• Tvorba e-shopu s Magento 2 – Vytvorenie a správa vlastností

    Tvorba e-shopu s Magento 2 – Vytvorenie a správa vlastností

    30. marca 2023

    Článok z 7. februára 2023 aktualizovaný a doplnený o ďalšie informácie.
  • 9 trendov ako zvýšiť návštevnosť pomocou obsahového marketingu

    9 trendov ako zvýšiť návštevnosť pomocou obsahového marketingu

    27. februára 2023

    Vitajte v 21. storočí, kde sa všetko rýchlo mení, a aby sme si udržali krok pred konkurenciou je dôležité držať krok s najnovšími trendmi. V marketingu je dôležité, aby ste mali prehľad o neustále sa meniacom obsahu. To, čo fungovalo minulý rok, nemusí platiť pre tento rok. Ak chcete zvýšiť návštevnosť vášho webu v roku 2023, […]
  • Tvorba e-shopu s Magento 2 – Ako funguje objednávkový systém

    Tvorba e-shopu s Magento 2 – Ako funguje objednávkový systém

    16. decembra 2022

    V článku si podrobne opíšeme ako fungujú objednávky v Magento 2. Prejdeme si celý systém od vytvorenia objednávky, cez jej prijatie až po  dokončenie a zaslanie zákazníkovi. Ukážeme vám aj viacero možností, akými sa dá objednávka vybaviť. Ako prvé, po prihlásení, je potrebné prejsť  na ponuku Predaje/Sales a kliknúť na Objednávky/Orders. Následne budete vidieť tabuľku so […]
  • Tvorba e-shopu s Magento 2 – vytvorenie a správa kategórií

    Tvorba e-shopu s Magento 2 – vytvorenie a správa kategórií

    13. septembra 2022

    Keď už máte založený e-shop a vytvorené produkty, je ich ešte potrebné niekde zaradiť, a to do kategórií. Aby ste mali vo vašich produktoch na e-shope prehľad, je dobré vytvoriť si viacero kategórií a podkategórií pre rôzne druhy produktov. Teraz vám ukážeme ako si vytvoriť a spravovať kategórie a podkategórie a ako pracovať s ďalšími […]
  • Tvorba e-shopu s Magento 2 – ako vytvoriť nový jednoduchý produkt

    Tvorba e-shopu s Magento 2 – ako vytvoriť nový jednoduchý produkt

    24. augusta 2022

    V tomto článku vám podrobnejšie opíšeme, ako si môžete vytvoriť, pridávať, editovať a spravovať jednoduchý produkt. Najprv sa samozrejme musíte prihlásiť do Magento 2. Potom sa môžete pustiť do práce. Ukážeme vám ako na to. Základné informácie 1. Po prihlásení sa do Magento 2 prejdite v ponuke na položku Katalóg/Catalog a kliknite na Produkty/Products. Následne uvidíte tabuľku, v ktorej sa […]
  • Podrobný návod pre Google Analytics 4

    Podrobný návod pre Google Analytics 4

    25. júla 2022

    Spoločnosť Google nedávno oznámila, že v roku 2023 ukončí službu Universal Analytics. To znamená, že ak ešte stále čakáte na prechod do Google Analytics 4, váš čas takmer vypršal. Mnohí nie sú prechodom nadšení. Zmena je vždy ťažká, ale myslíme si, že táto zmena bude dobrá vec. Budete mať prístup k väčšiemu množstvu údajov a budete si […]
  • Vytvárajte skvelé marketingové príbehy

    Vytvárajte skvelé marketingové príbehy

    16. júna 2022

    Zvládnuť umenie predaja prostredníctvom príbehov je nevyhnutnou súčasťou marketingu, pretože príbehy sú základom komunikácie. Poďme si o tom povedať viac. Čo je to marketingový príbeh? Keď vyrozprávate ten správny príbeh presvedčivo, môžete tým upútať pozornosť, pobaviť, poučiť,…  A to v priebehu len niekoľkých minút. Marketingové príbehy sú zapamätateľné a zdieľateľné – takže obsahujú 2 z najdôležitejších aspektov, ktoré vám môžu […]
  • Ako optimalizovať stránku s chybou 404 pre SEO a konverzie

    Ako optimalizovať stránku s chybou 404 pre SEO a konverzie

    2. júna 2022

    V ideálnom svete by ste nikdy chybovú stránku 404 nepotrebovali, odkazy by sa nikdy neprerušili, zdroje by zostali na jednom mieste a návštevníci by sa mohli bezproblémovo pohybovať po vašom webe. Napriek maximálnemu úsiliu však chybové stránky 404 existujú. Je to najčastejšia chyba, s ktorou sa návštevníci stránok stretávajú. V podstate to znamená, že stránku, na ktorú sa návštevník […]
  • Obsahový marketing pre e-shopy od A do Z

    Obsahový marketing pre e-shopy od A do Z

    18. mája 2022

    Máte to. Máte presne to, čo vaše publikum hľadá. No nebaví vás už čakať, kým vašu spoločnosť konečne objavia? Nebojte sa. Zmapovali sme cestu k opätovnému „vzplanutiu“. Poskytneme vám niekoľko užitočných tipov, ktoré môžete využiť na vytvorenie lepšej stratégie pre vaše podnikanie v oblasti elektronického obchodu. Stručne povedané: Obsahový marketing zlepšuje autoritu značky, buduje dôveru a zvyšuje počet […]
  • Ako si vybudovať značku na Instagrame

    Ako si vybudovať značku na Instagrame

    10. mája 2022

    Instagram preukázal od svojho vzniku obrovský rast. V minulom roku jeho komunita dosiahla viac ako 2 miliardy používateľov. Napriek tomuto pôsobivému dosahu, mnoho majiteľov podnikov stále prehliada marketingový potenciál Instagramu a nechávajú vysokú mieru zapojenia, povedomia o značke a zisku niekde v ústraní. Ale prečo? Ukážeme vám, ako si jednoducho vybudujete vašu značku pomocou Instagramu: 1. Vytvorte si Instagramovú […]
  • Ako na štruktúru webu, ktorá zlepší SEO a zvýši hodnotenie

    Ako na štruktúru webu, ktorá zlepší SEO a zvýši hodnotenie

    30. apríla 2022

    Čím je lepšia a logickejšia štruktúra vášho webu, tým uvidíte lepšie výsledky UX, SEO a získate aj ďalšie výhody. Rozhodnutie o tom, ako by mala byť vaša webová stránku štruktúrovaná, si vy vyžaduje čas a dôkladné premyslenie. V tejto príručke sa dozviete, aké sú štruktúry webových stránok a prečo sú pre vás dôležité. Nahliadneme do štyroch typov štruktúr webových stránok a do […]
  • Zvýšenie organickej CTR

    Zvýšenie organickej CTR

    19. apríla 2022

    18 spôsobov, ako zvýšiť organickú mieru prekliknutia (z anlg. CTR – Click-Through Rate) Obchodníci v oblasti SEO častokrát dávajú príliš mnoho úsilia výlučne na to, aby sa dala stránka čo najlepšie nájsť. Tajomstvom však je, že byť na prvej stránke vo výsledkoch vyhľadávacích nástrojov (SERP)  vám neprinesie nič dobré, ak hľadajúcich váš obsah nezaujme. Namiesto […]