, aby sme vám mohli poskytovať služby dostupné prostredníctvom našej webovej stránky a aby ste mohli používať určité funkcie našej webovej stránky.

Bez týchto súborov cookie vám nemôžeme poskytnúť určité služby na našom webe.

Sledovacie cookies

Tieto súbory cookie sa používajú na zhromažďovanie informácií na analýzu prenosu na našom webe a toho, ako návštevníci používajú náš web.

Tieto súbory cookie môžu napríklad sledovať napríklad to, koľko času strávite na webových stránkach alebo navštívených stránkach, čo nám pomáha pochopiť, ako môžeme pre vás vylepšiť naše webové stránky.

Informácie zhromaždené prostredníctvom týchto súborov cookie na sledovanie a výkonnosť neidentifikujú žiadneho jednotlivého návštevníka.

Partner Účel Ochrana osobných údajov
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj na zisťovanie správania používateľa na stránke, za účelom návrhu lepšieho rozvrhnutia, funkcionalít a ďalšieho vylepšovania stránok, profilovania používateľa a zacielenia personalizovanej reklamy. https://policies.google.com/privacy
Zacielenie a reklamné cookies

Tieto súbory cookie sa používajú na zobrazovanie reklám, ktoré by vás mohli pravdepodobne zaujímať na základe vašich zvykov pri prehliadaní.

Tieto súbory cookie, ktoré slúžia pre náš obsah a/alebo poskytovateľov reklám, môžu kombinovať informácie zhromaždené z našej webovej stránky s ďalšími informáciami, ktoré nezávisle zhromaždili, týkajúce sa aktivít vášho webového prehliadača v rámci ich siete webových stránok.

Ak sa rozhodnete odstrániť alebo zakázať tieto súbory cookie pre zacielenie alebo reklamu, stále sa vám budú zobrazovať reklamy, ktoré však pre vás nemusia byť relevantné.

Partner Účel Odkaz na ochranu osobných údakov
Google Ads Platforma na reklamu vo vyhľadávaní, bannerovú reklamu, YouTube reklamu, retargeting, meranie konverzií. https://policies.google.com/privacy
ULOŽIŤ A PRIJAŤ
Powered by CookieYes Logo