• Google Ads – Ako prijať žiadosť na spravovanie účtu

    Google Ads – Ako prijať žiadosť na spravovanie účtu

    26. júna 2023

    Prostredníctvom spravovania účtu poskytujete agentúre možnosť nie len nahliadať do vášho účtu, ale aj v ňom vykonávať potrebné zmeny pre jeho údržbu, optimalizáciu a zefektívnenie. Samozrejme, vždy máte možnosť nastaviť úroveň prístupu, ale pri spravovaní účtu je ideálne mať celkový prístup.  Takto vie agentúra spravovať účet naplno a vykonávať všetky potrebné zmeny, bez toho, aby vás nezaťažovali […]
  • Alt texty a optimalizácia obrázkov

    Alt texty a optimalizácia obrázkov

    23. júna 2023

    Algoritmus Google zahŕňa viac ako 200 hodnotiacich faktorov, ale to ste už pravdepodobne vedeli. Avšak možno neviete, ako optimalizovať Alt text pre obrázky. Vhodná optimalizácia Alt text obrázkov môže zvýšiť šance na umiestnenie vašich produktov vo vyhľadávaní v obľúbených zoznamoch produktov ako aj umiestnenie obrázkov vo vyhľadávaní všeobecne. Preto je tento úkon dôležitý a zároveň prepojený […]
  • Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy II.

    Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy II.

    19. júna 2023

    V predchádzajúcej časti Rozšírený zľavový systém – Zľavy I. sme sa venovali v Magento 2 populárnym zľavám typu: Kúpte X Získajte Y (X a Y sú rôzne produkty) a množstevný zľavám. V tomto článku sa budeme sústrediť na zľavy typu N-tý produkt. Vysvetlíme si, aké sú to zľavy a ako si ich jednoducho nastaviť. Každý N-tý Túto akciu je […]
  • Tvorba e-shopu s Magentom 2 –  Rozšírený zľavový systém – Zľavy I.

    Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy I.

    16. júna 2023

    Vypracovali sme pre vás návod na prvú časť zliav pre rozšírený zľavový systém s Magento 2. Populárne zľavy 1. Zľava: Kúp prvý a získaj druhý najlacnejší zdarma S touto zľavou si viete uplatniť zľavy na základe ceny najlacnejších produktov v nákupnom košíku. Pravidlo je nastavené tak, aby poskytovalo napríklad 10% zľavu na najlacnejší produkt v košíku. Pozrime […]
  • Tvorba e-shopu s Magentom 2 –  Rozšírený zľavový systém

    Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém

    16. júna 2023

    Úlohou zľavových kupónov je, prilákať čo najviac zákazníkov, aby nakúpili na vášom e-shope. Existujú rôzne zľavy, ktoré máte možnosť si zvoliť pomocou rozšírenia s Magentom 2. V článku nižšie si uvedieme jednotlivé zľavy, ktorými si jednoducho prilákate zákazníkov alebo ich motivujete nakúpiť. S novými typmi zliav si tak zvýšte predaj. Typy propagačných kupónových zliav Nájdete ich v sekcii Marketing […]
  • Rýchly sprievodca SEO

    Rýchly sprievodca SEO

    7. júna 2023

    Stalo sa vám, že ste si vo vašom hodnotení SEO všimli zmenu k lepšiemu alebo k horšiemu aj napriek tomu, že ste neurobili žiadne zásadné zmeny? Príčinou toho môže byť Google. V posledných rokoch spoločnosť Google vydala niekoľko aktualizácií svojho algoritmu, pričom medzi najväčšie patria Panda, Penguin, Helpful Content a Hummingbird. Spomenuté aktualizácie stanovujú rozšírené pravidlá. […]
  • Stratégie a tipy, ako si vybrať správne long tail kľúčové slová

    Stratégie a tipy, ako si vybrať správne long tail kľúčové slová

    25. mája 2023

    Medzi jednu z dôležitých súčastí SEO stratégie patria aj správne long tail kľúčové slová. Ich úlohou je, aby pomohli zlepšiť viditeľnosť a zvýšiť návštevnosť web stránky. Taktiež správnym výberom takýchto kľúčových slov viete zvýšiť aj relevantnosť web stránky pre používateľov a vylepšiť si pozíciu v organických výsledkoch vyhľadávania. Ako vás nájdu návštevníci vášho webu? Ak […]
  • Republishing – Oživte svoj starý blog

    Republishing – Oživte svoj starý blog

    17. apríla 2023

    Existuje množstvo aktuálnych tém, o ktorých môžete písať ďalší blog na vašom webe. Ale zamysleli ste sa niekedy, čo s článkami, ktoré ste už vytvorili? Niektoré možnou zapadli do zabudnutia, avšak vo veľa prípadoch ich stačí len oživiť, aktualizovať a znova publikovať. Jednoduché, však? Veď pri ich príprave ste už raz strávili čas, tak to znova […]
  • Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Katalógové zľavy

    Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Katalógové zľavy

    12. apríla 2023

    Najrýchlejší spôsob, ako vytvoriť hromadné zľavy vo vašom e-shope je cez katalógové zľavy. Katalógová zľava sa uplatňuje, podľa vami zvolených atribútov, ako napríklad značka, veľkosť, rok kategória alebo iné. Predtým, ako vám ukážeme postup si v prvom rade musíte vytvoriť atribút. Návod na vytvorenie nového atribútu nájdete tu: https://modernewebstranky.sk/tvorba-e-shopu-s-magento-2-vytvorenie-a-sprava-vlastnosti/ Ak máte atribút vytvorený, môžeme prejsť na […]
  • Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Zľavový kupón

    Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Zľavový kupón

    30. marca 2023

    Chceli by ste svojim zákazníkom poskytnúť zľavu na nákup vo vašom e-shope? Žiadny problém. Magento 2 vám ponúka rôzne možnosti zliav, ktoré si viete nastaviť. V prvej časti článku vám najprv všeobecne popíšeme informácie a pravidlá k nastaveniu zliav v Magento 2. V ďalšej časti vám uvedieme dva príklady pre nastavenie konkrétnych zliav, aby ste si po prečítaní vedeli nastaviť zľavový […]
  • Tvorba e-shopu s Magento 2 – Vytvorenie a správa vlastností

    Tvorba e-shopu s Magento 2 – Vytvorenie a správa vlastností

    30. marca 2023

    Článok z 7. februára 2023 aktualizovaný a doplnený o ďalšie informácie.
  • 9 trendov ako zvýšiť návštevnosť pomocou obsahového marketingu

    9 trendov ako zvýšiť návštevnosť pomocou obsahového marketingu

    27. februára 2023

    Vitajte v 21. storočí, kde sa všetko rýchlo mení, a aby sme si udržali krok pred konkurenciou je dôležité držať krok s najnovšími trendmi. V marketingu je dôležité, aby ste mali prehľad o neustále sa meniacom obsahu. To, čo fungovalo minulý rok, nemusí platiť pre tento rok. Ak chcete zvýšiť návštevnosť vášho webu v roku 2023, […]