Tvorba eshopu
-
11 chýb, ktoré robia vznikajúce e-shopy
30. júna 2022
Máte skvelý nápad, skvelý produkt a všetko poukazuje na to, že vaša nová spoločnosť smeruje ku skutočnému úspechu. Doručíte svoj produkt investorom a všetci sú z neho nadšení. Môže sa niečo pokaziť? Tvrdá realita začínajúcich e-shopov je, že aj keď ste úspešne získali finančné prostriedky na produkt vašej spoločnosti, dostať ho na trh a pritom dosiahnuť zisk nie je […] -
Marketingové tipy pre začínajúce e-shopy v roku 2022
9. marca 2022
V posledných rokoch sa to, ako žijeme, ako sa socializujeme a dokonca aj ako nakupujeme neustále prispôsobuje novým trendom a neustále sa to mení. Mnoho vecí, ktoré sme robili sa presunulo do digitálnej sféry. Taktiež veľa podnikov čelilo novým a ťažkým výzvam v súvislosti s náhlou potrebou prispôsobiť sa rýchlym zmenám. Čo môžeme očakávať v priebehu tohto roka? Ako sa budú orientovať […] -
Sprievodca marketingom pre e-shopy
22. februára 2022
Dokonalý sprievodca marketingom elektronického obchodu: Na čo by ste sa mali zamerať a ako uspieť? Odhadom existuje približne 12 až 24 miliónov e-shopov. Online sa môže predávať takmer čokoľvek – od topánok až po pečivo alebo softvér na školenie. Pri takom množstve konkurencie sa zdá až nemožné vyčnievať z radu. Väčšina majiteľov e-shopov vôbec netuší, ako […] -
4 digitálne marketingové stratégie elektronického obchodu na rok 2022
31. januára 2022
Je tu nový rok a rovnako ako v rokoch 2020 a 2021, bude elektronický obchod naďalej narastať. Aj v tomto roku musíme hľadať nové spôsoby, ako uvádzať produkty na trh a budovať svoje publikum a zákazníkov. Rok 2022 bude rokom informačných kanálov a údajov. Na základe toho, vám odporúčame využiť tieto 4 ľahko použiteľné stratégie na obnovenie vašich marketingových stratégií elektronického obchodu. […] -
Zmena v Cookies – čo nás čaká v roku 2022
24. januára 2022
Určite ste zaznamenali, že od 01. 02. 2022 nastáva veľká zmena v novele Zákona o elektronických komunikáciách. Výrazné zmeny sa týkajú nastavení využitia súborov cookies na webových stránkach. Prečo tomu venovať pozornosť? Musíme vás upozorniť na možnosti sankcionovania spoločností, ktoré nový Zákon porušia alebo nesplnia niektorú z povinností. Úrad vám totiž môže udeliť pokutu vo […] -
9 marketingových tipov počas sviatkov
31. decembra 2021
Black Friday (čierny piatok), Cyber Monday (kybernetický pondelok) alebo Super Saturdays (super soboty) – v sviatočný a predvianočný čas nesmú chýbať dni výpredajov. Dochádza k nárastu spotrebiteľských výdavkov a zvyšuje sa chuť nakupovať. Využite tieto dni pred sviatkami a máte recept na rekordný predaj za štvrťrok. Potrebná je však premyslená stratégia digitálneho marketingu. Práve preto vám poskytujeme najlepšie sviatočné tipy […] -
Livechat. Čo všetko dokáže a ako ho používať?
10. februára 2021
Jeden so silných nástrojov, ktorý môže pomôcť zákazníkovi sa rozhodnúť nakúpiť práve u vás je LiveChat, alebo aj Online Chat. -
Ako najjednoduchšie pridať textový obsah
23. januára 2021
V tomto článku si ukážeme ako najjednoduchšie pridať textový obsah na stránku, či už to je blog, podstránka alebo popis produktu. Ukážeme si ako vytvoriť odstavec, ako zvýrazniť písmo či pridať nadpis, zoznamy a obrázky. Urobíme si ukážku na blogu. Nadpis Nadpisy sa označujú značkou h, za ktorou nasleduje číslo, ktoré určuje level nadpisu – h2, h3, […] -
Tvorba eshopu s Magentom – Ako vytvoriť nový jednoduchý produkt
7. januára 2021
Podrobnejšie vám opíšeme ako vytvárať a editovať jednoduchý produkt. Ak chcete sami pridávať, nastavovať a spravovať produkty ponúkané na vašej stránke, ako prvé sa musíte prihlásiť do Magenta. Potom sa môžete pustiť do pridávania produktov na stránku. Základné informácie 1. Po prihlásení prejdite na ponuku Katalóg/Catalog a kliknite na Správa produktov/Manage Products. Zobrazí sa tabuľka, v ktorej sa […] -
Ako efektívne a hromadne spravovať produkty pre Magento
17. decembra 2018
Plánujete si založiť nový eshop? Premýšľali ste, ako budete pridávať a spravovať produkty? Prejdeme si, na čo treba myslieť pri pridávaní produktov, niekoľko možností ako spravovať produkty, porovnáme ich výhody s nevýhodami a poradíme, ktorý spôsob je najvhodnejší pre vás. Na čo treba myslieť a aké sú možnosti? Pri eshope, je jedna z najdôležitejších častí […] -
Čo musíte vedieť pred založením eshopu?
11. mája 2018
Uvažujete nad založením eshop a neviete na čo všetko musíte myslieť? Na začiatok si položte a zodpovedajte týchto pár otázok rozdelených do viacero kategórií. Všeobecné otázky Eshop bude vaša hlavná činnosť? Máte dostatočné prostriedky na jeho zriadenie a následné rozbehnutie? Koľko hodín denne sa môžete venovať eshopu? Prípadne vám vie s obsluhou pomôcť niekto iný ? Máte finančné zabezpečenie […] -
Tvorba eshopu s Magentom – Ako vytvoriť nový konfigurovateľný produkt
8. februára 2018
Konfigurovateľný produkt je zložený z viacerých jednoduchých produktov. Na stránke vyzerá ako jeden produkt ale má možnosti výberu ako je napríklad farba alebo veľkosť. Najväčšia výhoda je, že každý výber je jednoduchý produkt, ktorý môže mať vlastnú cenu, obrázok, SKU, skladovosť. Pozn.: Aj jednoduchý produkt môže mať možnosti výberu ale tie možnosti nemôžu mať vlastné SKU […]