Krok 1: Výber platformy pre e-shop Prvým krokom je výber platformy pre e-shop. Existuje mnoho rôznych platforiem, ako napríklad Shopify, Magento, WooCommerce a ďalšie, ktoré môžete použiť na jeho vytvorenie. Každá platforma má svoje vlastné výhody a nevýhody, takže je dôležité vybrať tú, ktorá najlepšie vyhovuje vašim potrebám. Napríklad, Shopify je veľmi jednoduchý na používanie […]
Máte vytvorenú peknú webovú adresu. Tiež máte zavedenú stratégiu SEO, dokonca aj stabilnú návštevnosť a niekoľko potenciálnych zákazníkov. Veríte, že vaša práca je hotová, však? Ale až také jednoduché to nie je. Efektívne SEO je neustály proces, ktorý si vyžaduje dôslednú prácu. Aj keď ste dosiahli svoje kľúčové míľniky a ste tam, kde chcete byť v […]
V článku si podrobne opíšeme ako fungujú objednávky v Magento 2. Prejdeme si celý systém od vytvorenia objednávky, cez jej prijatie až po dokončenie a zaslanie zákazníkovi. Ukážeme vám aj viacero možností, akými sa dá objednávka vybaviť. Ako prvé, po prihlásení, je potrebné prejsť na ponuku Predaje/Sales a kliknúť na Objednávky/Orders. Následne budete vidieť tabuľku so […]
Keď už máte založený e-shop a vytvorené produkty, je ich ešte potrebné niekde zaradiť, a to do kategórií. Aby ste mali vo vašich produktoch na e-shope prehľad, je dobré vytvoriť si viacero kategórií a podkategórií pre rôzne druhy produktov. Teraz vám ukážeme ako si vytvoriť a spravovať kategórie a podkategórie a ako pracovať s ďalšími […]
V tomto článku vám podrobnejšie opíšeme, ako si môžete vytvoriť, pridávať, editovať a spravovať jednoduchý produkt. Najprv sa samozrejme musíte prihlásiť do Magento 2. Potom sa môžete pustiť do práce. Ukážeme vám ako na to. Základné informácie 1. Po prihlásení sa do Magento 2 prejdite v ponuke na položku Katalóg/Catalog a kliknite na Produkty/Products. Následne uvidíte tabuľku, v ktorej sa […]
Spoločnosť Google nedávno oznámila, že v roku 2023 ukončí službu Universal Analytics. To znamená, že ak ešte stále čakáte na prechod do Google Analytics 4, váš čas takmer vypršal. Mnohí nie sú prechodom nadšení. Zmena je vždy ťažká, ale myslíme si, že táto zmena bude dobrá vec. Budete mať prístup k väčšiemu množstvu údajov a budete si […]
Máte skvelý nápad, skvelý produkt a všetko poukazuje na to, že vaša nová spoločnosť smeruje ku skutočnému úspechu. Doručíte svoj produkt investorom a všetci sú z neho nadšení. Môže sa niečo pokaziť? Tvrdá realita začínajúcich e-shopov je, že aj keď ste úspešne získali finančné prostriedky na produkt vašej spoločnosti, dostať ho na trh a pritom dosiahnuť zisk nie je […]
Zvládnuť umenie predaja prostredníctvom príbehov je nevyhnutnou súčasťou marketingu, pretože príbehy sú základom komunikácie. Poďme si o tom povedať viac. Čo je to marketingový príbeh? Keď vyrozprávate ten správny príbeh presvedčivo, môžete tým upútať pozornosť, pobaviť, poučiť,… A to v priebehu len niekoľkých minút. Marketingové príbehy sú zapamätateľné a zdieľateľné – takže obsahujú 2 z najdôležitejších aspektov, ktoré vám môžu […]
V ideálnom svete by ste nikdy chybovú stránku 404 nepotrebovali, odkazy by sa nikdy neprerušili, zdroje by zostali na jednom mieste a návštevníci by sa mohli bezproblémovo pohybovať po vašom webe. Napriek maximálnemu úsiliu však chybové stránky 404 existujú. Je to najčastejšia chyba, s ktorou sa návštevníci stránok stretávajú. V podstate to znamená, že stránku, na ktorú sa návštevník […]
Máte to. Máte presne to, čo vaše publikum hľadá. No nebaví vás už čakať, kým vašu spoločnosť konečne objavia? Nebojte sa. Zmapovali sme cestu k opätovnému „vzplanutiu“. Poskytneme vám niekoľko užitočných tipov, ktoré môžete využiť na vytvorenie lepšej stratégie pre vaše podnikanie v oblasti elektronického obchodu. Stručne povedané: Obsahový marketing zlepšuje autoritu značky, buduje dôveru a zvyšuje počet […]
Instagram preukázal od svojho vzniku obrovský rast. V minulom roku jeho komunita dosiahla viac ako 2 miliardy používateľov. Napriek tomuto pôsobivému dosahu, mnoho majiteľov podnikov stále prehliada marketingový potenciál Instagramu a nechávajú vysokú mieru zapojenia, povedomia o značke a zisku niekde v ústraní. Ale prečo? Ukážeme vám, ako si jednoducho vybudujete vašu značku pomocou Instagramu: 1. Vytvorte si Instagramovú […]
Čím je lepšia a logickejšia štruktúra vášho webu, tým uvidíte lepšie výsledky UX, SEO a získate aj ďalšie výhody. Rozhodnutie o tom, ako by mala byť vaša webová stránku štruktúrovaná, si vy vyžaduje čas a dôkladné premyslenie. V tejto príručke sa dozviete, aké sú štruktúry webových stránok a prečo sú pre vás dôležité. Nahliadneme do štyroch typov štruktúr webových stránok a do […]