• Tvorba e-shopu: Ako vytvoriť úspešný internetový obchod v roku 2023

    Tvorba e-shopu: Ako vytvoriť úspešný internetový obchod v roku 2023

    30. januára 2023

    Krok 1: Výber platformy pre e-shop Prvým krokom je výber platformy pre e-shop. Existuje mnoho rôznych platforiem, ako napríklad Shopify, Magento, WooCommerce a ďalšie, ktoré môžete použiť na jeho vytvorenie. Každá platforma má svoje vlastné výhody a nevýhody, takže je dôležité vybrať tú, ktorá najlepšie vyhovuje vašim potrebám. Napríklad, Shopify je veľmi jednoduchý na používanie […]
  • 11 chýb, ktoré robia vznikajúce e-shopy

    11 chýb, ktoré robia vznikajúce e-shopy

    30. júna 2022

    Máte skvelý nápad, skvelý produkt a všetko poukazuje na to, že vaša nová spoločnosť smeruje ku skutočnému úspechu. Doručíte svoj produkt investorom a všetci sú z neho nadšení. Môže sa niečo pokaziť? Tvrdá realita začínajúcich e-shopov je, že aj keď ste úspešne získali finančné prostriedky na produkt vašej spoločnosti, dostať ho na trh a pritom dosiahnuť zisk nie je […]
  • Rozdiel medzi Content creatorom a Influencerom

    Rozdiel medzi Content creatorom a Influencerom

    29. novembra 2021

    Aký je rozdiel medzi Content creatorom (tvorcom obsahu) a Influencerom?  V dnešnej internetovej dobe sú pojmy ako „Content creator“ a „Influencer“ používané denne po celom svete. Viete však aký je medzi nimi rozdiel? V tomto článku vám to objasníme. Stručne povedané, content creator je osoba, ktorá všeobecne vytvára nejaký obsah, ako sú napr. blogy, príspevky, videá, fotografie,… Influencer […]
  • Mini digitálny slovník

    Mini digitálny slovník

    16. novembra 2021

    Ak keď sa snažíme čo najviac pri komunikácii s klientmi prispôsobiť jeho jazyku a podať informácie zrozumiteľne, často krát používame slová, ktoré sú pre nich možno „španielska dedina“. Určite sa to neraz stalo už aj vám. Keďže je komunikácie medzi firmou a zákazníkom dôležitá, rozhodli sme sa spísať pár často používaných slov v digitálnom svete […]
  • 10 Google tipov

    10 Google tipov

    8. novembra 2021

    10 Google tajomstiev, ktoré chceš určite vedieť Považujete sa za experta na Google? Myslíte si, že poznáte všetky jeho tajomstvá? Ak ste na obe otázky odpovedali áno, môžete zostať prekvapení. Google poskytuje nespočetné množstvo možností. Tento vyhľadávací gigant neustále vyvíja svoje algoritmy a ponuky, od tajných vyhľadávacích funkcií, až po interných SEO sprievodcov. Prečítajte si viac […]
  • Princípy e-mailového podpisu a prečo je potrebné ho mať?

    Princípy e-mailového podpisu a prečo je potrebné ho mať?

    21. mája 2021

    E-mail podpis ako online vizitka V dnešnej dobe podnikania je e-mailová komunikácia nevyhnutná, denne nám do e-mailových schránok chodia 10tky e-mailov od rôznych klientov, partnerov a rôznych spoločností. Aby sme sa v tom množstve online konverzácii nestratili, v prvom rade potrebujeme za každým vedieť s kým presne komunikujeme a ako je možné druhú stranu kontaktovať. Najvhodnejším riešením je e-mailový podpis. Princíp […]
  • Google označí web bez SSL certifikátu za nebezpečný!

    Google označí web bez SSL certifikátu za nebezpečný!

    20. júla 2018

    Google od 23. júla začne vydávať novú verziu prehliadača Google Chrome (verzia 68), v ktorej stránky bez SSL certifikátu budú označené ako nezabezpečené. Ak ešte nemáte SSL certifikát, tak ho odporúčame implementovať čo najskôr. Informácia o tom či máte alebo nemáte SSL certifikát sa zobrazuje v prehliadači hneď na ľavej strane, kde zadávate adresu webovej […]
  • Čo musíte vedieť pred založením eshopu?

    Čo musíte vedieť pred založením eshopu?

    11. mája 2018

    Uvažujete nad založením eshop a neviete na čo všetko musíte myslieť? Na začiatok si položte a zodpovedajte týchto pár otázok rozdelených do viacero kategórií. Všeobecné otázky Eshop bude vaša hlavná činnosť? Máte dostatočné prostriedky na jeho zriadenie a následné rozbehnutie? Koľko hodín denne sa môžete venovať eshopu? Prípadne vám vie s obsluhou pomôcť niekto iný ? Máte finančné zabezpečenie […]
  • 4 marketingové tipy pre začínajúcich podnikateľov

    4 marketingové tipy pre začínajúcich podnikateľov

    13. februára 2017

    Potrebujete zvýšiť povedomie o svojej značke a rozbehnúť biznis? Vo veľkom množstve informácii je ťažké nájsť niečo, čo reálne pomôže.  Preto vám prinášame 4 marketingové tipy, ktoré vášmu biznisu zaručene pomôžu. 1. Oboznámte sa s administratívou Aj  u nás na Slovensku máme rôzne zdroje dotácii pre začínajúcich podnikateľov. Oboznámte sa so všetkým čo máte k dispozícii a využite to na rozbehnutie svojho […]
  • 10 jednoduchých spôsobov ako vylepšiť web stránku

    10 jednoduchých spôsobov ako vylepšiť web stránku

    6. februára 2017

    Máte už vytvorenú web stránku, no chceli by ste na ňu prilákať viac návštevníkov? Týchto 10 jednoduchých spôsob ako vylepšiť web stránku vám určite pomôže! 1. Používajte biely priestor Biely priestor má zásadný význam pre dobrý dizajn. Na bielom priestore je váš obsah čitateľnejší a súčasne umožňuje užívateľovi sústrediť sa na prvky okolo textu. Podľa Crazy Egg, […]
  • Čo je vlastne linkbuilding?

    Čo je vlastne linkbuilding?

    30. januára 2017

    Linkbuilding patrí medzi dôležité nástroje SEO optimalizácie. Cieľom linkbuildingu je zvyšovanie počtu odkazov, ktoré privedú návštevníkov na vašu web stránku. Rovnako vylepšujú aj vaše umiestnenie vo vyhľadávaní. Linkbuilding je dlhodobá činnosť, ktorej sa treba pravidelne venovať aby boli výsledky kvalitné a viditeľné. Dá sa nazvať aj referenciami v online svete. Kedysi sa firmy nezameriavali na kvalitu […]
  • 7 bodov kvalitného UI

    7 bodov kvalitného UI

    10. januára 2017

    Žijeme v digitálnom svete, v ktorom je dôležité zamerať sa a venovať dostatok času UI (user interface) teda užívateľskému rozhraniu. UI predstavuje to, ako vaša web stránka vyzerá, ako sú jednotlivé prvky a elementy navrhnuté a ako interagujú medzi sebou a užívateľom. V dnešnej dobe je to jeden z najdôležitejších faktorov úspešnosti vášho webu. Pozrime […]