Ako spustiť reklamu cez Facebook Ads?

Ako spustiť reklamu cez Facebook Ads? Ste aktívny blogger a premýšľate o spustení PPC reklamy na zvýšenie návštevnosti svojho blogu? Máte dve možnosti. Môžete použiť Facebook Ads alebo Google Adwords. V tomto článku sa sústredíme na lacnejšiu alternatívu, Facebook Ads. Začíname! Skôr než sa začne reklama zobrazovať, je dôležité, aby ste poznali svoju cieľovú skupinu. Ak [...]

By | 2017-05-30T11:58:56+00:00 august 2nd, 2016|Reklama, SEO - Optimalizácia pre vyhľadáče|

PPC reklama pre vlastný blog

PPC reklama pre vlastný blog Každý začínajúci podnikateľ chce zviditeľniť svoju stránku a zvýšiť návštevnosť blogu. PPC reklama je skvelý spôsob ako to dosiahnuť! Je to prvá vec, ktorá návštevníka oboznámi s tým, čo sa na stránke ponúka. Čo je vlastne PPC reklama? Kým SEO začne byť efektívne, chvíľu to potrvá. Uvažujete preto nad [...]

By | 2017-05-30T11:58:56+00:00 júl 15th, 2016|Reklama, SEO - Optimalizácia pre vyhľadáče|

Ako založiť úspešný internetový obchod

Ako založiť úspešný internetový obchod Prevádzkovanie eshopu je stále populárnejší spôsob zarábania peňazí online. Máte záujem pustiť sa do toho, ale neviete kde začať? V tomto článku si krok po kroku prejdeme ako prebieha založenie internetového obchodu a budeme sa venovať aj stratégií dosahovania zisku. Na konci už budete mať plán, ktorý môžete použiť [...]

By | 2017-05-30T11:58:56+00:00 máj 26th, 2016|SEO - Optimalizácia pre vyhľadáče, Tvorba eshopu|

Načo slúži Google Webmaster Tools?

Údržba webovej stránky by bola nepredstaviteľná bez nástrojov, ako Google Webmaster Tools. Poskytuje nám funkcie, ktoré výrazne uľahčujú prácu. Pomocou tohto systému môžeme umiestniť tzv. Sitemapy, vďaka čomu nám Google rýchlejšie zmapuje webovú stránku. Mapovanie sa uskutočňuje priebežne, pretože roboti vyhľadávačov najprv indexujú horný obsah stránky, až neskôr nasledujú stránky, ktoré sa nachádzajú hlbšie. To [...]

By | 2017-05-30T11:58:56+00:00 apríl 5th, 2016|SEO - Optimalizácia pre vyhľadáče|