Návody
-
Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy II.
19. júna 2023
V predchádzajúcej časti Rozšírený zľavový systém – Zľavy I. sme sa venovali v Magento 2 populárnym zľavám typu: Kúpte X Získajte Y (X a Y sú rôzne produkty) a množstevný zľavám. V tomto článku sa budeme sústrediť na zľavy typu N-tý produkt. Vysvetlíme si, aké sú to zľavy a ako si ich jednoducho nastaviť. Každý N-tý Túto akciu je […] -
Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém – Zľavy I.
16. júna 2023
Vypracovali sme pre vás návod na prvú časť zliav pre rozšírený zľavový systém s Magento 2. Populárne zľavy 1. Zľava: Kúp prvý a získaj druhý najlacnejší zdarma S touto zľavou si viete uplatniť zľavy na základe ceny najlacnejších produktov v nákupnom košíku. Pravidlo je nastavené tak, aby poskytovalo napríklad 10% zľavu na najlacnejší produkt v košíku. Pozrime […] -
Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Rozšírený zľavový systém
16. júna 2023
Úlohou zľavových kupónov je, prilákať čo najviac zákazníkov, aby nakúpili na vášom e-shope. Existujú rôzne zľavy, ktoré máte možnosť si zvoliť pomocou rozšírenia s Magentom 2. V článku nižšie si uvedieme jednotlivé zľavy, ktorými si jednoducho prilákate zákazníkov alebo ich motivujete nakúpiť. S novými typmi zliav si tak zvýšte predaj. Typy propagačných kupónových zliav Nájdete ich v sekcii Marketing […] -
Rýchly sprievodca SEO
7. júna 2023
Stalo sa vám, že ste si vo vašom hodnotení SEO všimli zmenu k lepšiemu alebo k horšiemu aj napriek tomu, že ste neurobili žiadne zásadné zmeny? Príčinou toho môže byť Google. V posledných rokoch spoločnosť Google vydala niekoľko aktualizácií svojho algoritmu, pričom medzi najväčšie patria Panda, Penguin, Helpful Content a Hummingbird. Spomenuté aktualizácie stanovujú rozšírené pravidlá. […] -
Stratégie a tipy, ako si vybrať správne long tail kľúčové slová
25. mája 2023
Medzi jednu z dôležitých súčastí SEO stratégie patria aj správne long tail kľúčové slová. Ich úlohou je, aby pomohli zlepšiť viditeľnosť a zvýšiť návštevnosť web stránky. Taktiež správnym výberom takýchto kľúčových slov viete zvýšiť aj relevantnosť web stránky pre používateľov a vylepšiť si pozíciu v organických výsledkoch vyhľadávania. Ako vás nájdu návštevníci vášho webu? Ak […] -
Republishing – Oživte svoj starý blog
17. apríla 2023
Existuje množstvo aktuálnych tém, o ktorých môžete písať ďalší blog na vašom webe. Ale zamysleli ste sa niekedy, čo s článkami, ktoré ste už vytvorili? Niektoré možnou zapadli do zabudnutia, avšak vo veľa prípadoch ich stačí len oživiť, aktualizovať a znova publikovať. Jednoduché, však? Veď pri ich príprave ste už raz strávili čas, tak to znova […] -
Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Katalógové zľavy
12. apríla 2023
Najrýchlejší spôsob, ako vytvoriť hromadné zľavy vo vašom e-shope je cez katalógové zľavy. Katalógová zľava sa uplatňuje, podľa vami zvolených atribútov, ako napríklad značka, veľkosť, rok kategória alebo iné. Predtým, ako vám ukážeme postup si v prvom rade musíte vytvoriť atribút. Návod na vytvorenie nového atribútu nájdete tu: https://modernewebstranky.sk/tvorba-e-shopu-s-magento-2-vytvorenie-a-sprava-vlastnosti/ Ak máte atribút vytvorený, môžeme prejsť na […] -
Tvorba e-shopu s Magentom 2 – Zľavový kupón
30. marca 2023
Chceli by ste svojim zákazníkom poskytnúť zľavu na nákup vo vašom e-shope? Žiadny problém. Magento 2 vám ponúka rôzne možnosti zliav, ktoré si viete nastaviť. V prvej časti článku vám najprv všeobecne popíšeme informácie a pravidlá k nastaveniu zliav v Magento 2. V ďalšej časti vám uvedieme dva príklady pre nastavenie konkrétnych zliav, aby ste si po prečítaní vedeli nastaviť zľavový […] -
Tvorba e-shopu s Magento 2 – Vytvorenie a správa vlastností
30. marca 2023
Článok z 7. februára 2023 aktualizovaný a doplnený o ďalšie informácie. -
9 trendov ako zvýšiť návštevnosť pomocou obsahového marketingu
27. februára 2023
Vitajte v 21. storočí, kde sa všetko rýchlo mení, a aby sme si udržali krok pred konkurenciou je dôležité držať krok s najnovšími trendmi. V marketingu je dôležité, aby ste mali prehľad o neustále sa meniacom obsahu. To, čo fungovalo minulý rok, nemusí platiť pre tento rok. Ak chcete zvýšiť návštevnosť vášho webu v roku 2023, […] -
Tvorba e-shopu s Magento 2 – Ako funguje objednávkový systém
16. decembra 2022
V článku si podrobne opíšeme ako fungujú objednávky v Magento 2. Prejdeme si celý systém od vytvorenia objednávky, cez jej prijatie až po dokončenie a zaslanie zákazníkovi. Ukážeme vám aj viacero možností, akými sa dá objednávka vybaviť. Ako prvé, po prihlásení, je potrebné prejsť na ponuku Predaje/Sales a kliknúť na Objednávky/Orders. Následne budete vidieť tabuľku so […] -
Tvorba e-shopu s Magento 2 – vytvorenie a správa kategórií
13. septembra 2022
Keď už máte založený e-shop a vytvorené produkty, je ich ešte potrebné niekde zaradiť, a to do kategórií. Aby ste mali vo vašich produktoch na e-shope prehľad, je dobré vytvoriť si viacero kategórií a podkategórií pre rôzne druhy produktov. Teraz vám ukážeme ako si vytvoriť a spravovať kategórie a podkategórie a ako pracovať s ďalšími […]