SEO – Optimalizácia pre vyhľadáče
-
Význam rýchlosti načítania stránky pre SEO a konverzie
29. novembra 2024
Predstavte si, že ste v cukrárni a túžite po svojej obľúbenej zmrzline. Ak by ste museli čakať príliš dlho, pravdepodobne by ste odišli do inej cukrárne, kde vás obslúžia rýchlejšie. Podobne to funguje aj na internete. Keď sa webová stránka načítava pomaly, návštevníci často stratia trpezlivosť a odídu na inú stránku, ktorá sa načíta rýchlejšie. […] -
Alt texty a optimalizácia obrázkov
23. júna 2023
Algoritmus Google zahŕňa viac ako 200 hodnotiacich faktorov, ale to ste už pravdepodobne vedeli. Avšak možno neviete, ako optimalizovať Alt text pre obrázky. Vhodná optimalizácia Alt text obrázkov môže zvýšiť šance na umiestnenie vašich produktov vo vyhľadávaní v obľúbených zoznamoch produktov ako aj umiestnenie obrázkov vo vyhľadávaní všeobecne. Preto je tento úkon dôležitý a zároveň prepojený […] -
Rýchly sprievodca SEO
7. júna 2023
Stalo sa vám, že ste si vo vašom hodnotení SEO všimli zmenu k lepšiemu alebo k horšiemu aj napriek tomu, že ste neurobili žiadne zásadné zmeny? Príčinou toho môže byť Google. V posledných rokoch spoločnosť Google vydala niekoľko aktualizácií svojho algoritmu, pričom medzi najväčšie patria Panda, Penguin, Helpful Content a Hummingbird. Spomenuté aktualizácie stanovujú rozšírené pravidlá. […] -
Stratégie a tipy, ako si vybrať správne long tail kľúčové slová
25. mája 2023
Medzi jednu z dôležitých súčastí SEO stratégie patria aj správne long tail kľúčové slová. Ich úlohou je, aby pomohli zlepšiť viditeľnosť a zvýšiť návštevnosť web stránky. Taktiež správnym výberom takýchto kľúčových slov viete zvýšiť aj relevantnosť web stránky pre používateľov a vylepšiť si pozíciu v organických výsledkoch vyhľadávania. Ako vás nájdu návštevníci vášho webu? Ak […] -
Republishing – Oživte svoj starý blog
17. apríla 2023
Existuje množstvo aktuálnych tém, o ktorých môžete písať ďalší blog na vašom webe. Ale zamysleli ste sa niekedy, čo s článkami, ktoré ste už vytvorili? Niektoré možnou zapadli do zabudnutia, avšak vo veľa prípadoch ich stačí len oživiť, aktualizovať a znova publikovať. Jednoduché, však? Veď pri ich príprave ste už raz strávili čas, tak to znova […] -
SEO nikdy nie je skutočne dokončené, tu je 7 dôvodov, prečo
24. januára 2023
Máte vytvorenú peknú webovú adresu. Tiež máte zavedenú stratégiu SEO, dokonca aj stabilnú návštevnosť a niekoľko potenciálnych zákazníkov. Veríte, že vaša práca je hotová, však? Ale až také jednoduché to nie je. Efektívne SEO je neustály proces, ktorý si vyžaduje dôslednú prácu. Aj keď ste dosiahli svoje kľúčové míľniky a ste tam, kde chcete byť v […] -
Ako optimalizovať stránku s chybou 404 pre SEO a konverzie
2. júna 2022
V ideálnom svete by ste nikdy chybovú stránku 404 nepotrebovali, odkazy by sa nikdy neprerušili, zdroje by zostali na jednom mieste a návštevníci by sa mohli bezproblémovo pohybovať po vašom webe. Napriek maximálnemu úsiliu však chybové stránky 404 existujú. Je to najčastejšia chyba, s ktorou sa návštevníci stránok stretávajú. V podstate to znamená, že stránku, na ktorú sa návštevník […] -
Obsahový marketing pre e-shopy od A do Z
18. mája 2022
Máte to. Máte presne to, čo vaše publikum hľadá. No nebaví vás už čakať, kým vašu spoločnosť konečne objavia? Nebojte sa. Zmapovali sme cestu k opätovnému „vzplanutiu“. Poskytneme vám niekoľko užitočných tipov, ktoré môžete využiť na vytvorenie lepšej stratégie pre vaše podnikanie v oblasti elektronického obchodu. Stručne povedané: Obsahový marketing zlepšuje autoritu značky, buduje dôveru a zvyšuje počet […] -
Ako na štruktúru webu, ktorá zlepší SEO a zvýši hodnotenie
30. apríla 2022
Čím je lepšia a logickejšia štruktúra vášho webu, tým uvidíte lepšie výsledky UX, SEO a získate aj ďalšie výhody. Rozhodnutie o tom, ako by mala byť vaša webová stránku štruktúrovaná, si vy vyžaduje čas a dôkladné premyslenie. V tejto príručke sa dozviete, aké sú štruktúry webových stránok a prečo sú pre vás dôležité. Nahliadneme do štyroch typov štruktúr webových stránok a do […] -
Zvýšenie organickej CTR
19. apríla 2022
18 spôsobov, ako zvýšiť organickú mieru prekliknutia (z anlg. CTR – Click-Through Rate) Obchodníci v oblasti SEO častokrát dávajú príliš mnoho úsilia výlučne na to, aby sa dala stránka čo najlepšie nájsť. Tajomstvom však je, že byť na prvej stránke vo výsledkoch vyhľadávacích nástrojov (SERP) vám neprinesie nič dobré, ak hľadajúcich váš obsah nezaujme. Namiesto […] -
Marketingové tipy pre začínajúce e-shopy v roku 2022
9. marca 2022
V posledných rokoch sa to, ako žijeme, ako sa socializujeme a dokonca aj ako nakupujeme neustále prispôsobuje novým trendom a neustále sa to mení. Mnoho vecí, ktoré sme robili sa presunulo do digitálnej sféry. Taktiež veľa podnikov čelilo novým a ťažkým výzvam v súvislosti s náhlou potrebou prispôsobiť sa rýchlym zmenám. Čo môžeme očakávať v priebehu tohto roka? Ako sa budú orientovať […] -
Viete, ako na SEO?
28. februára 2022
Digitálny marketing sa mení každým rokom. To, čo platilo v roku 2011 ako osvedčený postup, môže byť už v roku 2022 zásadné zakázané. Existujú však niektoré taktiky, ktoré by ste nemali nikdy brať vážne. Tieto techniky sú prinajlepšom neutrálne, neprospievajú vášmu marketingu, no v najhoršom prípade vás môžu vyjsť draho. V článku vám ukážeme niekoľko […]