Blog

Nová cesta komunikácie s aplikáciou Threads

Instagram neustále prichádza s novinkami a jeho najnovší prírastok, aplikácia Instagram Threads, predstavuje vzrušujúci krok vpred. Táto aplikácia, uvedená na trh v júli 2023 a patriaca pod spoločnosť Meta, otvára dvere k zdieľaniu textových aktualizácií s verejnosťou aj s blízkymi priateľmi. Ako textovo orientovaná platforma, Threads umožňuje užívateľom publikovať príspevky s dĺžkou až 500 znakov, […]

Zachráňte si svoj Google účet

Ak ste vlastníkom účtu, ktorý ste viac ako 2 roky nepoužili, môžete o tento účet prísť. Preto vás chceme upozorniť, že spoločnosť Google nastavila nové pravidlá a postupne začne takáto neaktívne účty vymazávať už v priebehu tohto mesiaca. V rámci vášho neaktívneho účtu vám môže byť vymazaný aj obsah Google Workspace (Gmail, Dokumenty, Disk, Meet, Kalendár) a Fotky Google. Avšak, […]

Prečo vybudovať eshop v Magento 2

Už máte vlastný eshop alebo sa len chystáte spustiť nový? Každopádne v oboch prípadoch by ste sa mali oboznámiť s platformou Magento 2. Táto druhá najrozšírenejšia moderná e-commerce platforma je skvelou voľbou pre tých, ktorí hľadajú výkonný a flexibilný systém na vytváranie a správu svojich eshopov. V tomto článku sa pozrieme na niektoré dôvody, prečo […]

Instagram prináša nový funkčný feed „Nearby“ (v blízkosti)

Ako súčasť neustáleho úsilia prinášať novinky a zaujímavé funkcie, Instagram predstavuje experiment s novým typom feedu, nazvaným „Nearby“. Táto novinka nám pripomína niektoré inovácie z populárnej aplikácie TikTok. Ale poďme sa pozrieť na to, čo to vlastne znamená pre milovníkov Instagramu. Čo znamená funkcia „Nearby“ na Instagrame? Táto funkcia predstavuje nový spôsob, ako objaviť obsah […]

Meta Business Suite: Ako priradiť Pixel k Facebook reklamnému účtu

Facebook Pixel je nástroj, ktorý analyzuje vaše reklamné kampane zverejnené na vašom Facebooku. Každý pixel má svoj kód, ktorý sa vloží na vašu web stránku, aby mohol sledovať a zhromažďovať potrebné informácie o aktivitách používateľov na vašej stránke. Vďaka týmto informáciám potom viete optimalizovať svoje reklamy a kampane. Facebook Pixel dokáže sledovať návštevnosť vašej web stránky, pozretie […]

15 faktov o tom, čo si ľudia všímajú na web stránkach

Sledovanie rôznych web stránok a trávenie času online sa stalo súčasťou nášho každodenného života. Aby ste upútali sledovateľov vašou stránkou a zvýšili tak jej návštevnosť, mali by ste vedieť, ako sa ľudia pozerajú na web stránky a čo si všímajú. Pripravili sme si pre vás 15 faktov na čo sa skladovatelia zameriavajú. 1. Text priláka väčšiu pozornosť […]

Meta business suite: Ako vytvoriť remarketingovú kampaň

Na začiatok by sme vám chceli povedať, čo je to remarketing – je to vlastne metóda zacielenia reklám na ľudí, ktorí už boli v styku s vašimi produktami alebo službami, napríklad prostredníctvom sociálnych sietí alebo už v minulosti navštívili vašu web stránku. Remarketingom sa môžete potenciálnym zákazníkom pripomenúť a navýšiť tak možnosť predaja vášho produktu alebo služby. Remarketingové […]

Zvýšte svoje príjmy o 200% pomocou Black Friday kampane

Ľudia milujú výpredaje a zľavy. Niektorí sledujú vyhliadnuté produkty alebo služby dlhodobo a čakajú, kým sa cena zníži, iní spontánne nakúpia, lebo je to za skvelú akciovú cenu. Počas roka je mnoho príležitostí, kedy môžete ponúkať zľavy, ale tým najvhodnejším časom za posledné roky sa stal už aj v našich končinách známy Black Friday. Ako […]

Meta Business Suite: Nastavenie reklamnej kampane

Aby ste podporili váš biznis, vybudovali a zviditeľnili vašu značku, prezentujte sa aj na sociálnych sieťach. Sú populárnym nástrojom na propagáciu značky a priestorom, ktorý vám umožňuje dostať sa bližšie k vašim zákazníkom a potenciálnym nakupujúcim. V niekoľkých krokoch vám ukážeme ako si nastaviť reklamnú kampaň a zvýšili si tak počet potenciálnych zákazníkov. V rámci Meta business účtu si môžete nastaviť vlastnú reklamnú […]

Konfigurácia GA4 v Google Tag Manager

Teraz, keď už máme v Google Analytics 4 všetko nastavené (Ak vás zaujíma ako vytvoriť účet v GA4, prečítajte si náš článok Vytvorenie vlastníctva GA4), môžeme sa pustiť do natavenia v Google Tag Manager. 1. Otvorte si váš účet Google Tag Manager. Ak ho nemáte, vytvorte si nový. Ako ho vytvoriť nájdete v našom článku […]

Ako vytvoriť účet Google Tag Manager

Google Tag Manager je silný nástroj, ktorý umožňuje webovým správcom ľahko a efektívne spravovať sledovacie kódy a analytické nástroje na svojich webových stránkach. Môžete pomocou neho ľahko pridať rôzne analytické nástroje, marketingové pixely a sledovacie kódy pre rôzne webové stránky bez nutnosti zapájať tím programátorov. Táto flexibilita a jednoduchosť uľahčuje vašu digitálnu marketingovú stratégiu a […]

Vytvorenie vlastníctva GA4

V dnešnej digitálnej ére je pre podniky nevyhnutné mať presný prehľad o svojich návštevníkoch a ich interakciách na webových stránkach. Jedným z najefektívnejších nástrojov na získanie týchto údajov je Google Analytics 4 (GA4). GA4 prináša nové možnosti a funkcionalitu, ktoré umožňujú lepšiu analýzu návštevnosti a správu konverzií. Aby ste mohli využívať všetky výhody GA4, je […]